Volgend jaar mogen ze weer

Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?joey schreef:De wedstrijd tegen Utrecht heb ik inderdaad niet gezien, maar Feyenoord uit wel. Als Ajax zó speelt tegen PSV, gaat het zondag de koekenbak in. De eerste helft was Ajax verschrikkelijk zwak. Het was dat Feyenoord naliet dat af te straffen.
Yeah right....Mr. Ajax schreef:Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?joey schreef:De wedstrijd tegen Utrecht heb ik inderdaad niet gezien, maar Feyenoord uit wel. Als Ajax zó speelt tegen PSV, gaat het zondag de koekenbak in. De eerste helft was Ajax verschrikkelijk zwak. Het was dat Feyenoord naliet dat af te straffen.
Sowieso vind ik dat je wat gematigder mag/moet zijn met je meningen en uitspraken over AJAX dit seizoen, aangezien je gewoon een groot deel van het begin van het seizoen niet hebt meegekregen.
Hoe dan ook, als het tegen Utrecht kan, kan het toch ook tegen psv??
Ik heb er wel vertrouwen in!![]()
![]()
Nee. De wedstrijd werd in zijn geheel, zij het met een dag vertraging, uitgezonden door de Cambodjaanse televisie.Mr. Ajax schreef:Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?
Mwah, volgens mij ben ik aardig op de hoogte. Ik heb inderdaad een aantal wedstrijden gemist (niet eens zoveel, i.v.m. interlandvoetbal), maar ook het nodige gezien. Volgens mij heb ik meer wedstrijden live gezien dan jij...Sowieso vind ik dat je wat gematigder mag/moet zijn met je meningen en uitspraken over AJAX dit seizoen, aangezien je gewoon een groot deel van het begin van het seizoen niet hebt meegekregen.
Eh..... niet per se...Hoe dan ook, als het tegen Utrecht kan, kan het toch ook tegen psv??
Internazionale speelt op een kinderlijke manier met psv.wimpey schreef:PSV krijgt gewoon rammel van het C-elftal van Inter. En zondag van Ajax.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me niet voorstellen dat PSV vanavond niet gaat proberen te winnen van Inter. Dat gaat ze hoe dan ook krachten kosten; fysiek als ze voor de 3 punten gaan, mentaal als ze op hun falie krijgen.
www.nieuwnieuws.nlGeen voetbal door politie-acties
De wedstrijden Feyenoord - AZ en Ajax - PSV dit weekend gaan waarschijnlijk niet door. Politievakbonden ACP en ANPV gaan actie voeren tijdens de duels. Ze roepen hun leden op om naar een vakbondsbijeenkomst te komen die tijdens de wedstrijden wordt gehouden.
De bonden willen op deze manier een hoger salaris afdwingen bij hun werkgever, minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken. Die weigert een netto loonsverhoging van 200 euro per maand zoals de ACP wil.
Meer acties
De ACP en ANPV voeren vannacht al actie tijdens een Europese verkeerscontrole bij grensovergang Hazeldonk op de A16. Ook hier organiseren ze een vakbondsbijeenkomst. De collega's van vakbond NPB zijn tegen de acties; ze vinden de looneis van de ACP en ANPV te hoog.
Nu.nlVoetbaltoppers gaan door
Uitgegeven: 13 december 2007 13:17
Laatst gewijzigd: 13 december 2007 13:36
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat de voetbalwedstrijd tussen Ajax en PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat.
ANP
Dat liet een woordvoerster van burgemeester Job Cohen donderdag weten. "Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert."
Rotterdam
Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam en zijn politiekorpschef Aad Meijboom hebben donderdagmiddag overleg over de voorgenomen politieacties bij de eredivisiewedstrijd Feyenoord-AZ. Het politiepersoneel dat dienst heeft bij dit voetbalduel zaterdag doet mogelijk mee aan de demonstratieve vakbondsbijeenkomsten.
"Welke maatregelen er worden genomen, hangt van de informatie af die de burgemeester en politiekorpschef hebben", aldus een woordvoerder van de burgemeester.
De T.Politie zet acties bij 'superduels' door
AMSTERDAM - De politievakbonden gaan vrijwel zeker actievoeren tijdens de 'superduels' die komend weekeinde in de eredivisie worden gespeeld. De acties zijn officieel bij de korpschefs aangemeld.
De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat Ajax-PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat. Dat liet een woordvoerster van burgemeester Job Cohen donderdag weten. „Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert.”
Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam praat vandaag met de korpsleiding van Rotterdam-Rijnmond. Mogelijk gaat de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ (zaterdagavond) ondanks de acties ook gewoon door. „Welke maatregelen er worden genomen, hangt van de informatie af die de burgemeester en politiekorpschef hebben”, aldus een woordvoerder van de burgemeester.
Ook de KNVB rekent erop dat de duels gewoon doorgaan. Mocht blijken dat de politie toch niet kan garanderen dat de openbare orde niet wordt verstoord, dan gaat de gemeente Amsterdam kijken wat voor stappen ze kan nemen. Een gang naar de rechter behoort dan tot de mogelijkheden.
Burgemeesters zijn rond voetbalwedstrijden verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde.
De acties zijn het gevolg van de vastgelopen cao-onderhandelingen met minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst.