Ajax - PSV 30-01-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Harm

Bericht door Harm » wo dec 12, 2007 5:48 pm

En die hebben ze dit jaar gehad.

Volgend jaar mogen ze weer :smallgrin.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo dec 12, 2007 8:11 pm

joey schreef:De wedstrijd tegen Utrecht heb ik inderdaad niet gezien, maar Feyenoord uit wel. Als Ajax zó speelt tegen PSV, gaat het zondag de koekenbak in. De eerste helft was Ajax verschrikkelijk zwak. Het was dat Feyenoord naliet dat af te straffen.
Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?

Sowieso vind ik dat je wat gematigder mag/moet zijn met je meningen en uitspraken over AJAX dit seizoen, aangezien je gewoon een groot deel van het begin van het seizoen niet hebt meegekregen.

Hoe dan ook, als het tegen Utrecht kan, kan het toch ook tegen psv??

Ik heb er wel vertrouwen in! :ajaxscarf.gif: :onfire.gif: :anew.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thom

Bericht door Thom » wo dec 12, 2007 8:15 pm

Harm schreef:En die hebben ze dit jaar gehad.

Volgend jaar mogen ze weer :smallgrin.gif:
Als ze de voorronde doorkomen, natuurlijk, he! :666.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo dec 12, 2007 8:28 pm

Mr. Ajax schreef:
joey schreef:De wedstrijd tegen Utrecht heb ik inderdaad niet gezien, maar Feyenoord uit wel. Als Ajax zó speelt tegen PSV, gaat het zondag de koekenbak in. De eerste helft was Ajax verschrikkelijk zwak. Het was dat Feyenoord naliet dat af te straffen.
Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?

Sowieso vind ik dat je wat gematigder mag/moet zijn met je meningen en uitspraken over AJAX dit seizoen, aangezien je gewoon een groot deel van het begin van het seizoen niet hebt meegekregen.

Ik heb er wel vertrouwen in! :ajaxscarf.gif: :onfire.gif: :anew.gif:
Yeah right....

Je lijkt Van Gaal wel.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 12, 2007 8:46 pm

Mr. Ajax schreef:Je zei toch dat je maar flitsen mee kreeg van die wedstrijd?
Nee. De wedstrijd werd in zijn geheel, zij het met een dag vertraging, uitgezonden door de Cambodjaanse televisie.
Mwah, volgens mij ben ik aardig op de hoogte. Ik heb inderdaad een aantal wedstrijden gemist (niet eens zoveel, i.v.m. interlandvoetbal), maar ook het nodige gezien. Volgens mij heb ik meer wedstrijden live gezien dan jij... :aai.gif:
Eh..... niet per se...
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 12, 2007 9:43 pm

Utrecht uit was al weer een maand geleden mensen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

goodfella

Bericht door goodfella » wo dec 12, 2007 10:20 pm

wimpey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me niet voorstellen dat PSV vanavond niet gaat proberen te winnen van Inter. Dat gaat ze hoe dan ook krachten kosten; fysiek als ze voor de 3 punten gaan, mentaal als ze op hun falie krijgen.
PSV krijgt gewoon rammel van het C-elftal van Inter. En zondag van Ajax.
Internazionale speelt op een kinderlijke manier met psv.

:ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 12, 2007 11:00 pm

Ik baal van die rode kaart van Mendez. Goede kans dat Perez of Aissati nu speelt tegen Ajax.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 12, 2007 11:02 pm

Wat heeft die rode kaart in de cl met een competitiewedstrijd te maken?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 12, 2007 11:04 pm

Wellicht zijn de oogjes van Wouters nu geopend. Mendez kan er geen hol van, terwijl Culina, Perez en Aissati prima invielen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 12, 2007 11:09 pm

aha, ja zou kunnen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 13, 2007 12:06 pm

Wouters heeft Perez afgeserveerd. Daar brengt één goede invalbeurt geen verandering in, denk ik. Bovendien bevestigde het spel van Perez de vooroordelen over hem. Goede voetballer, mooie trap, maar hij doet alles uit stand.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do dec 13, 2007 1:25 pm

Het is overigens maar zeer de vraag of de wedstrijd doorgaat.
Geen voetbal door politie-acties

De wedstrijden Feyenoord - AZ en Ajax - PSV dit weekend gaan waarschijnlijk niet door. Politievakbonden ACP en ANPV gaan actie voeren tijdens de duels. Ze roepen hun leden op om naar een vakbondsbijeenkomst te komen die tijdens de wedstrijden wordt gehouden.

De bonden willen op deze manier een hoger salaris afdwingen bij hun werkgever, minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken. Die weigert een netto loonsverhoging van 200 euro per maand zoals de ACP wil.

