Vervanger Sneijder
Vervanger Sneijder
Aangezien we een dik pak met geld krijgen lijkt het me leuk om van iedereen te horen wie hij of zij graag ziet komen. Graag ook waarom. Iedere speler mag maar 1x genoemd worden. Dus als Thomas Defour wilt hebben dan moet Bertje, als hij in deze topic een speler wilt nomineren, iemand anders noemen. Wel allemaal serieus en niet komen met namen als Lampard Deco en Kaka.
Ik zou zelf graag Maximiliano Moralez willen hebben. Spelverdeler van Racing uit Argentinie. Speelde onlangs op het WK onder 20 in Canada waar hij liet zien over veel techniek en inzicht te beschikken. Hardwerkend, snel, technisch en een echte nummer 10. Enige nadeel is misschien zijn fysiek. Hij even klein/groot als onze Wesley.
Ik zou zelf graag Maximiliano Moralez willen hebben. Spelverdeler van Racing uit Argentinie. Speelde onlangs op het WK onder 20 in Canada waar hij liet zien over veel techniek en inzicht te beschikken. Hardwerkend, snel, technisch en een echte nummer 10. Enige nadeel is misschien zijn fysiek. Hij even klein/groot als onze Wesley.
IK GELOOF!!!!!!
Mooie technische speler met een geweldige versnelling. Maar deze gast is zo ontzettend klein en licht dat ik niet verwacht hem überhaupt in Europa te gaan zien, laat staan slagen. Maar ik zal je op de hoogte houden van z'n ontwikkelingen, indien dat je zelf niet lukt.Rishi schreef:Wat vindt jij van hem Thomas?
Ken de speler absoluut niet. Daar ga ik dus ook geen oordeel over geven. Maar klein en licht zijn hoeft toch geen probleem te zijn. Sneijder is ook geen grote kerel. Messi is ook niet zo groot. Is maar hoe je daarmee omgaat in het veld toch, duels ontwijken etc. Of is genoemde speler een nog kleiner kereltje?? :)Thomas schreef:Mooie technische speler met een geweldige versnelling. Maar deze gast is zo ontzettend klein en licht dat ik niet verwacht hem überhaupt in Europa te gaan zien, laat staan slagen. Maar ik zal je op de hoogte houden van z'n ontwikkelingen, indien dat je zelf niet lukt.Rishi schreef:Wat vindt jij van hem Thomas?
Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn. 
http://www.tottenhamhotspur.com/players ... batov.html

- Ajaciedjuh
Yep, toen zijn we gegaan voor HarryToppie schreef:Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn.

Wat een kans hebben we toen laten liggen. Maar Berbatov is een spits en onhaalbaar voor Ajax.
Jeugdspeler-formaatje.Columbus schreef:Ken de speler absoluut niet. Daar ga ik dus ook geen oordeel over geven. Maar klein en licht zijn hoeft toch geen probleem te zijn. Sneijder is ook geen grote kerel. Messi is ook niet zo groot. Is maar hoe je daarmee omgaat in het veld toch, duels ontwijken etc. Of is genoemde speler een nog kleiner kereltje?? :)Thomas schreef:Mooie technische speler met een geweldige versnelling. Maar deze gast is zo ontzettend klein en licht dat ik niet verwacht hem überhaupt in Europa te gaan zien, laat staan slagen. Maar ik zal je op de hoogte houden van z'n ontwikkelingen, indien dat je zelf niet lukt.Rishi schreef:Wat vindt jij van hem Thomas?
Ik zit trouwens te slapen. Want Moralez is al naar FC Moskou. Veel geld en aan de vooravond van een weinig ambitieuze carrière, dus. Het zegt al genoeg dat hij na uit te hebben geblonken op het jeugd-WK na een matige club in Rusland vertrekt.
Die speler is onhaalbaar en altijd onhaalbaar geweest. Was ook al een van de betere spitsen in Duitsland.Toppie schreef:Berbatov die zou ik heel graag willen zien, maar die zit bij Tottenham en daar heeft Ajax al een keer oren na gehad. Zal wel in salaris te duur zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat zou top zijn, Jabu, maar ik denk dat hij onhaalbaar is. Wat denk jij?
Modric
Hij moet wel anders gaan juichen, anders loopt hij polsblessures op in de Arena.
nog meer Modric
Tussen haakjes, Arsenal zou Modric willen hebben en al 11 miljoen pond hebben geboden. (bron: o.a. calciomercato, dat het weer uit de Engelse roddelpers heeft.) Jabu, wat schrijft de Kroatische pers?
Modric
Hij moet wel anders gaan juichen, anders loopt hij polsblessures op in de Arena.

