Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » za jan 12, 2008 10:03 pm

Wat mij betreft heeft Van Geel hiermee zijn eigen graf gegraven. Hij gokt en gaat verliezen. Over drie weken weten we meer als de drie andere topclubs hebben gehad. Bij drie keer winst is hij de winnende TD die gelijk heeft, maar bij ook maar een beetje negatieve reeks zal de meute zich tegen hem keren. En terecht. Alleen veel punten kunnen hem nu nog redden, anders is exit vóór het einde van het seizoen.

Martin, ik had noot gedacht dat ik dit zou schrijven, maar: hoe dom kun je zijn!? :confused.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Aristides

Bericht door Aristides » za jan 12, 2008 11:50 pm

Martin, ik had noot gedacht dat ik dit zou schrijven, maar: hoe dom kun je zijn!?
Een kern die juist is; er moet toch een back te vinden zijn die wel kan verdedigen!

Ga een "Lang weekend" naar Argentinië en huur een paar verdedigers, daar zal toch wel een goede verdediger tussen zittten!

MvG zal nu toch echt met verdedigers moeten komen, anders heeft hij gefaald.

Urby presteerde tot nu toe verdedigend helemaal niets;
Ogararu heeft van mij een half jaar krediet gekregen, maar valt toch echt verdedigend door de mand
Vertonghen is, beweer ik al sinds zijn optreden in de B1, geen verdediger.

Stam en Grygera zijn verdwenen, MvG wist dit, m.aw. nu geen verdedigers is het falen van MvG.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 13, 2008 1:41 am

Die hele Martin van Geel interesseert me eigenlijk niet. Ik wil gewoon kampioen worden! Ik heb geen zin om na de zomer wéér opnieuw te beginnen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jan 13, 2008 9:46 am

Dat moeten we sowieso Jesse, gezien de exodus komende zomer. KJH, Heitinga, Maduro, Stekelenburg, Urby, Colin, Urzaiz, Davids (?) om maar wat te noemen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Beloki

Bericht door Beloki » ma jan 14, 2008 10:45 pm

Silva wil niet meer voor Groningen spelen

Bruno Silva is niet van plan nog langer voor FC Groningen te spelen. De rechterverdediger is teleurgesteld dat de club niet met Ajax rond de tafel wil over een transfer. "Bruno is emotioneel niet meer in staat om nog langer voor Groningen uit te komen'', aldus zaakwaarnemer Henk van Ginkel.

Volgens Van Ginkel heeft Groningen Silva toezeggingen gedaan, die het nu niet nakomt. "Eerst wilden ze 2 miljoen euro voor hem hebben en toen 2,5 miljoen. Toen bleek dat Ajax dat bedrag wilde betalen, was een transfer opeens onbespreekbaar. Ja, van de zomer. Maar dan wil misschien niemand Silva meer hebben. Hij is bijna 28. Dit is de kans van zijn leven. Een kans die misschien niet meer voorbij komt. Het vertrouwen is geschaad.''
www.nieuwnieuws.nl

Die gaat dus gewoon, voor wederom veel te veel geld, komen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma jan 14, 2008 10:58 pm

Die zal inderdaad wel ongeveer 3 miljoen gaan kosten, een bedrag dat hij nooit waar zal kunnen maken vrees ik. Maar goed, als hij toch komt zou het prettig zijn als het snel gebeurd, dan kan het alles ziende oog van MVG ( :smallgrin.gif: ) weer ergens anders naar gaan kijken (en nee, niet die maffe Est van Heracles).

Aristides

Bericht door Aristides » di jan 15, 2008 8:44 pm

Joeska schreef:Die zal inderdaad wel ongeveer 3 miljoen gaan kosten, een bedrag dat hij nooit waar zal kunnen maken vrees ik. Maar goed, als hij toch komt zou het prettig zijn als het snel gebeurd, dan kan het alles ziende oog van MVG ( :smallgrin.gif: ) weer ergens anders naar gaan kijken (en nee, niet die maffe Est van Heracles).
Hij wordt steeds duurder, al zal het al eerder door ???genoemde bedrag van ± 7 miljoen wel niet worden gehaald.

