Wat is er geworden van....

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 07, 2007 9:18 am

Ik vind het sneu voor Suurbier, maar hij is duidelijk een man van twaalf ambachten, dertien ongelukken. Niets iwijst erop dat hij op dit moment een aanwinst zou zijn voor welke topclub dan ook.
Ik stel voor dat Derksen hem toch maar in huis neemt. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 10:02 am

M'n broertje heeft laatst meerdere baseball-, tennis- en voetbalwedstrijden bezocht tijdens de Koninkrijksspelen in Den Haag. Bij één van de (naar ik meen) honkbalwedstrijden kwam hij Brutil Hosé tegen. M'n broertje herkende hem aan z'n gouden tand en sprak hem in het Papiamento aan, waardoor Brutil meteen wat opener was. Dat schept toch een band. Afijn, m'n broertje heeft een tijd met hem zitten ouwehoeren. Brutil vertelde dat hij zich momenteel naar financiële onafhankelijkheid aan het voetballen is in Qatar, bij Al Wakrah. Het ging hem nooit om het geld en hij vond het bij Ajax wel gaaf, maar de voetbalwereld is niets voor hem. Daardoor pikt hij nu alsnog twee jaartjes mee in Qatar, waarna hij waarschijnlijk terugkeert naar de Antillen.

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 07, 2007 10:03 am

joey schreef:Ik vind het sneu voor Suurbier, maar hij is duidelijk een man van twaalf ambachten, dertien ongelukken. Niets iwijst erop dat hij op dit moment een aanwinst zou zijn voor welke topclub dan ook.
Ik stel voor dat Derksen hem toch maar in huis neemt. :smallgrin.gif:
Waarom laat derksen Wim Suurbier niet de tv-programma's doen; Wim weet immers zoveel, kun je van derksen niet zeggen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 07, 2007 1:51 pm

Thomas schreef:M'n broertje heeft laatst meerdere baseball-, tennis- en voetbalwedstrijden bezocht tijdens de Koninkrijksspelen in Den Haag. Bij één van de (naar ik meen) honkbalwedstrijden kwam hij Brutil Hosé tegen. M'n broertje herkende hem aan z'n gouden tand en sprak hem in het Papiamento aan, waardoor Brutil meteen wat opener was. Dat schept toch een band. Afijn, m'n broertje heeft een tijd met hem zitten ouwehoeren. Brutil vertelde dat hij zich momenteel naar financiële onafhankelijkheid aan het voetballen is in Qatar, bij Al Wakrah. Het ging hem nooit om het geld en hij vond het bij Ajax wel gaaf, maar de voetbalwereld is niets voor hem. Daardoor pikt hij nu alsnog twee jaartjes mee in Qatar, waarna hij waarschijnlijk terugkeert naar de Antillen.
Helaas was hij ook niets voor de voetbalwereld.
Hosé woonde als tiener bij zijn zus, hij kwam daar in het criminele circuit terecht. Toen heeft Ajax hem bij de familie Reiziger (de ouders van Michael) in huis geplaatst. Die mensen hebben hun stinkende best gedaan, maar met 'Bruut' was uiteindelijk weinig aan te vangen. Toen hij net bij de A-selectie zat, kwam ik hem eens tegen op de Toekomst. Hij had een hele stoet boefjes bij zich.
Is hij trouwens nog steeds zo vet?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 1:56 pm

Nee.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 07, 2007 1:56 pm

Supervet! :icon_redface.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 07, 2007 1:58 pm

Een tijdje geleden stond er een foto van hem in Het Parool. Hij speelde toen bij Haaglandia of zo. Hij had toen een buikje en een driedubbele onderkin. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 08, 2007 10:11 am

Thomas schreef:M'n broertje heeft laatst meerdere baseball-, tennis- en voetbalwedstrijden bezocht tijdens de Koninkrijksspelen in Den Haag. Bij één van de (naar ik meen) honkbalwedstrijden kwam hij Brutil Hosé tegen. M'n broertje herkende hem aan z'n gouden tand en sprak hem in het Papiamento aan, waardoor Brutil meteen wat opener was. Dat schept toch een band. Afijn, m'n broertje heeft een tijd met hem zitten ouwehoeren. Brutil vertelde dat hij zich momenteel naar financiële onafhankelijkheid aan het voetballen is in Qatar, bij Al Wakrah. Het ging hem nooit om het geld en hij vond het bij Ajax wel gaaf, maar de voetbalwereld is niets voor hem. Daardoor pikt hij nu alsnog twee jaartjes mee in Qatar, waarna hij waarschijnlijk terugkeert naar de Antillen.
Hé, de koninkrijksspelen! Ik heb vorig jaar op Curacao nog de finale van het voetbaltoernooi gezien. Beetje jammer dat ze dat in Nederland organiseren. Ok, Nederland is één van de deelnemers maar hier kijkt niemand er naar om terwijl het bij de overige deelnemers veel meer leeft.
Nil volentibus arduum

