Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Lionel

Vervanger Sneijder

Bericht door Lionel » vr aug 10, 2007 11:16 pm

Aangezien we een dik pak met geld krijgen lijkt het me leuk om van iedereen te horen wie hij of zij graag ziet komen. Graag ook waarom. Iedere speler mag maar 1x genoemd worden. Dus als Thomas Defour wilt hebben dan moet Bertje, als hij in deze topic een speler wilt nomineren, iemand anders noemen. Wel allemaal serieus en niet komen met namen als Lampard Deco en Kaka.

Ik zou zelf graag Maximiliano Moralez willen hebben. Spelverdeler van Racing uit Argentinie. Speelde onlangs op het WK onder 20 in Canada waar hij liet zien over veel techniek en inzicht te beschikken. Hardwerkend, snel, technisch en een echte nummer 10. Enige nadeel is misschien zijn fysiek. Hij even klein/groot als onze Wesley.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 11:38 pm

En nog een stuk lichter.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 10, 2007 11:54 pm

Wat vindt jij van hem Thomas?
IK GELOOF!!!!!!

sander

Bericht door sander » za aug 11, 2007 7:58 am

Nakamura van Celtic is een hele goede! Met het geld van Sneijder kan je hem een goed salaris geven. Zou zo'n speler haalbaar zijn?

Aissati zie ik overigs ook graag komen.

Zou delgado nog komen? Kan Kennedy voorlopig op 10!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 8:43 am

Rishi schreef:Wat vindt jij van hem Thomas?
Mooie technische speler met een geweldige versnelling. Maar deze gast is zo ontzettend klein en licht dat ik niet verwacht hem überhaupt in Europa te gaan zien, laat staan slagen. Maar ik zal je op de hoogte houden van z'n ontwikkelingen, indien dat je zelf niet lukt.

columbus

Bericht door columbus » za aug 11, 2007 8:52 am

Thomas schreef:
Mooie technische speler met een geweldige versnelling. Maar deze gast is zo ontzettend klein en licht dat ik niet verwacht hem überhaupt in Europa te gaan zien, laat staan slagen. Maar ik zal je op de hoogte houden van z'n ontwikkelingen, indien dat je zelf niet lukt.
Ken de speler absoluut niet. Daar ga ik dus ook geen oordeel over geven. Maar klein en licht zijn hoeft toch geen probleem te zijn. Sneijder is ook geen grote kerel. Messi is ook niet zo groot. Is maar hoe je daarmee omgaat in het veld toch, duels ontwijken etc. Of is genoemde speler een nog kleiner kereltje?? :)

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 11, 2007 8:57 am

Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn. :anew.gif:

http://www.tottenhamhotspur.com/players ... batov.html

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 9:10 am

Toppie schreef:Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn. :anew.gif:

Yep, toen zijn we gegaan voor Harry :blush.gif: :drecul.gif:

Wat een kans hebben we toen laten liggen. Maar Berbatov is een spits en onhaalbaar voor Ajax.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 9:17 am

Columbus schreef:
Thomas schreef:
Ken de speler absoluut niet. Daar ga ik dus ook geen oordeel over geven. Maar klein en licht zijn hoeft toch geen probleem te zijn. Sneijder is ook geen grote kerel. Messi is ook niet zo groot. Is maar hoe je daarmee omgaat in het veld toch, duels ontwijken etc. Of is genoemde speler een nog kleiner kereltje?? :)
Jeugdspeler-formaatje.

Ik zit trouwens te slapen. Want Moralez is al naar FC Moskou. Veel geld en aan de vooravond van een weinig ambitieuze carrière, dus. Het zegt al genoeg dat hij na uit te hebben geblonken op het jeugd-WK na een matige club in Rusland vertrekt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:19 am

Toppie schreef:Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn. :anew.gif:

Die speler is onhaalbaar en altijd onhaalbaar geweest. Was ook al een van de betere spitsen in Duitsland.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » za aug 11, 2007 9:40 am

Luka Modric van Dinamo Zagreb.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:40 am

Dat zou top zijn, Jabu, maar ik denk dat hij onhaalbaar is. Wat denk jij?

Modric
Hij moet wel anders gaan juichen, anders loopt hij polsblessures op in de Arena. :666.gif:

nog meer Modric

Tussen haakjes, Arsenal zou Modric willen hebben en al 11 miljoen pond hebben geboden. (bron: o.a. calciomercato, dat het weer uit de Engelse roddelpers heeft.) Jabu, wat schrijft de Kroatische pers?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 11, 2007 11:15 am

Aissati hoop ik.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 11:16 am

Denk jij dat PSV hem laat gaan, GP?

generaal

Bericht door generaal » za aug 11, 2007 11:16 am

Dat zou een nachtmerrie zijn :(.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 11:19 am

Welnee. Aisatti krijgt niet eens een basisplaats dit seizoen. Jullie kunnen best zonder hem.

