Voetbalpraatprogramma's op TV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jan 06, 2008 10:32 pm

SylvievdVaart schreef:Vast wel. Maar dat weet ik ook wel nadat het één keer gezegd is.
Jij wel, ja. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

jabu

Bericht door jabu » zo jan 06, 2008 10:51 pm

Thomas schreef:En Van Hanegem die zegt dat hij Van Gaal geen bijzondere trainer vindt. :aai.gif:
Lekker collegiaal om te zeggen over een andere trainer in de eredivisie. :hypocrite.gif: Tijd voor het CBV om aan het werk te gaan. :1evil.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 06, 2008 10:55 pm

Jöhnk schreef:Nee. Update-je? :eusa_pray.gif:
Heb ik trouwens wel eens verteld dat die Van Hanegem te dom voor woorden is? Je ziet die Genee ook zo kijken van Jezus, wat moet ik hier mee. Het enige wat me nog wel lachen lijkt is om een jointje met de Kromme te roken. Niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar voor deze droogkloot zou ik wel een uitzondering maken.

Derksen vond de verkoop van Perez ook wanbeleid van beide clubs en denkt dat het gejok van Van Geel hem wel eens de kop kan gaan kosten. Volgens hem heeft Van Geel bijvoorbeeld ook Lindenbergh aan Ajax verkocht terwijl hij al contact had met Ajax over z'n eigen overgang. Nu snap ik eerlijk gezegd niet wie Van Geel daarmee dacht te hebben hoor, maar dat ben ik. Van Geel herkende zichzelf niet als een ongrijpbaar of solistisch iemand. Verder was Van Geel tevreden over de wedstrijd tegen Inter vanwege de terugkeer van Davids, Perez en Leo en ondanks de dure penalties.

Derksen en Van Hanegem omschreven Perez ook als een lastige jongen. Derksen haalde een voorbeeld aan van een uitzending van VI waarin Perez was uitgenodigd. Het was allemaal hartstikke gezellig totdat Perez na afloop zei dat hij nooit meer terug zou keren omdat hij te weinig spreektijd had gekregen. Genee verdedigde Perez nog wel en gaf aan dat het een vrij eigenzinnige maar slimme jongen is en dat hij vooral veel krediet heeft verspeeld met z'n racistische uitlatingen. Volgens Van Hanegem heeft Perez nu al twee keer een mondeling akkoord gebroken om bij een andere club te tekenen.

Hans Nijland stuurde nog een sms'je naar de studio om te melden dat FC Groningen Bruno Silva in geen honderd jaar laat gaan. Het lijkt me dus dat de bron van BZ er naast zat.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo jan 06, 2008 11:49 pm

Thomas schreef: Heb ik trouwens wel eens verteld dat die Van Hanegem te dom voor woorden is? Je ziet die Genee ook zo kijken van Jezus, wat moet ik hier mee. Het enige wat me nog wel lachen lijkt is om een jointje met de Kromme te roken. Niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar voor deze droogkloot zou ik wel een uitzondering maken.
Verschrikkelijk zeg, vraag me af waarom die kerel nog uitgenodigd wordt.

"Ja, wat moet ik daar nou van vinden? Ik vind er niets van". Het zal je coach maar zijn zeg...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 06, 2008 11:52 pm

Of deze: "Ja, wat ken mij dat nou schele?".

Venzint
AT Toto winner 13/14

Bericht door Venzint » ma jan 07, 2008 2:49 am

Ik las in het kerstnummer van de Voetbal International dat van Hanegem het idee had dat Wilfred Genee hem bij Voetbal Insite wilde wegpesten. Ik zie dat in de uitzendingen niet zo terug maar ik kan me voorstellen dat Genee die onwil/onkunde om een discussie aan te gaan zo langzamerhand wel beu is. Al met al verwordt Voetbal Insite tot een slaapverwekkende herhaling van zetten. Dit wel mooi geillustreerd door de mededeling dat Johan Derksen afgelopen jaar ongeveer 260x (het exacte aantal is me even ontschoten) in de uitzending heeft gezegd dat John Jaakke een notoire ijdeltuit is.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jan 07, 2008 10:54 am

Thomas schreef:Of deze: "Ja, wat ken mij dat nou schele?".
Met als uitsmijter: "Ik vind het wel een aardige spelert...." Ik kijk er eerlijk gezegd ook niet meer naar, ik erger me rot aan die man. Hij krijgt er gewoon nog voor betaald ook.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 07, 2008 11:06 am

