Willem II-Ajax 8-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 09, 2007 11:55 am

Ik heb ooit gezegd dat Ajax KJH niet moest kopen. Ik werd toen met de grond gelijk gemaakt. Ik ben er later op teruggekomen. Ik zag wel degelijk potentie bij KJH. Dacht ook dat hij voetballend wel de stap zou gan maken maar als ik zo alles lees denk ik dat ik als enige het hier als eerste bij het rechte eind had :hypocrite.gif:

Al moet ik er ook gelijk bij zeggen dat ik Samaras wilde hebben

Ik denk niet dat het probleem overigens bij KJH ligt maar bij Ajax. Als Ajax een normaal team zou hebben zou KJH zeker mee kunnen doen.
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » zo dec 09, 2007 11:55 am

Voetske schreef:Ja, blij dat ie weg is, mede dankzij zijn aankopen ,zijn veldwerk zit je nu op dit klote nivo.1 Jaar HtC weggegooid jaar ..
Zijn aankopen? MvG is verantwoordelijk voor de aankopen en niet HtC.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo dec 09, 2007 11:58 am

goodfella schreef:
Late gelijkmaker tegen Groningen. De enige tegen Heracles. Een doelpunt tegen AZ. Nog eentje tegen Sparta. Zomaar wat belangrijke doelpunten.
Je vergeet de goal tegen Utrecht uit. Snap niks van de kritiek op Huntelaar. We hebben voor het eerst sinds v.Basten weer eens een veel scorende spits en nog lopen we te zeiken.
Huntelaar is afhankelijk van de ploeg. Als Koster een ploeg het veld in stuurt met Urby in een 3 mans verdediging en Rommedahl en Suarez die meer als back moeten fungeren dan als aanvaller, wat verwacht je dan van Huntelaar?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 09, 2007 12:07 pm

Rishi schreef:Ik heb ooit gezegd dat Ajax KJH niet moest kopen. Ik werd toen met de grond gelijk gemaakt. Ik ben er later op teruggekomen. Ik zag wel degelijk potentie bij KJH. Dacht ook dat hij voetballend wel de stap zou gan maken maar als ik zo alles lees denk ik dat ik als enige het hier als eerste bij het rechte eind had :hypocrite.gif:
Ben je er nou op teruggekomen of niet?
Ik denk niet dat het probleem overigens bij KJH ligt maar bij Ajax. Als Ajax een normaal team zou hebben zou KJH zeker mee kunnen doen.
'Het probleem' ligt door het hele team. Huntelaar is een speler met plussen maar ook met minnen, maar dat geldt voor bijna al onze spelers. Daar ligt ook gelijk het probleem, want als je zoveel spelers met beperkingen hebt, moet je zorgen dat die spelers elkaar aanvullen en dat de selectie uitgebalanceerd is.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 09, 2007 12:32 pm

Overigens kan Huntelaar voetballend natuurlijk wel beter dan hij recentelijk laat zien. Die jongen wil volgens mij zo gauw mogelijk zijn transfer versieren en snapt dat doelpunten het meest opvallen. Lui als de pest.

999

Bericht door 999 » zo dec 09, 2007 12:52 pm

Mr. Ajax schreef:
Voetske schreef:Tja, het zet je wel aan het denken hoe een speler als Huntelaar bij een sub-topper aan de lopende band scoorde en bij een topper gezakt is naar een doelloos renpaard die van zijn medespelers ook weinig aanvoer hoeft te verwachtem.Tis niet de eerste veel scorende spits die bij AJAX de nek wordt omgedraaid.

Wat eek kutspits hoor! 13 doelpunten uit 14 wedstrijden! Hoe is het mogelijk dat zo iemand nou bij AJAX speelt??

:excited.gif:
Ik heb het niet over een kutspits.Laat ik het anders zeggen.Met een paar fatsoenlijke buitenspelers, en die hoeven echt niet van extra-ordinary klassen te zijn, inplaats van deze twee pingeldozen die wie nu hebben zou de productie van KjH veel hoger zijn en zich niet beperken tot meestal bijgoals dit seizoen.Nu zie je een renpaard wat geen renpaard is, wat zichzelf geweld moet aandoen.Eigenlijk ook weer typisch AJAX, inplaats vam smans kwaliteiten optimaal te benutten moet ie weer zonodig " bijleren ".KjH is een spits voor in en rond de zestien daar moet je hem gebruiken, daar ligt zijn kracht voor AJAX.

