Ik vind het ook niet erg hoor. Je kon de klok er natuurlijk op gelijk zetten dat deze vragen gesteld zouden gaan worden. Meer dan logisch. Ik ga ze alleen niet beantwoorden.Ajax Rules schreef:@Thomas: prima, ik reageer alleen op Neefkens die doet alsof eerder in de topic zou staan of jij wel of juist geen bericht terug zou krijgen. Dat is dus niet zo, kunnen we nu vaststellen. Ik kon dat al eerder overigens....
Ja ho eens. Neefkens wilde er twee, hè. Bovendien moet er in de zomer wellicht een tweede bij komen. Dan zullen Stam en Heitinga wel vertrekken en is het nog maar de vraag hoe Van der Wiel zich heeft ontwikkeld.Bertje schreef:Eén centrumverdediger lijkt me toch meer dan zat.Thomas schreef:Ik ga nog even niet op namen in totdat ik die spelersrapporten heb verstuurd, maar reken er maar op dat ik een gooitje naar Breno zou doen. De overige centrumverdediger mag dan van Fluminense komen en de aanvallende middenvelder van River Plate of Palmeiras.
Ik denk overigens serieus dat heel wat spelers na dit seizoen genoeg hebben van de rotzooi bij Ajax. Urby en Huntelaar gaven het min of meer al aan, maar ook Heitinga, Stekelenburg en Maduro zullen wel vertrekken als er een mooie club komt. We zullen afhankelijker dan ooit worden van het transferbeleid.