Ik vind die programma's sowieso te dom voor woorden. Wat een hersenloos geroddel. Ik keek vroeger nog wel eens (soms niet meer dan een paar minuten) vanwege de nieuwtjes, maar die schijnen er tegenwoordig niet meer te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 07, 2008 11:55 am

Ik begrijp Van Hanegem wel, hoor. Ze zullen hem ook eens iets over voetbal vragen. Het gaat allemaal over belachelijke randzaken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 07, 2008 12:04 pm

Al die machtsspelletjes van die mensen. Kan het mij schelen of LVG Hugo Borst ervan verdenkt een telefoonnummer te hebben doorgegeven of dat Johan Derksen een hekel aan John Jaakke heeft. Dat geklets bij de dorpspomp, ik vind het helemaal niets.
Ik ben afgehaakt toen Dick Advocaat werd afgebrand tijdens het EK in Portugal. Die man wisselde een keer en Jan Mulder vond het nodig om te roepen dat ze hem moesten stenigen. Zogenaamd een grap, maar wel met een serieuze ondertoon.
Structureel werken in het voetbal wordt steeds moeilijker, omdat dit soort kletsers met hun lijntjes, hun eigenbelang en hun eigenwaan de publieke opinie bespelen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 07, 2008 12:55 pm

Bertje schreef:Ik begrijp Van Hanegem wel, hoor. Ze zullen hem ook eens iets over voetbal vragen. Het gaat allemaal over belachelijke randzaken.
Nou ik kijk echt iedere week en als hem iets wordt gevraagd over een speler zegt hij alleen maar 'goede spelert', 'daar bent ik nie zo gecharmeerd van' of alsnog 'wat ken mij dat nou schele'.

999

Bericht door 999 » ma jan 07, 2008 1:00 pm

joey schreef:Al die machtsspelletjes van die mensen. Kan het mij schelen of LVG Hugo Borst ervan verdenkt een telefoonnummer te hebben doorgegeven of dat Johan Derksen een hekel aan John Jaakke heeft. Dat geklets bij de dorpspomp, ik vind het helemaal niets.
Ik ben afgehaakt toen Dick Advocaat werd afgebrand tijdens het EK in Portugal. Die man wisselde een keer en Jan Mulder vond het nodig om te roepen dat ze hem moesten stenigen. Zogenaamd een grap, maar wel met een serieuze ondertoon.
Structureel werken in het voetbal wordt steeds moeilijker, omdat dit soort kletsers met hun lijntjes, hun eigenbelang en hun eigenwaan de publieke opinie bespelen.
Ja, ik ook.Alleen effe voor de nieuwtjes en verder weet je toch wel wat en wie het goed of slecht doet bij Derksen.Verder heb ik het idee dat ie eigenlijk helemaal geen betrouwbare bronnen meer heeft, en alles maar bij elkaar lult.
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jan 07, 2008 1:23 pm

Ik vind het wel lekker, zo voor de nacht. Van al dat geouwehoer krijg ik slaap en dus gegarandeerd een goeie nachtrust.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

jabu

Bericht door jabu » di jan 08, 2008 11:54 am

Ook een lekkere instelling van Van Hangegem. Als je er even geen zin meer in hebt dan laat je je werkgever, desnoods midden in het seizoen, maar gewoon in de steek? Deed hij dat maar bij Voetbal Insite.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 11:56 am

Als je die mogelijkheid in je contract laat opnemen, lijkt me dat prima, toch? Ik snap deze hetze tegen Van Hanegem niet, hoor.

En met niemand anders!

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » di jan 08, 2008 1:45 pm

Omdat Van Hanegem een zeer vervelende persoonlijkheid is op tv. Kijk, hij kan prive natuurlijk een hele aardige vent zijn, maar als je in een discussieprogramma zit, wat Voetbal Insite toch is, en je doet het telkens af met dezelfde, nogal simplistische one-liners, dan doe je je werk niet.

Ik kan me prima voorstellen dat Genee en anderen doodmoe van die man worden.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 1:51 pm

Los van zijn functioneren als analist op televisie: op AT kan Van Hanegem helemaal niets goed doen. Zo is hij een trainer van niets - Utrecht doet het toch niet slecht - en nu is hij ook een onbetrouwbare man omdat hij 'zijn club in de steek laat'.