Zelfde verhaal met Suarez, in deze selectie waar bij het wegvallen van 1 á 2 basis spelers de samenhang ( terwijl het daarvoor ook al niet al te best was ) ver te zoeken is, het nivo zakt naar een sub-topper, moet Suarez mee gaan verdedigen.Iets wat ie nooit heeft geleerd, en gezien de mede verantwoordelijkheid bij 3 goals, blijkbaar ook moeilijk is bij te leren, zal een beetje tegenstander daar op inspelen.Het is tegen zijn natuur.Het zal daardoor altijd een probleem in wedstrijden blijven, altijd een risico factor.Daarbij is het een zwerver, met leuke acties, maar in 9 van de 10 gevallen resulteren zijn akties in balverlies, onvoorspel voor de tegenstander, maar ook voor zijn medespelers.Ga je een paar keer diep als middenvelder mag je bij balverlies als een gek zijn fout gaan corrigeren, ga je niet diep , omdat je het wel moet kunnen blijven belopen, mekkert iedereen dat er geen afspeelpunten zijn.

Dit verhaal is ook toepasbaar op Luque.

Wat is het concept achter het halen van dit soort spelers ?.Spelers als Suarez en Luque ( Rommeldahl, Ogararu ) die of eigenlijk spelers zijn voor in een 2 spitsen systeem, dan wel zoveel tekortkomingen hebben als back ( Ogararu ) bv.Weer dat, dat leren WIJ ze wel bij ?.Of dat leren WIJ ze wel af ?.Kies g.v.d. voor dat tactisch plan waarvoor je de spelers in huis hebt.Heb je de " klassieke " buitenspeler(s) in huis dan 3-4-3 of 4-3-3, heb je ze niet zoals nu het geval is, dan VANAF NU 4-4-2.Punt.

Dan de wedstrijd tegen WII, de zoveelste aanfluiting, geploeter in de ruimte, fout op fout, en het geluk dat het WII zonne goeie keeper in de goal heeft staan.Alweer de zoveelste trainer voor de AJAX klas, niet dat ik hem iets verwijt.En ook die weer aan het zoeken naar de ideale elf/opstelling op het veld.En weer spelers op een positie die ze niet eigen zijn, het resultaat zag je.Dan krijg je het dus dubbel op je bord.Ook dat zag je dus, WII was ( 3e van onderen ) bijna de gehele wedstrijd AJAX de baas.Zelfs een vroege achterstand, in betere tijden dodelijk voor de AJAX-tegenstanders, maakt vandaag de dag geen indruk meer.De zoveelste trainer dus die iets wil proberen, hopen dat het ineens wel goed staat.Daarbij, elke trainer heeft zijn minpunten, maar van elke trainer leer je iets als speler, ook dat zie je nergens terug in het veld.Nog steeds dezelfde fouten, blunders, maar ook weer dezelfde instelling tegen dit soort tegenstanders ..........

Wanneer zien we eindelijk weer eens iets terug van AJAX op het voetbalveld.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 09, 2007 1:02 pm

Voetske schreef:Ik heb het niet over een kutspits.Laat ik het anders zeggen.Met een paar fatsoenlijke buitenspelers, en die hoeven echt niet van extra-ordinary klassen te zijn, inplaats van deze twee pingeldozen die wie nu hebben zou de productie van KjH veel hoger zijn en zich niet beperken tot meestal bijgoals dit seizoen.Nu zie je een renpaard wat geen renpaard is, wat zichzelf geweld moet aandoen.Eigenlijk ook weer typisch AJAX, inplaats vam smans kwaliteiten optimaal te benutten moet ie weer zonodig " bijleren ".KjH is een spits voor in en rond de zestien daar moet je hem gebruiken, daar ligt zijn kracht voor AJAX.
Oké, fatsoenlijke buitenspelers dus. Maar wie gaat die buitenspelers in stelling brengen? Die jongens moeten weggestuurd worden, zodat ze op volle snelheid hun voorzet kunnen geven. En als je dan eindelijk halfspelers hebt gevonden die het kunnen, wie gaat die halfspelers dan weer de mogelijkheid bieden om die steekpass te geven? De huidige Huntelaar in ieder geval niet. Huntelaar heeft een prima functionele techniek, maar op het moment zie je dat Huntelaar zich verstopt tot de absolute eindfase.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 09, 2007 1:26 pm