nog meer Modric
Tussen haakjes, Arsenal zou Modric willen hebben en al 11 miljoen pond hebben geboden. (bron: o.a. calciomercato, dat het weer uit de Engelse roddelpers heeft.) Jabu, wat schrijft de Kroatische pers?
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
We hebben er ook behoorlijk aantal bijgekregen:joey schreef:Welnee. Aisatti krijgt niet eens een basisplaats dit seizoen. Jullie kunnen best zonder hem.
Ik hoop op een speler met meer scorend vermogen, want we raken flink wat doelpunten kwijt.
Suarez <=> Babel
Kennedy <=> De Mul
Ik vind het niet erg als we een echte klasbak krijgen op de rechtsbuiten positie en Kennedy naar het middenveld verhuist (veel loop- en scorend vermogen). Als ze daarnaast de opvolger voor Davids binnenhalen ben ik tevreden.
- Giacomo Puccini
Ja, want een maand geleden postte ik:joey schreef:Denk jij dat PSV hem laat gaan, GP?
Omdat de transfermarkt inmiddels fink op stoom is gekomen en verkopende clubs de tijd in hun voordeel hebben, zal Madrid moeten opschuiven richting 30 en zal Ajax voor Aissati een kleine 15 moeten neertellen. PSV is een zakelijke club dus als zij een bod krijgen wat ze zakelijk serieus moeten overwegen, dan zullen ze dat ook doen.Giacomo Puccini schreef:Als Sneijder dan toch vertrekt dan zou Aissati voor mij de gedroomde vervanger zijn. Die kun je meteen op zijn plek zetten, kent het Nederlandse voetbal, kan het spel verdelen en is net zo creatief als Sneijder. Nog iets meer een teamspeler, maar aan de andere kant een stuk minder doelgericht. Dat kun je gelukkig opvangen met het scorend vermogen van Bakircioglu en Huntelaar.
Misschien ziet Koeman het niet in hem zitten en kun je Aissati voor 10 miljoen naar Amsterdam lokken? Als Valencia echt richting de 20 miljoen opschuift dan moet je gewoon zorgen dat je voordat het rond komt alvast overeenstemming bereikt met PSV. Al ben ik bang dat ze in Eindhoven niet zoveel gezichtsverlies willen leiden, het is toch niet niks wanneer een grote belofte naar een concurrent overstapt. Aan de andere kant is PSV wel de meest zakelijke van de Nederlandse topclubs, en kijken ze minder snel naar emoties dan naar of ze er financieel beter van kunnen worden. Als van te voren al duidelijk is dat Koeman voor Affelay kiest en Perez en Bakkal genoeg backup vindt, dan kun je een bankzitter misschien beter voor een flink bedrag verpatsen voordat je een groot talent definitief de nek om draait.
15 Miljoen is een hoop geld voor Ajax maar het verlies van Sneijder is nu eenmaal niet intern op te vangen, en wil je een speler strikken die een beetje in de buurt komt van zijn klasse, dan zul je ver moeten gaan. Niets aan te doen.
Ajax!
Ik vind Mitea en Leonardo beter dan Rommedahl. Die gaat zijn blessures ook nog wel krijgen met al dat gedraaf van hem.
Maar als er nog een aanvaller komt, verwacht ik dat er ook nog wat vertrekt. Straks staat het tweede elftal weer helemaal vol met afvallers van het eerste elftal. Dat vind ik maar niets.
Maar als er nog een aanvaller komt, verwacht ik dat er ook nog wat vertrekt. Straks staat het tweede elftal weer helemaal vol met afvallers van het eerste elftal. Dat vind ik maar niets.
Al komt er geen aanvaller, ik verwacht zowieso dat Mitea vertrekt... mocht er nog 1tje bijkomen, wie weet verhuurt Ajax Goossens dan? (ik denk meteen aan club Brugge ivm de nieuwe samenwerking.
Pompiedom