Als ik de financiele man bij Valencia was zou ik die EUR 16,389,309 in een tassie meenemen naar de GWK op Amsterdam Centraal om er effe 26 miljoen Dollar van te laten maken.

Moderator: mods
Van Nistelrooy was er in het verleden ook succesvol. Die staat ook niet echt bekend om zijn passeerbewegingen en is het gevaarlijkste in de buurt van de 16. Misschien vindt Fergunson dat hij genoeg bewegelijke spitsen heeft met Rooney, Tevez en Saha en wil hij een aanspeelpunt waar zij omheen kunnen spelen.Baseman schreef:Wat wil ManU met Huntelaar ?
Een statische spits als Huntelaar lijkt me niet passen in het huidige spel van ze...
Aanspeelpunt? Huntelaar is een pure afmaker. Hij is niet balvast genoeg om aanspeelpunt te kunnen zijn.Jabu schreef:Van Nistelrooy was er in het verleden ook succesvol. Die staat ook niet echt bekend om zijn passeerbewegingen en is het gevaarlijkste in de buurt van de 16. Misschien vindt Fergunson dat hij genoeg bewegelijke spitsen heeft met Rooney, Tevez en Saha en wil hij een aanspeelpunt waar zij omheen kunnen spelen.
Ik denk dat Huntelaar een clausule in zijn contract heeft staan.666 schreef:Als van Geel het treinkaartje naar 30 miljoen weet te onderhandelen en niet 6 maanden nodig heeft om een vervanger te vinden...
Harm schreef:Als zo'n trein voorbijkomt, dan moet Van Geel ook een vent zijn en Huntelaar laten gaan.