Bertje schreef:Overigens kan Huntelaar voetballend natuurlijk wel beter dan hij recentelijk laat zien. Die jongen wil volgens mij zo gauw mogelijk zijn transfer versieren en snapt dat doelpunten het meest opvallen. Lui als de pest.
Precies. En als de trainer eisen stelt, neemt hij de houding aan van: laat mij mijn ding doen. Terwijl hij met een paar stapjes naar links en een paar stapjes naar rechts al een hoop voor zijn team kan doen.
Tegen NAC was het evident. Als hij maar scoorde. Goed voor zijn gemiddelde, goed voor zijn carrière.
Laatst gewijzigd door joey op zo dec 09, 2007 1:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo dec 09, 2007 1:26 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Ik heb het niet over een kutspits.Laat ik het anders zeggen.Met een paar fatsoenlijke buitenspelers, en die hoeven echt niet van extra-ordinary klassen te zijn, inplaats van deze twee pingeldozen die wie nu hebben zou de productie van KjH veel hoger zijn en zich niet beperken tot meestal bijgoals dit seizoen.Nu zie je een renpaard wat geen renpaard is, wat zichzelf geweld moet aandoen.Eigenlijk ook weer typisch AJAX, inplaats vam smans kwaliteiten optimaal te benutten moet ie weer zonodig " bijleren ".KjH is een spits voor in en rond de zestien daar moet je hem gebruiken, daar ligt zijn kracht voor AJAX.
Oké, fatsoenlijke buitenspelers dus. Maar wie gaat die buitenspelers in stelling brengen? Die jongens moeten weggestuurd worden, zodat ze op volle snelheid hun voorzet kunnen geven. En als je dan eindelijk halfspelers hebt gevonden die het kunnen, wie gaat die halfspelers dan weer de mogelijkheid bieden om die steekpass te geven? De huidige Huntelaar in ieder geval niet. Huntelaar heeft een prima functionele techniek, maar op het moment zie je dat Huntelaar zich verstopt tot de absolute eindfase.
Verstopt tot de absolute eindfase ?., man Huntelaar loopt zich elke wedstrijd de pleuris.

Ik kan me de wisselwerking tussen Trabelsie - Pienaar - v.d. Meijden herrineren waar een spits zich zelden of nooit liet inzakken. ( Ja een meter of 3 zakken vanuit de rand zestien, maar niet wat je nu ziet. gvd KjH staat bijna als 4e of 5e middenvelder te voetballen .Onze achterhoede en middenvelders weten niet hoe vlug ze zich rond eigen zestien moeten formeren inplaats van vooruit te verdedigen. )

Daar gingen om beurten de een naar de ander diiep en over zijn buitenspeler heen.En dat gold ook voor de linkerkant met Maxwell enz.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 09, 2007 1:36 pm

Voetske schreef:Verstopt tot de absolute eindfase ?., man Huntelaar loopt zich elke wedstrijd de pleuris.
Veel lopen is niet altijd hetzelfde als goed lopen. Huntelaar maakt (vooral bij balverlies) veel meters, maar veel staat hij niet vrij in de opbouw.
Ik kan me de wisselwerking tussen Trabelsie - Pienaar - v.d. Meijden herrineren waar een spits zich zelden of nooit liet inzakken. ( Ja een meter of 3 zakken vanuit de rand zestien, maar niet wat je nu ziet. gvd KjH staat bijna als 4e of 5e middenvelder te voetballen .Onze achterhoede en middenvelders weten niet hoe vlug ze zich rond eigen zestien moeten formeren inplaats van vooruit te verdedigen. )
Dat achterhoede en middenvelders het ook niet goed doen is natuurlijk evident. Uit mijn verhaal was ook al op te maken dat het probleem heus niet alleen bij Huntelaar ligt. Maar we hadden het nu over Huntelaar: ja, hij laat zich vaak heel diep zakken - wat hij trouwens uit eigen beweging doet, zoals hij wel eens in een interview heeft aangegeven - maar vaak ook zo diep dat hij ruimtes voor medespelers dichtloopt. Ook hier geldt weer dat hij slimmer moet lopen.