Ik hoop op een speler met meer scorend vermogen, want we raken flink wat doelpunten kwijt.

generaal

Bericht door generaal » za aug 11, 2007 11:20 am

joey schreef:Welnee. Aisatti krijgt niet eens een basisplaats dit seizoen. Jullie kunnen best zonder hem.

Ik hoop op een speler met meer scorend vermogen, want we raken flink wat doelpunten kwijt.
Krijgt ie wel als linkshalf.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 11:20 am

Met een speler die zich meer richt op het spelverdelen en minder trechtervoetbal speelt gaan we met deze aanvallers heel veel doelpunten maken. Zeker zo'n 45.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 11:21 am

joey schreef:Welnee. Aisatti krijgt niet eens een basisplaats dit seizoen. Jullie kunnen best zonder hem.

We hebben er ook behoorlijk aantal bijgekregen:
Suarez <=> Babel
Kennedy <=> De Mul

Ik vind het niet erg als we een echte klasbak krijgen op de rechtsbuiten positie en Kennedy naar het middenveld verhuist (veel loop- en scorend vermogen). Als ze daarnaast de opvolger voor Davids binnenhalen ben ik tevreden.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 11, 2007 11:24 am

joey schreef:Denk jij dat PSV hem laat gaan, GP?
Ja, want een maand geleden postte ik:
Giacomo Puccini schreef:Als Sneijder dan toch vertrekt dan zou Aissati voor mij de gedroomde vervanger zijn. Die kun je meteen op zijn plek zetten, kent het Nederlandse voetbal, kan het spel verdelen en is net zo creatief als Sneijder. Nog iets meer een teamspeler, maar aan de andere kant een stuk minder doelgericht. Dat kun je gelukkig opvangen met het scorend vermogen van Bakircioglu en Huntelaar.

Misschien ziet Koeman het niet in hem zitten en kun je Aissati voor 10 miljoen naar Amsterdam lokken? Als Valencia echt richting de 20 miljoen opschuift dan moet je gewoon zorgen dat je voordat het rond komt alvast overeenstemming bereikt met PSV. Al ben ik bang dat ze in Eindhoven niet zoveel gezichtsverlies willen leiden, het is toch niet niks wanneer een grote belofte naar een concurrent overstapt. Aan de andere kant is PSV wel de meest zakelijke van de Nederlandse topclubs, en kijken ze minder snel naar emoties dan naar of ze er financieel beter van kunnen worden. Als van te voren al duidelijk is dat Koeman voor Affelay kiest en Perez en Bakkal genoeg backup vindt, dan kun je een bankzitter misschien beter voor een flink bedrag verpatsen voordat je een groot talent definitief de nek om draait.
Omdat de transfermarkt inmiddels fink op stoom is gekomen en verkopende clubs de tijd in hun voordeel hebben, zal Madrid moeten opschuiven richting 30 en zal Ajax voor Aissati een kleine 15 moeten neertellen. PSV is een zakelijke club dus als zij een bod krijgen wat ze zakelijk serieus moeten overwegen, dan zullen ze dat ook doen.

15 Miljoen is een hoop geld voor Ajax maar het verlies van Sneijder is nu eenmaal niet intern op te vangen, en wil je een speler strikken die een beetje in de buurt komt van zijn klasse, dan zul je ver moeten gaan. Niets aan te doen.
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 11:24 am

Waarom wil Ajax nog een aanvaller hebben? Dat vind ik een zwaktebod. Dat klinkt alsof Ajax bij voorbaat alvast toegeeft dat Rommedahl eigenlijk maar een prutser is.

Voor het gemak ga ik er dan maar vanuit dat het een vleugelspeler wordt.

Beloki

Bericht door Beloki » za aug 11, 2007 11:26 am

We hebben op links alleen Suarez nu. (Mitea en leo zijn te licht en chronisch geblesseerd) Ik denk dat ze iedere positie dubbel bezet willen hebben.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za aug 11, 2007 11:29 am

Ken die Modric niet echt super goed, maar het lijkt me wel een mooie vervanger van Sneijder.

Aissati? sorry maar die staat er niet meteen... Liever Affeley.
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 11:29 am

Ik vind Mitea en Leonardo beter dan Rommedahl. Die gaat zijn blessures ook nog wel krijgen met al dat gedraaf van hem.

Maar als er nog een aanvaller komt, verwacht ik dat er ook nog wat vertrekt. Straks staat het tweede elftal weer helemaal vol met afvallers van het eerste elftal. Dat vind ik maar niets.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za aug 11, 2007 11:32 am

Maar als er nog een aanvaller komt, verwacht ik dat er ook nog wat vertrekt. Straks staat het tweede elftal weer helemaal vol met afvallers van het eerste elftal. Dat vind ik maar niets.

Al komt er geen aanvaller, ik verwacht zowieso dat Mitea vertrekt... mocht er nog 1tje bijkomen, wie weet verhuurt Ajax Goossens dan? (ik denk meteen aan club Brugge ivm de nieuwe samenwerking.
Pompiedom

Plaats reactie