Maar onder de streep wel betere resultatenRaymon schreef:en Blind haalde niet eens die punten... ;)
Ik denk ook wel dat ze betere spelers wilden halen. Maar het gebluf met schaduwlijstjes wekt natuurlijk ook verwachtingen. En buiten dat, een professionele organisatie moet beter op dit soort verkopen voorbereid zijn. En anders, heel lullig voor de spelers, moet je niet verkopen.Maar zou het zo kunnen zijn dat er geen fatsoenlijke spelers gehaald konden worden omdat ze simpelweg niet wilde komen? Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar om er maar simpelweg van uit te gaan dat ze geen betere spelers wilden halen gaat me ook wat ver.
Zoveel basisspelers waren er nu ook weer niet geblesseerd.Overigens was het veldspel vorig jaar alweer een stuk beter dan het jaar daarvoor, mede door de betere selectie. Dit jaar hebben we helaas weinig geluk met onze voetballers. Een hoop blessures en daardoor niet kunnen bouwen aan een vast team.
Er zijn altijd incidenten die ervoor zorgen dat je het 'bouwen' even opzij zet. Maar het heeft niet alleen met blessures en een moeilijke periode te maken. De selectie is zo samengesteld dat het voornamelijk degelijk is (of iig zou moeten zijn) met het hopen op een bevlieging van de voorhoedespelers. En, ook al mag dat blijkbaar niet te hard en te vaak gezegd, dat is een absolute schande en Ajax onwaardigIn dat geval gaat resultaat voor alles. Goed spel komt hopelijk daarna weer.