Zoals Cruijff ooit zei: in de opbouw heb je niet met één speler te maken, maar met een heleboel. Eén van de belangrijkste punten van het positiespel is de vraag wie de ruimte trekt en voor wie hij dat doet.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 09, 2007 1:37 pm

Vorig seizoen dacht ik dat KJH het begrepen had. In de plee-offs speelde hij erg goed. Maar nu is hij weer terug bij af, hij schiet zowat wortel in de spits. Jammer, hoor. (Ik weet niet hoe hij zich een verblijf in het buitenland voorstelt. Topspitsen lopen zich een slag in de rondte.)

999

Bericht door 999 » zo dec 09, 2007 1:48 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Verstopt tot de absolute eindfase ?., man Huntelaar loopt zich elke wedstrijd de pleuris.
Veel lopen is niet altijd hetzelfde als goed lopen. Huntelaar maakt (vooral bij balverlies) veel meters, maar veel staat hij niet vrij in de opbouw.
Dat achterhoede en middenvelders het ook niet goed doen is natuurlijk evident. Uit mijn verhaal was ook al op te maken dat het probleem heus niet alleen bij Huntelaar ligt. Maar we hadden het nu over Huntelaar: ja, hij laat zich vaak heel diep zakken - wat hij trouwens uit eigen beweging doet, zoals hij wel eens in een interview heeft aangegeven - maar vaak ook zo diep dat hij ruimtes voor medespelers dichtloopt. Ook hier geldt weer dat hij slimmer moet lopen.

Zoals Cruijff ooit zei: in de opbouw heb je niet met één speler te maken, maar met een heleboel. Eén van de belangrijkste punten van het positiespel is de vraag wie de ruimte trekt en voor wie hij dat doet.
Tja, dan zie ik wat KjH betreft andere wedstrijden dan jij ziet.

Bertje, als achterhoede en middenveld niet vooruit verdedigen, dus net als gister bij elke aanval van WII bijna op de rand zestien staan te verdedigen dan laat je je automatisch als spits zover terug zakken, anders worden de ruimtes tussen de linies nog groter.Daarintegen, als het middenveld en voorhoede is meer naar voren zouden verdedigen, meer druk zouden zetten op de tegenstander dan ben je al een heel eind op de goede weg.Maar dat moet je natuurlijk als middenvelder en verdediger wel in je hebben.

Het is bij AJAX een automatisme geworden om bij balverlies achteruit te lopen door de verdedigers en middenvelders.Dat was gisteren weer niet anders.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 09, 2007 1:49 pm

LucaS schreef:Geweldig, ik hou van deze trainer!
Van de veldbezetting klopte gisteren geen reet, Lucas. Koster was m.i. redelijk bezig door spelers vertrouwen te geven middels een vastomlijnd concept en door zo min mogelijk te wisselen. Dat gooide ie gisteren overboord, het deed me denken aan het begin van het einde van Blind: Sparta - Ajax 1 - 2 in het seizoen 05/06.

Als je zo speelt tegen PSV (zelfs het PSV van vrijdag) en tegen Twente, dan ga je 2 keer enorm op je muil. Terug naar 4-3-3 met KJH vanaf 10!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 09, 2007 1:52 pm

KJH vanaf 10? Haalt hij dan het strafschopgebied wel?

Sowieso met vier verdedigers spelen natuurlijk. Hopelijk is Van der Wiel er weer bij.

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 09, 2007 2:07 pm

joey schreef:KJH vanaf 10? Haalt hij dan het strafschopgebied wel?
KJH heeft t.t.v. jouw buitenlandse verblijf een aantal prima wedstrijden gespeeld als teruggetrokken aanvaller, joey.

Bovendien lijkt me dat je het centrum van PSV met snelheid (Rommedahl) en acties (Suarez) behoorlijk tureluurs moet kunnen spelen.

