Ex-eredivisie.

Totaal andere speler, zoals je zelf ook zegt. Verlaat speelde als klassieke Ausputzer. Hij was juist niet degene die een op een verdedigde.Jöhnk schreef:Verlaat hield zich ook staande in de BL. Maar OK, Boulah is natuurlijk wel sterk en snel. Zo'n speler kunnen we sowieso gebruiken.
Goed punt, joey. De Boula van HSV is meer dan welkom. Bij Chelsea en Sevilla is ie verzopen, dat kan gebeuren, want dat is wel een redelijk niveau, lijkt me. Dat is boven Boula's niveau, hetgeen misschien een reden is voor z'n regelmatige blessures?!joey schreef:Laten we eerlijk zijn, als hij de afgelopen anderhalf jaar fantastisch gepresteerd had, was hij onhaalbaar voor Ajax. Het is een gok.
Dat was Luque ook.Voor mij is Boulahrouz een pure mandekker zonder ook maar enige opbouwende kwaliteiten.joey schreef:Laten we eerlijk zijn, als hij de afgelopen anderhalf jaar fantastisch gepresteerd had, was hij onhaalbaar voor Ajax. Het is een gok.
Prima vervanger van Stam (die ook geen opbouwende kwaliteiten heeft). Een echte verdediger hebben we nodig. Heitinga/Vermaelen moeten de opbouw maar verzorgen. Een andere mogelijkheid is om Davids terug te halen of Maduro.Voetske schreef:Dat was Luque ook.Voor mij is Boulahrouz een pure mandekker zonder ook maar enige opbouwende kwaliteiten.joey schreef:Laten we eerlijk zijn, als hij de afgelopen anderhalf jaar fantastisch gepresteerd had, was hij onhaalbaar voor Ajax. Het is een gok.
Maar Stam was dan ook wereldklasse. Een speler van dat niveau haal je niet zomaar.Bertje schreef:Stam had meer opbouwende kwaliteiten in zijn grote teen dan Boulahrouz in zijn hele lichaam.
Ik vind eigenlijk dat Heitinga het charisma van een natte pannenkoek heeft. Oubollig, een beetje dommig. Clichepoeper, hij is ook altijd dikke maatjes met de zittende trainer.Jöhnk schreef:Ik vind Heitinga een goed seizoen spelen. Hij kan een verdediger als Puyol/Ramos worden. Spelers die geen top zijn maar dat compenseren met hun inzet en uitstraling.
Inleveren bij wie? Vermaelen? Das lood om oud ijzer.joey schreef:Maar Stam was dan ook wereldklasse. Een speler van dat niveau haal je niet zomaar.Bertje schreef:Stam had meer opbouwende kwaliteiten in zijn grote teen dan Boulahrouz in zijn hele lichaam.
Een spelers als Boula kan de andere verdedigers ontlasten. Bal inleveren en hoppa.
Volgens mij zijn we het eens hoor. Het zijn allemaal vrij onbesuisde spelers. Maar dat is misschien ook hun kracht, want qua inzicht en intelligentie houdt het niet over.wimpey schreef:Ramos is i.m.o. Chivu 2. Veel charisma, maar onbeheerst, hetgeen resulteert in legio fouten en kaarten. Maar hij is nog jong natuurlijk, dus dat wordt nog wel beter. Beetlejuice Puyol, ik vind het geen wereldtopper. Beetje een dolle Dries, hij laat nogal wat steken vallen. En als ik die kop zie en àààllll dat haar, dan heb ik sowieso al gegeten en gedronken. We weten het nu wel met dat retrokapsel, ik hoop dat ie voor kerst een tondeuse krijgt. Crew cut, dan ziet ie het spel vast en zeker ook wat beter.
Luque is een luie flikker, volledig blasé, een onuitstaanbare primadonna en i.m.o. lichamelijk sowieso niet meer geschikt voor topvoetbal. Een echte Ajax-aankoop: Newcastle kon die sufkut aan de straatstenen niet kwijt en wie haalt 'm op en geeft 'm een moddervet contract? Juist.Voetske schreef: Dat was Luque ook.
Zie Bertje.Maar dan blijft in principe de situatie bij het oude.Waar we staan te springen om speler(s) die van achteruit op kunnen bouwen blijft met de komst van B. in principe alles bij het oude.Beter dan Heitinga ?., Ook B. zakte regelmatig door zijn hoeven in wedstrijden.Ajaciedjuh schreef:Prima vervanger van Stam (die ook geen opbouwende kwaliteiten heeft). Een echte verdediger hebben we nodig. Heitinga/Vermaelen moeten de opbouw maar verzorgen. Een andere mogelijkheid is om Davids terug te halen of Maduro.Voetske schreef:Dat was Luque ook.Voor mij is Boulahrouz een pure mandekker zonder ook maar enige opbouwende kwaliteiten.joey schreef:Laten we eerlijk zijn, als hij de afgelopen anderhalf jaar fantastisch gepresteerd had, was hij onhaalbaar voor Ajax. Het is een gok.
Van deze gedachtengang moet Ajax i.m.o. nou juist eens afstand nemen, Jöhnk. Je hebt 4 of 5 goede spelers voor 2 posities nodig om een seizoen door te komen. De 2 besten van het moment moeten spelen. Dat kan vandaag VDW zijn en morgen een ander.Jöhnk schreef: Hopelijk gaat dit niet ten koste van VDW.