Wie weet tovert MvG ineens een andere back uit zijn hoge hoed, niet Siem de Jong, Silva of Maduro, maar ???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 15, 2008 8:48 pm

Engelaar. :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 16, 2008 5:36 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef: Ja, Ajax is een sterker merk dan PSV. Ondanks dat PSV de club is die in sportief opzicht de maat, de toon en de melodie van de muziek aangeeft in Nederland. Dus waar is die commerciële waarde op gebaseerd denk je ? Op de interesse die Ajax trekt(supportersschare), die 'gewoon' grotere naam die Ajax in de wereld heeft. De naam van een vooruitsrevende, progressieve, mooi voetballende ploeg. Kortom allemaal clichés die echt niks met de actuele werkelijkheid te maken hebben. Dezelfde reden als waarom Brazilië een tig keer vetter sponsorcontract heeft dan Italië; omdat commerciéle waarde veel meer met image te maken heeft dan met daadwerkelijke prestaties. David Beckham is er de bestbetaalde voetballer ooit mee geworden.

Kijk weet je wat de analisten zeiden toen David Beckham, aan lager wal geraakt, een astronomisch contract tekende in Amerika? Men voorspelde dat dat geld nooit meer terug verdiend zou worden omdat ook de amerikanen wel konden vaststellen dat David Beckham niet zo'n bijzondere voetballer meer was, wanneer ze hem eenmaal zelf aan het werk zagen.

Een grote naam zonder prestaties is als een bel die wacht om doorgeprikt te worden.
Misschien verbaast dit bericht je dan toch enigszins, RGB:
Voetbal International schreef: Ajax, en niet PSV, heeft een uitnodiging gekregen voor een besloten ontmoeting van de FIFA en de UEFA met tien Europese topclubs. De kleinschalige top-tien meeting in Zwitserland, vindt deze week plaats buiten de officiele agenda van de bonden om.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 18, 2008 6:00 am

Telegraaf schreef:vr 18 jan 2008, 05:30 | 0 reacties
Vijftien miljoen voor Engelaar
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De kans dat Orlando Engelaar wordt gecontracteerd door Ajax lijkt klein nu FC Twente een astronomisch bedrag heeft gevraagd voor de middenvelder. De al 28-jarige Engelaar moet maar liefst vijftien miljoen euro kosten. Zijn contract loopt medio volgend jaar af. Ajax meldde zich officieel in Enschede voor de creatieve middenvelder.
:drecul.gif: In geen 15 miljoen jaar.

Twente zegt eigenlijk gewoon: niet in de winterstop te verkopen. Ajax zal dus wel snel D. Landzaat halen (vermoed ik).

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 18, 2008 7:34 am

Waarom vermoed je dat?
IK GELOOF!!!!!!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jan 18, 2008 7:40 am

Rishi schreef:Waarom vermoed je dat?
omdat v. Geel duidelijk merkt dat er aan zijn "poten gezaagd"word.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 18, 2008 7:48 am

Dan moet die lul met Messi aankomen
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 18, 2008 8:33 am

Mooi, geen Engelaar voor een miljoen of 8. Liever Ahmadi voor dat geld of niemand voor niks.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » vr jan 18, 2008 8:58 am

Ajaciedjuh schreef:
Telegraaf schreef:vr 18 jan 2008, 05:30 | 0 reacties
Vijftien miljoen voor Engelaar
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De kans dat Orlando Engelaar wordt gecontracteerd door Ajax lijkt klein nu FC Twente een astronomisch bedrag heeft gevraagd voor de middenvelder. De al 28-jarige Engelaar moet maar liefst vijftien miljoen euro kosten. Zijn contract loopt medio volgend jaar af. Ajax meldde zich officieel in Enschede voor de creatieve middenvelder.
:drecul.gif: In geen 15 miljoen jaar.

Twente zegt eigenlijk gewoon: niet in de winterstop te verkopen. Ajax zal dus wel snel D. Landzaat halen (vermoed ik).
Eigenlijk, behalve dat ik Engelaar niet zo zie zitten, eigenlijk ( maar tot nu toe is dat wishful thinking ) zou AJAX met twee klasbakken van vervangers voor E. en DS aan moeten komen zetten.Zodat beide spelers, die naar ik mag aan nemen toch graag naar AJAX zouden komen, de volgende stap ( of de eindstap ) voor hun neus zien vervliegen ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jan 18, 2008 9:01 am

Dan zou er een plan-B moeten zijn, Voetske. Daar heb ik zo mijn twijfels bij.