Verder komt hij op tv inderdaad erg verveeld over. Nu kan ik hem dat niet kwalijk nemen, want het gaat natuurlijk ook nergens over in VI, maar het zou logischer zijn als hij er dan gewoon mee zou ophouden. Maarja, het zal wel goed verdienen.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » di jan 08, 2008 1:56 pm

Bertje schreef:Los van zijn functioneren als analist op televisie: op AT kan Van Hanegem helemaal niets goed doen. Zo is hij een trainer van niets - Utrecht doet het toch niet slecht - en nu is hij ook een onbetrouwbare man omdat hij 'zijn club in de steek laat'.
In plaats van het af te doen als 'een hetze tegen Van Hanegem' zou je ook gewoon kunnen reageren door aan te geven of jij het een goed voorbeeld vindt wanneer een trainer dergelijke uitlatingen doet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 2:03 pm

Zoals ik hierboven al zei: je kunt zoiets gewoon in een overeenkomst laten opnemen, dus dan is er niets aan de hand. Clubs zetten trainers toch ook elk moment op straat?

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » di jan 08, 2008 2:06 pm

Dat doen clubs inderdaad en zij moeten daar dan ook de financiële consequenties van dragen. Het gaat mij er meer om dat je als trainer een voorbeeldfunctie hebt. Je weet als trainer dat er bij een club in seizoenen wordt gewerkt. Dan vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat je er mee stopt wanneer je er geen zin meer in hebt. Maak dan in ieder geval het seizoen af.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 08, 2008 2:09 pm

Ik vind Derksen tien keer erger dan Van Hanegem. Als ik die rattenkop zie word ik misselijk.
Van Hanegem is een F*********, dus iedereen vindt hem leuk behalve wij. :smallgrin.gif:

jabu

Bericht door jabu » di jan 08, 2008 2:10 pm

Je kan wel een paar nieuwe namen in je signature invullen, joey!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 2:11 pm

Jabu schreef:Dat doen clubs inderdaad en zij moeten daar dan ook de financiële consequenties van dragen. Het gaat mij er meer om dat je als trainer een voorbeeldfunctie hebt. Je weet als trainer dat er bij een club in seizoenen wordt gewerkt. Dan vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat je er mee stopt wanneer je er geen zin meer in hebt. Maak dan in ieder geval het seizoen af.
Tsja, dat vind jij. Clubs denken in seizoenen, totdat ze de trainer liever kwijt dan rijk zijn, want dan vliegt hij linea recta de deur uit. Ik zie het verschil niet.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 08, 2008 2:16 pm

Jabu schreef:Je kan wel een paar nieuwe namen in je signature invullen, joey!
Ja, dat is waar. :blush.gif:

jabu

Bericht door jabu » di jan 08, 2008 2:33 pm

Bertje schreef:
Jabu schreef:Dat doen clubs inderdaad en zij moeten daar dan ook de financiële consequenties van dragen. Het gaat mij er meer om dat je als trainer een voorbeeldfunctie hebt. Je weet als trainer dat er bij een club in seizoenen wordt gewerkt. Dan vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat je er mee stopt wanneer je er geen zin meer in hebt. Maak dan in ieder geval het seizoen af.
Tsja, dat vind jij. Clubs denken in seizoenen, totdat ze de trainer liever kwijt dan rijk zijn, want dan vliegt hij linea recta de deur uit. Ik zie het verschil niet.
Omdat clubs is doen dat wat niet hoort moet je het zelf ook maar doen?

Het feit dat clubs trainers zo snel ontslaan vind ik getuigen van groot onprofessionalisme. Er is bijna geen beroep ter wereld waarbij je een toekomstige medewerker zou uitgebreid vantevoren kan analyseren als bij een sporttrainer. Bovendien is er ook nog eens een overschot aan trainers. Als clubs zou je dan ook, na een gedegen zoektocht, een trainer moeten kunnen aanstellen die het beste bij jouw club past. Zeker voor de periode van één seizoen. Op het moment dat het niet helemaal lijkt te klikken kan het in mijn ogen nooit zo zijn dat een trainer dermate slecht is dat je hem al na twee maanden gaat ontslaan en dat hij niet het seizoen kan afmaken. Als je een trainer al tijdens het seizoen moet ontslaan dan vind ik dat je als verantwoordelijke voor het aanstellen van diezelfde trainer ook direct zelf je biezen mag pakken. Evalueren en uit elkaar gaan na afloop van een seizoen vind ik een ander verhaal. Het uitgangspunt moet te allen tijden, inderdaad van beide kanten, zijn om een volledig seizoen af te maken. Stoppen omdat je het 'niet meer leuk' vindt is in mijn ogen veels te gemakkelijk.
joey schreef:
Jabu schreef:Je kan wel een paar nieuwe namen in je signature invullen, joey!
Ja, dat is waar. :blush.gif:
Helaas keuze zat.... :tranen.gif:

Plaats reactie