Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Leon

Bericht door Leon » vr aug 10, 2007 9:25 pm

Overigens heb ik nu meerdere gehoord dat Real Guti in de deal wil betrekken.. :drecul.gif: alsof hij naar Ajax toe wilt komen! Ik zou het toejuichen, ben liefhebber van de voetballer Guti. :headbang.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 10, 2007 9:26 pm

Pff, wat moeten wij nou met die semi-aanvaller?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 9:31 pm

Hopeloos overschatte voetballer, die Guti. Geweldig inzicht, maar een doetje, mentaal zwak en een speler die nog altijd geen vaste positie heeft in Real Madrid. Typisch zo'n halve aanvaller/middenvelder, die flierefluitend en zonder fysiek contact de wedstrijd wil uitspelen.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 10, 2007 10:20 pm

Maar toch vaak een van de beteren is. De reden dat Guti nooit is doorgebroken is gewoon het aantrekken van supersterren door de jaren heen. Zeker geen verkeerde speler hoor!
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 10:54 pm

Vaak? Ik heb Guti het afgelopen seizoen zelden als een van de beteren gezien. Ja, tegen Barcelona blonk hij uit. Dat was dan weer toevallig zo'n wedstrijd waar in Nederland waarschijnlijk veel beelden van zijn verschenen. Het is natuurlijk geen slechte voetballer, maar hij komt volgens mij in mentaal opzicht tekort. Het is echt zo'n mooi weer voetballer. Niet voor niets kwam Real Madrid het afgelopen seizoen zoals ik al voorspelde een spelmaker tekort. Dat kwam echt niet omdat Guti zo geweldig presteerde hoor.

Vossie

Bericht door Vossie » vr aug 10, 2007 10:57 pm

Gewoon allemaal duimen dat het Van der Vaart wordt!
15 miljoen ipv 30 miljoen... een completere en betere voetballer, spreekt Spaans en Duits. En heeft de voorkeur van de trainer, aldus Siempre Real op AN. De berichten van een bod van 24 miljoen die in Nederland de ronde gaan, gaan in Spanje juist niet rond... meestal is dat toch andersom.

Geeft toch allemaal weer wat meer hoop! :hupajax.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 10, 2007 10:59 pm

Vossie schreef:De berichten van een bod van 24 miljoen die in Nederland de ronde gaan, gaan in Spanje juist niet rond... meestal is dat toch andersom.
Ik weet niet of je het sportjournaal gezien hebt maar MvG bevestigd gewoon voor de camera dat bod van 24 miljoen euri, gaat er nou maar gewoon vanuit dat Sneijder weg is.

Vossie

Bericht door Vossie » za aug 11, 2007 12:06 am

Toch raar, ze verzinnen de meest rare dingen daar en iets dat waar is staat nergens in de media aangegeven.
Van der Vaart of Sneijder, VdV is veel betere optie volgens de trainer, ik heb dus nog hoop.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za aug 11, 2007 1:55 am

Ik zag de naam Kahlenberg in dit topic...Zou zeker geen verkeerde zijn hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

robiono

Bericht door robiono » za aug 11, 2007 7:17 am

Ajax gaat aan de haal met Aisatti, aldus het Brabants dagblad...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 7:34 am

robiono schreef:Ajax gaat aan de haal met Aisatti, aldus het Brabants dagblad...
Dat zou top zijn!

Izmailov

Bericht door Izmailov » za aug 11, 2007 7:43 am

Het management van PSV verwacht dat Ajax wel eens een bod zou kunnen uitbrengen op Aissati of Affelay. Verder heeft Koeman signalen opgevangen over een flirt van Aissati/Affelay met Ajax.

Aissati zou werkelijk top zijn! Hij wil nog steeds zijn contract niet verlengen toch?
Affelay vind ik vanwege zijn blessuregevoeligheid en karakter geen grote investering waard.

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 11, 2007 8:07 am

robiono schreef:Ajax gaat aan de haal met Aisatti, aldus het Brabants dagblad...
scheringa zou toch de topspelers bij Ajax en psv weghalen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » za aug 11, 2007 8:09 am

Ajaciedjuh schreef:
Dat zou top zijn!
Dat zou, maar dat is mijn mening, ontzettend stom zijn.Niet alleen omdat je daarmee er voor zorgt dat je directe concurent in financiele injectie krijgt, maar ook omdat Aisatti een lichtgewicht is die, behalve zijn blessure gevoeligheid ook geen speler is die je als centraal middelpunt, het " type " Sneijder gebruikt.Aisatti is een leuke " mee voetballer " ...

