De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 09, 2008 3:37 pm

Hij geeft niet eens toe dat hij fouten heeft gemaakt, hij zegt "ik zal fouten hebben gemaakt", alsof hij er zelf niet van overtuigd is. Dat is net zo'n cliché als "iedereen maakt fouten". Nietszeggend. Er spreekt in ieder geval geen groot zelfkritisch vermogen uit.

Overigens bedankt voor het overtypen, Joey! Maar goed dat je je abonnement op VI nog niet hebt opgezegd. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 3:39 pm

Heb ik wel opgezegd, maar nu lees ik het weer voor een keertje. :blush.gif:

Ik vond het opvallende uitspraken. Wat een bord heeft hij voor zijn kop. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jan 09, 2008 3:45 pm

Van mij mag hij weg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 3:51 pm

Duke schreef:Hij geeft niet eens toe dat hij fouten heeft gemaakt, hij zegt "ik zal fouten hebben gemaakt", alsof hij er zelf niet van overtuigd is. Dat is net zo'n cliché als "iedereen maakt fouten". Nietszeggend. Er spreekt in ieder geval geen groot zelfkritisch vermogen uit.
Ach, misschien zegt hij het wat ongelukkig. Ik ga er toch vanuit dat hij het niet zo meent.
Ik ben

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 3:59 pm

Ik denk dat hij het juist wel meent. In dat hele verhaal klinkt geen spoor van twijfel door.
Het stinkt aan alle kanten!

Thafunk

Bericht door Thafunk » wo jan 09, 2008 3:59 pm

Het scheelt ook dat hij zichzelf heeft geëvalueerd. Als een ander het had gedaan zou de uitkomst bést eens anders kunnen zijn. :hypocrite.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo jan 09, 2008 4:04 pm

Ook erg slim om te zeggen dat je veel geld hebt vlak voordat je BS aan wilt trekken.

Daniel

Bericht door Daniel » wo jan 09, 2008 4:37 pm

Wie is BS? :confused.gif:

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 4:38 pm

Bruno Silva.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 4:46 pm

Berend Stoker!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 4:50 pm

:1evil.gif:

Hierboven dien je gewoon serieus te zijn, Bertje. Voor de fun moet je beneden zijn.

Pestventje.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 4:51 pm

Slechte back.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 09, 2008 5:05 pm

joey schreef:Volgens mij vindt MVG zichzelf juist reuze inventief.
Jaja.. een club als AJAX moet eens zorgen dat ze inventiever worden als het blijkbaar allemaal zo moeilijk wordt... zorg dat je de pareltjes uit Scandinavie, Afrika, Zuid-amerika hier heen kan halen... als je ze daar ontdekt zijn ze vast nog wel te betalen en te porren om hier te komen spelen... idd niet meer als ze al een paar jaar in europa spelen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 09, 2008 5:22 pm

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 5:28 pm

brigade zuid schreef:http://www.afca.nl/

:drecul.gif:
:smallgrin.gif: :drecul.gif: :666.gif:

Was het maar waar!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 5:34 pm

MVG schreef:Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd zou ik ze zo niet een, twee, drie kunnen benoemen.
Ik wel. Kijk eens naar je verdediging Martin. Kijk eens naar het aantal tegendoelpunten dit jaar. Gemiddeld anderhalf tegengoal per wedstrijd. ANDERHALF! Dat is niet normaal meer. En een verslechtering van vorig seizoen, dat al dramatisch was. Je bent er dus in de zomer verdedigend op achteruit gegaan. En dat ligt niet aan de verkoop van Sneijder en Babel. Of Perez.

Misschien is zijn allergrootste fout wel dat hij geen AT leest. Daar krijgt hij volgens mij betere tips dan van Pietje Keizer en Hansje van der Zee.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 09, 2008 5:56 pm

LouisXIV & co schreef:
MVG schreef:Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd zou ik ze zo niet een, twee, drie kunnen benoemen.
Ik wel. Kijk eens naar je verdediging Martin. Kijk eens naar het aantal tegendoelpunten dit jaar. Gemiddeld anderhalf tegengoal per wedstrijd. ANDERHALF! Dat is niet normaal meer. En een verslechtering van vorig seizoen, dat al dramatisch was. Je bent er dus in de zomer verdedigend op achteruit gegaan. En dat ligt niet aan de verkoop van Sneijder en Babel. Of Perez.

Misschien is zijn allergrootste fout wel dat hij geen AT leest. Daar krijgt hij volgens mij betere tips dan van Pietje Keizer en Hansje van der Zee.

Ik begrijp alle frustraties binnen AT ( ajaxsupporters) , maar ik denk ook wat MvG aangeeft dat het tegenwoordig moeilijker is om geschikte Ajax spelers te vinden die anders voor veel geld of helemaal niet naar Ajax wil komen. Elke TD wie dan ook zich stuk zou lopen. Alleen de tijd die men er voor neemt en het vele geld wat men heeft is voor de meeste een raadsel. Dan liever iemand van 20 miljoen met status, dan die afgelopen mongolen aankopen behalve Suarez vorig jaar zomer. Waarvan ik er bij blijf, dat HTC de grote schuldige is in dit verhaal. Maar dat zal de onderzoeks commisie wel niet noemen. :1evil.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 09, 2008 5:58 pm

Dat laatste lijkt me sterk, Toppie. In Simon Zwartkruis z'n eerste colum voor VI valt bijvoorbeeld het volgende te lezen:
Via zijn internationale netwerk speurde hij (Henk ten Cate, red.) in Brazilië naar een fysiek sterke verdediger, in eigen land had Ten Cate de huidige revelatie in de defensie van FC Twente, Edson Braafheid, op het oog. Niet nodig, oordeelde de directie van Ajax toen. Gevolg van dit alles is dat de club deze maand, waarin de transfermarkt haar deuren wijd open heeft staan, gaat proberen de eerdere wensen van Ten Cate alsnog in te willigen. Een half jaar te laat.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jan 09, 2008 6:14 pm

Heeft Vasovic niet nog een kleinzoon die een beetje kan voetballen, of zo?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 6:21 pm

Thomas schreef:Dat laatste lijkt me sterk, Toppie. In Simon Zwartkruis z'n eerste colum voor VI valt bijvoorbeeld het volgende te lezen:
Via zijn internationale netwerk speurde hij (Henk ten Cate, red.) in Brazilië naar een fysiek sterke verdediger, in eigen land had Ten Cate de huidige revelatie in de defensie van FC Twente, Edson Braafheid, op het oog. Niet nodig, oordeelde de directie van Ajax toen. Gevolg van dit alles is dat de club deze maand, waarin de transfermarkt haar deuren wijd open heeft staan, gaat proberen de eerdere wensen van Ten Cate alsnog in te willigen. Een half jaar te laat.
Interessant. Maar hoe serieus moeten wij Simon Zwartkruis nemen?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jan 09, 2008 6:23 pm

Alsof HtC Braafheid als optie voor CV zag. Beetje waardeloos stuk.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 6:23 pm

Waarom niet?

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jan 09, 2008 6:32 pm

Omdat niemand dat zag. Hij was in beeld als backup van Urby. Laat mij maar eens zien waar HtC aangeeft in Braafheid een CV te zien.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 6:33 pm

Waarom zag Rutten in hem een centrumverdediger? Trainers zijn eigenwijs.

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jan 09, 2008 6:37 pm

Wellicht. Blijft staan dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk kunt zeggen dat HtC geen CV in Braafheid zag.

Plaats reactie