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 10:39 am

Ja, dat is wel jammer. Volgens mij komen er vrijwel alleen maar meegereisde en in Nederland wonende Arubanen en vooral Antillianen op af. M'n broertje en ik hebben nog in de zeikende regen naar Aruba-Ned. Antillen staan kijken. En de Arubanen en Antillianen maar uitglijden... :aai.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo aug 12, 2007 12:41 pm

Leuke foto:

Afbeelding

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 12, 2007 4:58 pm

Wat een walgelijke tattoos
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 12, 2007 5:20 pm

Babel mocht gisteren invallen bij Liverpool zo rond de 75ste minuut. Heeft een paar leuke dingen gedaan inclusief twee vuurpijlen op de keeper.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Maxwell

Bericht door Maxwell » zo aug 12, 2007 9:02 pm

Misschien zijn ze voorbij gekomen in de afgelopen 58 pagina's, maar ik had laatst een discussie met een vriend van mij over Ferdi Vierklau en John Veldman. Twee topverdedigers uit een prachtige succesperiode :blush.gif: Iemand enig idee wat zij tegenwoordig uitspoken?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 12, 2007 9:11 pm

LucaS schreef:Wat een walgelijke tattoos
Zeg dat wel. Bah. :eusa_silenced.gif:

martijn401

Bericht door martijn401 » zo aug 12, 2007 10:14 pm

GangstaRiB schreef:Leuke foto:

Afbeelding
Chivu aardig af getraind. Maxwell niet echt

Beloki

Bericht door Beloki » zo aug 12, 2007 10:34 pm

Maxwell heeft dan weer wel een heel regenwoud op zijn bast staan. Niets mis mee, hoor. Maar het valt hier wel op.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

talk back

Bericht door talk back » zo aug 12, 2007 10:48 pm

John veldman werkt als zaakwaarnemer voor sigi lens

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 7:17 am

Ha TB! Goed om jou weer eens te zien! Moest gisteren nog aan je denken. Je hebt gelijk gekregen. Je voorspelling dat Sneijder meer voor Ajax zou gaan betekenen dan VDV is uitgekomen. Al is het maar door de transfersom. :biggthumpup.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 9:52 pm

Lobont frustreert kansenmissend Lazio

Lazio Roma had een grote stap kunnen zetten richting het hoofdtoernooi van de Champions League. Maar de Italianen sprongen in Rome zó slordig met de karrenvracht aan kansen om dat Dinamo Boekarest de beste uitgangspapieren (1-1) heeft voor de return in Roemenië over twee weken.
Dinamo-doelman Bogdan Lobont droeg meer dan een steentje bij aan het verrassende gelijkspel. De voormalige Ajacied redde keer op keer en kreeg hulp van paal en lat. Zelfs vanaf elf meter was hij de baas. Lobont stopte de strafschop van Tommaso Rocchi, die mocht aanleggen na een handsbal.

Helemaal schadevrij bleef Lobont niet. Acht minuten na rust zorgde Massimo Mutarelli (foto) koppend voor de 1-1. Dinamo had de wedstrijd in de eerste helft al op z'n kop gezet na de 0-1 van Ionel Danciulescu, die tegen de verhouding in eveneens met het hoofd trefzeker was.
VI

Go, Boggie! :headbang.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 14, 2007 9:57 pm

joey schreef:Ha TB! Goed om jou weer eens te zien! Moest gisteren nog aan je denken. Je hebt gelijk gekregen. Je voorspelling dat Sneijder meer voor Ajax zou gaan betekenen dan VDV is uitgekomen. Al is het maar door de transfersom. :biggthumpup.gif:
Weet jij van iedere poster (op AN en AT) wat hij heeft beweerd?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:09 pm

Nee zeg, daar is geen beginnen aan. :smallgrin.gif:

Dit herinner ik me nog wel, omdat ik het een opvallende uitspraak vond. In die tijd liep iedereen weg met VDV.

talk back

Bericht door talk back » wo aug 15, 2007 6:58 am

Joey is en blijft gewoon een kenner he!
Maar je ziet, ik volg een en ander nog steeds. Even over de opvolging van sneijder: Als je puur in eigen keuken kijkt en voor komende jaren iemand uit eigen gelederen naar voren moet schuiven dan gok ik toch echt op Rodney Sneijder. Jammer dat Rienstra weg is anders had ik die eerst wel eens op die positie willen zien spelen. Speelt nu bij jong AZ en gaat heel erg goed. Sluit binnenkort aan bij de selectie en zal wellicht zijn minuuutjes in het 1e pakken dit seizoen. Had bij Ajax ook gekund.

TB

jabu

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 8:00 am

Moest die Rienstra dan weg of heeft Ajax te lang gewacht met hem een contract aan te bieden?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 8:59 am

talk back schreef:Joey is en blijft gewoon een kenner he!
:headbang.gif:
Even over de opvolging van sneijder: Als je puur in eigen keuken kijkt en voor komende jaren iemand uit eigen gelederen naar voren moet schuiven dan gok ik toch echt op Rodney Sneijder.
Dat duurt nog wel een paar jaartjes. Wat vind jij van Siem de Jong?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 15, 2007 10:41 am

Ik hoop voor Rienstra dat Scheringa niet eerst weer een blik middenvelders van buitenaf opentrekt. :smallgrin.gif:

Gesloten