Dat viel mij ook al op. Je bent toch op zoek naar een bepaald type aanvaller als back-up van KJH? Dan kan je toch niet op twee van die totaal verschillende types komen. Als men toch deze drie namen als geweldig schaduwelftal had, dan had ik het liefste Kanu zien komen.Marillion schreef:Hoe kom je nu in godsnaam tot zo'n lijst? Kanu en Hartson op één lijstje?
Dat is toch geen pech? Ajax heeft er lang over gedaan voordat de opvolger van Babel werd aangetrokken. Dat Groningen (net zoals Ajax met Sneijder bij Real) de hoofdprijs wil vangen voor Suárez kon iedereen toch al zien aankomen?MvG schreef:Er zat een grote dosis pech bij. Suárez werd bijvoorbeeld pas twee minuten voor twaalf aangetrokken.
Het gaat er om wie je nu scout en met wie MvG zelf op de proppen komt. Niet om de spelers die Beenhakker ooit binnengehaald heeft.MvG schreef:- Er is veel kritiek op de scouting.
„Ik zag Chivu, Maxwell en Ibrahimovic met Inter tegen PSV spelen. Alledrie door Ajax gescout.......Luque wordt na anderhalve wedstrijd afgeschreven, terwijl hij toch ook lang door PSV en Feyenoord werd begeerd. Zo slecht is hij dus niet.”
Wat is dat nou voor redernatie met Lyque? Omdat hij bij PSV en Feyenoord en bij de rest van Europa is aangeboden is hij niet zo slecht?
Dus eigenlijk was Luque geen eerste keus op zijn positie maar gewoon een tweede linksbuiten die nu moet gaan fungeren als vervanger van Sneijder omdat we het hele Ajax-systeem maar gaan afschaffen?MvG schreef:Op nummer 11: Luis Suárez, Albert Luque en Albert Riera.