We moeten elkaar natuurlijk niet wijs proberen te maken dat KJH er niets aan doet en niet kan voetballen. Dat is gewoon gelul. Hij is slim gnoeg om een tegenstander te verrassen, niet bang voor vies (loop)werk, heeft een eindpass en kan als 'komende' speler ook gevaar stichten. Eigenschappen die zich prima lenen om versterkt vanaf 10 te spelen, hetgeen ie tegen bijv. Utreg prima deed. Bovendien is dan het middenveld wat beter bezet. Dat zullen we nodig hebben, want in de voorbije wedstrijden maakt de tegenstander gemiddeld 2 doelpunten tegen Ajax. Eerst maar weer eens terug naar de basis; hard werken, je voor het team opofferen en een degelijke organisatie neerzetten. Zonder die voorwaarden kun je het tegen PSV en Twente wel schudden natuurlijk.
Sowieso met vier verdedigers spelen natuurlijk. Hopelijk is Van der Wiel er weer bij.
Tja, dat is wat ik je gisteren zei. Deze trainer moet het stellen zonder Stam, Vermaelen en vd Wiel. Die laatste is voor dit elftal nu al veel te belangrijk.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 09, 2007 2:11 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Geweldig, ik hou van deze trainer!
Van de veldbezetting klopte gisteren geen reet, Lucas. Koster was m.i. redelijk bezig door spelers vertrouwen te geven middels een vastomlijnd concept en door zo min mogelijk te wisselen. Dat gooide ie gisteren overboord, het deed me denken aan het begin van het einde van Blind: Sparta - Ajax 1 - 2 in het seizoen 05/06.

Als je zo speelt tegen PSV (zelfs het PSV van vrijdag) en tegen Twente, dan ga je 2 keer enorm op je muil. Terug naar 4-3-3 met KJH vanaf 10!
Spelen met en Luque en Suarez was/is niet langer verantwoord. Beide spelers missen de wil en de inzet om de backs van de tegenstander in bedwang te houden. Koster kon niet veel anders doen dan 1 van de 2 langs de kant te laten, feitelijk horen ze beiden niet in de basis op het moment

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 09, 2007 2:18 pm

LucaS schreef: Spelen met en Luque en Suarez was/is niet langer verantwoord. Beide spelers missen de wil en de inzet om de backs van de tegenstander in bedwang te houden. Koster kon niet veel anders doen dan 1 van de 2 langs de kant te laten,
Dat ben ik met je eens. Maar Koster moet geen 3-4-3 willen spelen. Dat is wat te hoog gegrepen voor deze selectie, zeker momenteel. Bovendien moet je daar wat meer dan een week specifiek voor trainen.
feitelijk horen ze beiden niet in de basis op het moment
Luie Luque zeker niet. Suarez speelde ook niet best, maar die is nog jong en kneedbaar. Suarez is volgens mij van goede wil, Luque is blasé en maakt (op mij) de indruk dat het beste er wel af is.

Luque kan wat mij betreft aan het einde van de maand op hetzelfde lijstje als Colin en Urzaiz: de exit-list. Alleen zal niemand de speler Luque en m.n. diens kapitale salaris van ons willen overnemen. Daar zit Ajax nog wel effe aan vast, ben ik bang.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 09, 2007 2:24 pm

LucaS schreef:Terecht, na het goede begin van het seizoen van Suarez, is hij op het moment meer een last dan een zegen voor het team
Wat ben ik blij dat Koster het in tegenstelling tot jou blijkbaar toch ziet zitten in Suarez. Na veertien speelrondes staat hij al op 9 doelpunten en 7 assists. Als hij zo door gaat eindigt hij z'n eerste seizoen geweldig.
Trab schreef:Urby als mandekker in een 3 mans verdediging. Hoe verzin je het. Ajax is geen RKC Adrie. Het voetbal lijkt echt nergens op van ajax. 2e helft svp gewoon met 4 man achterin Adrie.
Urby speelde in de mandekking? Nou, dat verzin je echt niet. Deze wedstrijden gaan om de punten en Urby zo laten spelen is bij voorbaat een vrij kansloos experiment. Als je dat dan echt zo nodig wilt proberen, doe het dan in een oefenpotje.