Meer acties

De ACP en ANPV voeren vannacht al actie tijdens een Europese verkeerscontrole bij grensovergang Hazeldonk op de A16. Ook hier organiseren ze een vakbondsbijeenkomst. De collega's van vakbond NPB zijn tegen de acties; ze vinden de looneis van de ACP en ANPV te hoog.
www.nieuwnieuws.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Nihad

Bericht door Nihad » do dec 13, 2007 1:58 pm

Voetbaltoppers gaan door
Uitgegeven: 13 december 2007 13:17
Laatst gewijzigd: 13 december 2007 13:36

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat de voetbalwedstrijd tussen Ajax en PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat.
ANP

Dat liet een woordvoerster van burgemeester Job Cohen donderdag weten. "Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert."

Rotterdam

Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam en zijn politiekorpschef Aad Meijboom hebben donderdagmiddag overleg over de voorgenomen politieacties bij de eredivisiewedstrijd Feyenoord-AZ. Het politiepersoneel dat dienst heeft bij dit voetbalduel zaterdag doet mogelijk mee aan de demonstratieve vakbondsbijeenkomsten.

"Welke maatregelen er worden genomen, hangt van de informatie af die de burgemeester en politiekorpschef hebben", aldus een woordvoerder van de burgemeester.
Nu.nl
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

999

Bericht door 999 » do dec 13, 2007 5:11 pm

Politie zet acties bij 'superduels' door

AMSTERDAM - De politievakbonden gaan vrijwel zeker actievoeren tijdens de 'superduels' die komend weekeinde in de eredivisie worden gespeeld. De acties zijn officieel bij de korpschefs aangemeld.

De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat Ajax-PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat. Dat liet een woordvoerster van burgemeester Job Cohen donderdag weten. „Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert.”

Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam praat vandaag met de korpsleiding van Rotterdam-Rijnmond. Mogelijk gaat de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ (zaterdagavond) ondanks de acties ook gewoon door. „Welke maatregelen er worden genomen, hangt van de informatie af die de burgemeester en politiekorpschef hebben”, aldus een woordvoerder van de burgemeester.

Ook de KNVB rekent erop dat de duels gewoon doorgaan. Mocht blijken dat de politie toch niet kan garanderen dat de openbare orde niet wordt verstoord, dan gaat de gemeente Amsterdam kijken wat voor stappen ze kan nemen. Een gang naar de rechter behoort dan tot de mogelijkheden.

Burgemeesters zijn rond voetbalwedstrijden verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde.

De acties zijn het gevolg van de vastgelopen cao-onderhandelingen met minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst.
De T.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 13, 2007 6:37 pm

Voetske schreef:
Burgemeesters zijn rond voetbalwedstrijden verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde.
De T.
En de politie zelf, is die ook ergens verantwoordelijk voor? :eusa_silenced.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do dec 13, 2007 6:40 pm

het zou wel eens mooi zijn als de politie een duidelijk signaal af zou geven aan onze minister :1evil.gif: :1evil.gif:
Dat jammer genoeg de toppers gevaar lopen.... ach ik persoonlijk kan daar wel mee leven. Tenslotte kan de NS het spoor stil leggen en kan de vervoer bedrijven ook de bussen binnen houden, dus waarom niet...
Weer op zoek naar een Interim coach..

M..

Bericht door M.. » do dec 13, 2007 7:00 pm

Dat het spoorwegpersoneel over de rug van mensen die naar hun werk willen hun gelijk proberen te halen vind ik ook schandalig...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do dec 13, 2007 7:15 pm

Ze zorgen maar dat ze er zijn zondag, ik wil gewoon naar AJAX- PSV, klaar zat.

Harm

Bericht door Harm » do dec 13, 2007 8:34 pm

Is Ajax - PSV echt zo'n risicowedstrijd?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do dec 13, 2007 8:37 pm

Ligt er aan of PSV supporters op de been weet te brengen om naar een uitduel te gaan.

Harm

Bericht door Harm » do dec 13, 2007 8:40 pm

anderhalve trein ofzo.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do dec 13, 2007 8:48 pm

1200 man precies inderdaad.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do dec 13, 2007 9:34 pm

Kunnen ze niet publieksvriendelijke acties opzetten door bijvoorbeeld wel aanwezig te zijn zondag maar niemand op te pakken ofzo.. het is maar een idee. :ajaxscarf.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 13, 2007 9:37 pm

Harm schreef:anderhalve trein ofzo.
Terugsturen. Zijn we van dat probleem ook af. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Plaats reactie