Jij wel, ja.SylvievdVaart schreef:Vast wel. Maar dat weet ik ook wel nadat het één keer gezegd is.

Moderator: mods
Heb ik trouwens wel eens verteld dat die Van Hanegem te dom voor woorden is? Je ziet die Genee ook zo kijken van Jezus, wat moet ik hier mee. Het enige wat me nog wel lachen lijkt is om een jointje met de Kromme te roken. Niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar voor deze droogkloot zou ik wel een uitzondering maken.Jöhnk schreef:Nee. Update-je?
Verschrikkelijk zeg, vraag me af waarom die kerel nog uitgenodigd wordt.Thomas schreef: Heb ik trouwens wel eens verteld dat die Van Hanegem te dom voor woorden is? Je ziet die Genee ook zo kijken van Jezus, wat moet ik hier mee. Het enige wat me nog wel lachen lijkt is om een jointje met de Kromme te roken. Niet dat ik dat nou zo vaak doe, maar voor deze droogkloot zou ik wel een uitzondering maken.
Nou ik kijk echt iedere week en als hem iets wordt gevraagd over een speler zegt hij alleen maar 'goede spelert', 'daar bent ik nie zo gecharmeerd van' of alsnog 'wat ken mij dat nou schele'.Bertje schreef:Ik begrijp Van Hanegem wel, hoor. Ze zullen hem ook eens iets over voetbal vragen. Het gaat allemaal over belachelijke randzaken.
Ja, ik ook.Alleen effe voor de nieuwtjes en verder weet je toch wel wat en wie het goed of slecht doet bij Derksen.Verder heb ik het idee dat ie eigenlijk helemaal geen betrouwbare bronnen meer heeft, en alles maar bij elkaar lult.joey schreef:Al die machtsspelletjes van die mensen. Kan het mij schelen of LVG Hugo Borst ervan verdenkt een telefoonnummer te hebben doorgegeven of dat Johan Derksen een hekel aan John Jaakke heeft. Dat geklets bij de dorpspomp, ik vind het helemaal niets.
Ik ben afgehaakt toen Dick Advocaat werd afgebrand tijdens het EK in Portugal. Die man wisselde een keer en Jan Mulder vond het nodig om te roepen dat ze hem moesten stenigen. Zogenaamd een grap, maar wel met een serieuze ondertoon.
Structureel werken in het voetbal wordt steeds moeilijker, omdat dit soort kletsers met hun lijntjes, hun eigenbelang en hun eigenwaan de publieke opinie bespelen.
In plaats van het af te doen als 'een hetze tegen Van Hanegem' zou je ook gewoon kunnen reageren door aan te geven of jij het een goed voorbeeld vindt wanneer een trainer dergelijke uitlatingen doet.Bertje schreef:Los van zijn functioneren als analist op televisie: op AT kan Van Hanegem helemaal niets goed doen. Zo is hij een trainer van niets - Utrecht doet het toch niet slecht - en nu is hij ook een onbetrouwbare man omdat hij 'zijn club in de steek laat'.
Tsja, dat vind jij. Clubs denken in seizoenen, totdat ze de trainer liever kwijt dan rijk zijn, want dan vliegt hij linea recta de deur uit. Ik zie het verschil niet.Jabu schreef:Dat doen clubs inderdaad en zij moeten daar dan ook de financiële consequenties van dragen. Het gaat mij er meer om dat je als trainer een voorbeeldfunctie hebt. Je weet als trainer dat er bij een club in seizoenen wordt gewerkt. Dan vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat je er mee stopt wanneer je er geen zin meer in hebt. Maak dan in ieder geval het seizoen af.
Omdat clubs is doen dat wat niet hoort moet je het zelf ook maar doen?Bertje schreef:Tsja, dat vind jij. Clubs denken in seizoenen, totdat ze de trainer liever kwijt dan rijk zijn, want dan vliegt hij linea recta de deur uit. Ik zie het verschil niet.Jabu schreef:Dat doen clubs inderdaad en zij moeten daar dan ook de financiële consequenties van dragen. Het gaat mij er meer om dat je als trainer een voorbeeldfunctie hebt. Je weet als trainer dat er bij een club in seizoenen wordt gewerkt. Dan vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat je er mee stopt wanneer je er geen zin meer in hebt. Maak dan in ieder geval het seizoen af.
Helaas keuze zat....joey schreef:Ja, dat is waar.Jabu schreef:Je kan wel een paar nieuwe namen in je signature invullen, joey!