Wat vond Lucas van het feit dat dit vooruit verdedigende en aanvallende Ajax onder de voet gelopen werd door Willem II?
Trab schreef:Ogararu was licht geblesseerd hoor ik net
Jammer, want het was een goed teken geweest als Koster harde maatregelen had durven nemen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 09, 2007 2:29 pm

Koster had geen andere smaken meer in de verdediging.

Ajax werd niet onder de voet gelopen Thomas. Willem II was alleen van de 5e tot de 20e minuut de bovenliggende partij.

Natuurlijk was de goal van Willem II wel de schuld van Stekelenburg, net als de laatste grote kans. Een hoge bal in het 5-meter gebied is voor de keeper, klaar. Bij Stekelenburg was dat dus weer niet het geval. Jammer, ik dacht dat hij dit seizoen die stap had gezet

goodfella

Bericht door goodfella » zo dec 09, 2007 3:01 pm

Voetske schreef:
Zelfde verhaal met Suarez, in deze selectie waar bij het wegvallen van 1 á 2 basis spelers de samenhang ( terwijl het daarvoor ook al niet al te best was ) ver te zoeken is, het nivo zakt naar een sub-topper, moet Suarez mee gaan verdedigen.Iets wat ie nooit heeft geleerd, en gezien de mede verantwoordelijkheid bij 3 goals, blijkbaar ook moeilijk is bij te leren, zal een beetje tegenstander daar op inspelen.Het is tegen zijn natuur.Het zal daardoor altijd een probleem in wedstrijden blijven, altijd een risico factor.Daarbij is het een zwerver, met leuke acties, maar in 9 van de 10 gevallen resulteren zijn akties in balverlies, onvoorspel voor de tegenstander, maar ook voor zijn medespelers.Ga je een paar keer diep als middenvelder mag je bij balverlies als een gek zijn fout gaan corrigeren, ga je niet diep , omdat je het wel moet kunnen blijven belopen, mekkert iedereen dat er geen afspeelpunten zijn.
Een subtopper die bovenaan staat. Ja...

Suarez is matig? Raar, ik dacht dat matige spitsen geen 9 doelpunten en 7 assists op hun naam wisten te zetten na 13 wedstrijden? Gelukkig heeft elk ander team in Nederland wel een uitgebalanceerde selectie en spitsen die meeverdedigen.

goodfella

Bericht door goodfella » zo dec 09, 2007 3:04 pm

LucaS schreef:Koster had geen andere smaken meer in de verdediging.

Ajax werd niet onder de voet gelopen Thomas. Willem II was alleen van de 5e tot de 20e minuut de bovenliggende partij.

Natuurlijk was de goal van Willem II wel de schuld van Stekelenburg, net als de laatste grote kans. Een hoge bal in het 5-meter gebied is voor de keeper, klaar. Bij Stekelenburg was dat dus weer niet het geval. Jammer, ik dacht dat hij dit seizoen die stap had gezet
Nee, Stekelenburg heeft die stap niet gemaakt. :biggrin.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo dec 09, 2007 3:08 pm

Bollocks!

nu je hebt eindelijk een veel scorende speler die wedstrijden door individual excellentie kan beslissen, en dan ga je hem belasten met meeverdedigen????

Daarvoor zijn er waterdraagers die deze soort werk opknappen voor de prima donnas in het elftal en zo formeer je ook de opstelling...

Echt, deze site zit bomvol met beste stuurlui...

999

Bericht door 999 » zo dec 09, 2007 3:09 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
Een subtopper die bovenaan staat. Ja...

Suarez is matig? Raar, ik dacht dat matige spitsen geen 9 doelpunten en 7 assists op hun naam wisten te zetten na 13 wedstrijden? Gelukkig heeft elk ander team in Nederland wel een uitgebalanceerde selectie en spitsen die meeverdedigen.
Misschien zou je mij, voor deze ene keer, want verder inseert het me niet zo wat je schrijft, uit kunnen leggen wat dat steeds vergelijken met andere clubs/(anderespelers) met AJAX te maken heeft ?.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 09, 2007 3:12 pm

Ik kan de samenvatting overigens nog niet vinden bij uitzending gemist. Klopt dat?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 09, 2007 3:16 pm

Ik ook niet, maar Ultrasuid biedt uitkomst.

Plaats reactie