Overigens bedankt voor het overtypen, Joey! Maar goed dat je je abonnement op VI nog niet hebt opgezegd.

Moderator: mods
Ach, misschien zegt hij het wat ongelukkig. Ik ga er toch vanuit dat hij het niet zo meent.Duke schreef:Hij geeft niet eens toe dat hij fouten heeft gemaakt, hij zegt "ik zal fouten hebben gemaakt", alsof hij er zelf niet van overtuigd is. Dat is net zo'n cliché als "iedereen maakt fouten". Nietszeggend. Er spreekt in ieder geval geen groot zelfkritisch vermogen uit.
Jaja.. een club als AJAX moet eens zorgen dat ze inventiever worden als het blijkbaar allemaal zo moeilijk wordt... zorg dat je de pareltjes uit Scandinavie, Afrika, Zuid-amerika hier heen kan halen... als je ze daar ontdekt zijn ze vast nog wel te betalen en te porren om hier te komen spelen... idd niet meer als ze al een paar jaar in europa spelen.joey schreef:Volgens mij vindt MVG zichzelf juist reuze inventief.
Ik wel. Kijk eens naar je verdediging Martin. Kijk eens naar het aantal tegendoelpunten dit jaar. Gemiddeld anderhalf tegengoal per wedstrijd. ANDERHALF! Dat is niet normaal meer. En een verslechtering van vorig seizoen, dat al dramatisch was. Je bent er dus in de zomer verdedigend op achteruit gegaan. En dat ligt niet aan de verkoop van Sneijder en Babel. Of Perez.MVG schreef:Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd zou ik ze zo niet een, twee, drie kunnen benoemen.
LouisXIV & co schreef:Ik wel. Kijk eens naar je verdediging Martin. Kijk eens naar het aantal tegendoelpunten dit jaar. Gemiddeld anderhalf tegengoal per wedstrijd. ANDERHALF! Dat is niet normaal meer. En een verslechtering van vorig seizoen, dat al dramatisch was. Je bent er dus in de zomer verdedigend op achteruit gegaan. En dat ligt niet aan de verkoop van Sneijder en Babel. Of Perez.MVG schreef:Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd zou ik ze zo niet een, twee, drie kunnen benoemen.
Misschien is zijn allergrootste fout wel dat hij geen AT leest. Daar krijgt hij volgens mij betere tips dan van Pietje Keizer en Hansje van der Zee.
Via zijn internationale netwerk speurde hij (Henk ten Cate, red.) in Brazilië naar een fysiek sterke verdediger, in eigen land had Ten Cate de huidige revelatie in de defensie van FC Twente, Edson Braafheid, op het oog. Niet nodig, oordeelde de directie van Ajax toen. Gevolg van dit alles is dat de club deze maand, waarin de transfermarkt haar deuren wijd open heeft staan, gaat proberen de eerdere wensen van Ten Cate alsnog in te willigen. Een half jaar te laat.
Interessant. Maar hoe serieus moeten wij Simon Zwartkruis nemen?Thomas schreef:Dat laatste lijkt me sterk, Toppie. In Simon Zwartkruis z'n eerste colum voor VI valt bijvoorbeeld het volgende te lezen:
Via zijn internationale netwerk speurde hij (Henk ten Cate, red.) in Brazilië naar een fysiek sterke verdediger, in eigen land had Ten Cate de huidige revelatie in de defensie van FC Twente, Edson Braafheid, op het oog. Niet nodig, oordeelde de directie van Ajax toen. Gevolg van dit alles is dat de club deze maand, waarin de transfermarkt haar deuren wijd open heeft staan, gaat proberen de eerdere wensen van Ten Cate alsnog in te willigen. Een half jaar te laat.