999

Bericht door 999 » vr jan 18, 2008 9:11 am

Jöhnk schreef:Dan zou er een plan-B moeten zijn, Voetske. Daar heb ik zo mijn twijfels bij.
Nou, het ging mij meer om de onvrede die dan zou ontstaan bij die spelers, en dat zou dan weer een signaal moeten zijn naar de betreffende clubs, ook al heeft met het recht om nee te zeggen, te vragen wat men wil voor zo'n speler, er is ook een grens is aan het vragen voor en het tegenhouden van spelers ...

15 Miljoen is natuurlijk te gek voor woorden ... en plan-B, tja, plan-b dan praat je weer over spelers in het buitenland.En dan komen die 3 (4) punten weer om de hoek kijken wat mij betreft.Het nivo van de competitie in Nederland, wat de speler kan verdienen, wat de speler moet kosten ( (4) de zaakwaarnemer die in veel gevallen ook nog wat geld in z'n zakken wil stoppen ).

Landzaat speelt bij Wigan, en AJAX schrikt van het salaris wat hij verdient, ik bedoel maar ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jan 18, 2008 9:15 am

Ja, maar Landzaat speelt in de PL, waar zelfs kleinere clubs 100 miljoen aan TV-gelden krijgen.

Ajax heeft nooit spelers uit de PL kunnen halen. Dat bestaat gewoon niet. Dat wiel hoeven we niet opnieuw uit te vinden.

Leon

Bericht door Leon » vr jan 18, 2008 9:29 am

Jöhnk schreef:Ja, maar Landzaat speelt in de PL, waar zelfs kleinere clubs 100 miljoen aan TV-gelden krijgen.

Ajax heeft nooit spelers uit de PL kunnen halen. Dat bestaat gewoon niet. Dat wiel hoeven we niet opnieuw uit te vinden.
Davids komt toch van een PL-club? Weliswaar speelde hij daar niet of nauwelijks, maar toch...

En in een wat verder verleden hadden we natuurlijk de mega aankoop van Kinkladze.. :excited.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

jabu

Bericht door jabu » vr jan 18, 2008 9:59 am

Jöhnk schreef:Dan zou er een plan-B moeten zijn, Voetske. Daar heb ik zo mijn twijfels bij.
Eigenlijk hoop ik dat er geen plan-B is. Plan-A is al dramatisch, dus ik wil niet weten wie Van Geel op het oog heeft als plan-B.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jan 18, 2008 10:33 am

Plan-B is ook al een gepasseerd station, ben bang dat we zodirect met plan-Q spelers opgezadeld gaan worden.

gaizka

Bericht door gaizka » vr jan 18, 2008 10:37 am

allebatje schreef:
Jöhnk schreef:Ja, maar Landzaat speelt in de PL, waar zelfs kleinere clubs 100 miljoen aan TV-gelden krijgen.

Davids komt toch van een PL-club? Weliswaar speelde hij daar niet of nauwelijks, maar toch...

En in een wat verder verleden hadden we natuurlijk de mega aankoop van Kinkladze.. :excited.gif:
Kinkladze speelde niet in de PL toen der tijd, maar 1 niveau lager met Man. city. (http://home.wanadoo.nl/ronald.zwiers/Sp ... kladze.htm) (http://www.nieuwsbank.nl/inp/2000/04/0419G092.htm)

En Davids heeft waarschijnlijk een groot deel van zijn salaris in willen leveren omdat hij A. al binnen is/was en B. een Ajacied is.

Jesse

Bericht door Jesse » vr jan 18, 2008 10:38 am

Hoera, leve FC Twente! :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » vr jan 18, 2008 10:39 am

50 Miljoen.
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 18, 2008 10:43 am

Jesse schreef:Hoera, leve FC Twente! :ajaxscarf.gif:
Precies. Iedereen weet dat vGeel bakken met geld heeft en niet verder kijkt dan de Eredivisie. Alle reden om prachtige prijzen te noemen. Stop het geld van Maduro gelijk even in Bradley, trouwens. Dat is de enige die waarschijnlijk voor een bedrag onder de 5 miljoen valt op te halen. Oh ja en 3 verdedigers, :aai.gif:

Gesloten