Ik stel voor dat Derksen hem toch maar in huis neemt.

Moderator: mods
Waarom laat derksen Wim Suurbier niet de tv-programma's doen; Wim weet immers zoveel, kun je van derksen niet zeggen.joey schreef:Ik vind het sneu voor Suurbier, maar hij is duidelijk een man van twaalf ambachten, dertien ongelukken. Niets iwijst erop dat hij op dit moment een aanwinst zou zijn voor welke topclub dan ook.
Ik stel voor dat Derksen hem toch maar in huis neemt.
Helaas was hij ook niets voor de voetbalwereld.Thomas schreef:M'n broertje heeft laatst meerdere baseball-, tennis- en voetbalwedstrijden bezocht tijdens de Koninkrijksspelen in Den Haag. Bij één van de (naar ik meen) honkbalwedstrijden kwam hij Brutil Hosé tegen. M'n broertje herkende hem aan z'n gouden tand en sprak hem in het Papiamento aan, waardoor Brutil meteen wat opener was. Dat schept toch een band. Afijn, m'n broertje heeft een tijd met hem zitten ouwehoeren. Brutil vertelde dat hij zich momenteel naar financiële onafhankelijkheid aan het voetballen is in Qatar, bij Al Wakrah. Het ging hem nooit om het geld en hij vond het bij Ajax wel gaaf, maar de voetbalwereld is niets voor hem. Daardoor pikt hij nu alsnog twee jaartjes mee in Qatar, waarna hij waarschijnlijk terugkeert naar de Antillen.
Hé, de koninkrijksspelen! Ik heb vorig jaar op Curacao nog de finale van het voetbaltoernooi gezien. Beetje jammer dat ze dat in Nederland organiseren. Ok, Nederland is één van de deelnemers maar hier kijkt niemand er naar om terwijl het bij de overige deelnemers veel meer leeft.Thomas schreef:M'n broertje heeft laatst meerdere baseball-, tennis- en voetbalwedstrijden bezocht tijdens de Koninkrijksspelen in Den Haag. Bij één van de (naar ik meen) honkbalwedstrijden kwam hij Brutil Hosé tegen. M'n broertje herkende hem aan z'n gouden tand en sprak hem in het Papiamento aan, waardoor Brutil meteen wat opener was. Dat schept toch een band. Afijn, m'n broertje heeft een tijd met hem zitten ouwehoeren. Brutil vertelde dat hij zich momenteel naar financiële onafhankelijkheid aan het voetballen is in Qatar, bij Al Wakrah. Het ging hem nooit om het geld en hij vond het bij Ajax wel gaaf, maar de voetbalwereld is niets voor hem. Daardoor pikt hij nu alsnog twee jaartjes mee in Qatar, waarna hij waarschijnlijk terugkeert naar de Antillen.
VILobont frustreert kansenmissend Lazio
Lazio Roma had een grote stap kunnen zetten richting het hoofdtoernooi van de Champions League. Maar de Italianen sprongen in Rome zó slordig met de karrenvracht aan kansen om dat Dinamo Boekarest de beste uitgangspapieren (1-1) heeft voor de return in Roemenië over twee weken.
Dinamo-doelman Bogdan Lobont droeg meer dan een steentje bij aan het verrassende gelijkspel. De voormalige Ajacied redde keer op keer en kreeg hulp van paal en lat. Zelfs vanaf elf meter was hij de baas. Lobont stopte de strafschop van Tommaso Rocchi, die mocht aanleggen na een handsbal.
Helemaal schadevrij bleef Lobont niet. Acht minuten na rust zorgde Massimo Mutarelli (foto) koppend voor de 1-1. Dinamo had de wedstrijd in de eerste helft al op z'n kop gezet na de 0-1 van Ionel Danciulescu, die tegen de verhouding in eveneens met het hoofd trefzeker was.
Weet jij van iedere poster (op AN en AT) wat hij heeft beweerd?joey schreef:Ha TB! Goed om jou weer eens te zien! Moest gisteren nog aan je denken. Je hebt gelijk gekregen. Je voorspelling dat Sneijder meer voor Ajax zou gaan betekenen dan VDV is uitgekomen. Al is het maar door de transfersom.
talk back schreef:Joey is en blijft gewoon een kenner he!
Dat duurt nog wel een paar jaartjes. Wat vind jij van Siem de Jong?Even over de opvolging van sneijder: Als je puur in eigen keuken kijkt en voor komende jaren iemand uit eigen gelederen naar voren moet schuiven dan gok ik toch echt op Rodney Sneijder.