Tja, het BD denkt zo mooi het probleem Aisatti m.b.t. Psv op te lossen ...
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 8:10 am

Demosthenes schreef:
Let maar op!!!! scheringa gaat nog over het bod van Real Madrid heen. :hypocrite.gif: :drecul.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 8:12 am

Voetske schreef: Dat zou, maar dat is mijn mening, ontzettend stom zijn.Niet alleen omdat je daarmee er voor zorgt dat je directe concurent in financiele injectie krijgt, maar ook omdat Aisatti een lichtgewicht is die, behalve zijn blessure gevoeligheid ook geen speler is die je als centraal middelpunt, het " type " Sneijder gebruikt.Aisatti is een leuke " mee voetballer " ...

Tja, het BD denkt zo mooi het probleem Aisatti m.b.t. Psv op te lossen ...
Ik vind Aisatti gewoon een geweldige speler. Heeft ook een schot uit de tweede lijn (niet het scorend vermogen van Wesley), is geweldig balvast (echte spelverdeler). Als je Aisatti kunt krijgen (wat ik overigens niet geloof), dan zou dat een goede oplossing zijn.

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 11, 2007 8:44 am

Ajaciedjuh schreef:
Demosthenes schreef:
Let maar op!!!! scheringa gaat nog over het bod van Real Madrid heen. :hypocrite.gif: :drecul.gif:
Ja , en dan kopen wij Leen van Frisia :ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 8:48 am

Dat zou natuurlijk ge-wel-dig zijn. Precies zo'n speler die Ajax vanuit de positie van Sneijder beter kan laten voetballen. Toch acht ik deze transfer vanwege de sentimenten bij PSV onwaarschijnlijk, maar het is fijn om te zien dat Ajax het in de juiste klasse zoekt.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 11, 2007 8:59 am

Er staat dat ze beiden in beeld zouden zijn om Sneijder op te volgen, en dat het management van PSV er rekening mee houdt dat er binnenkort een bod wordt uitgebracht. Er staat echter ook bij dat PSV de spelers niet wil verkopen. Het lijkt mij ook sterk dat PSV één van hun talenten aan de concurrent zou verkopen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 8:59 am

PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Guti komt heus niet, die is een heel ander salaris gewend dan hij bij Ajax kan krijgen. Gelukkig maar.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 9:09 am

joey schreef: Guti komt heus niet, die is een heel ander salaris gewend dan hij bij Ajax kan krijgen. Gelukkig maar.
Dat kan alleen in een huur constructie (met optie tot koop). Zo blijft hij zijn salaris behouden. Maar die kans acht ik ook zeer klein.

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 11, 2007 9:10 am

joey schreef:PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Guti komt heus niet, die is een heel ander salaris gewend dan hij bij Ajax kan krijgen. Gelukkig maar.
Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagen :ikbenik.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 11, 2007 9:11 am

Toppie schreef:
joey schreef:PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagen :ikbenik.gif:
Dat zou niet in verhouding staan met de status van Aisatti op dit moment. 10 -15 miljoen is maximaal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 9:12 am

De supporters zullen er van balen, maar wij balen er ook van dat Sneijder vertrekt. Als Ajax met een bod van 10 miljoen komt is Aissati wellicht te koop. Want laten we nu niet doen alsof Koeman tot nu toe de indruk heeft gewekt bijzonder gecharmeerd te zijn van Issi. Het zou me niets verbazen als Perez straks gewoon weer een streep voor heeft wanneer hij terugkomt van z'n blessure.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:16 am

Toppie schreef:Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagen :ikbenik.gif:
Ajax betaalt geen twintig miljoen voor een speler, nog los van het feit dat Aisatti dat niet waard is.
Of Koe hem kwijt wil? Het gaat om sentimenten. Aisatti is de oogappel van het boerenvolk. Ze staan met hooivorken klaar als de leiding van PSV hem naar Ajax laat gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten