Ik weet niet of je het sportjournaal gezien hebt maar MvG bevestigd gewoon voor de camera dat bod van 24 miljoen euri, gaat er nou maar gewoon vanuit dat Sneijder weg is.Vossie schreef:De berichten van een bod van 24 miljoen die in Nederland de ronde gaan, gaan in Spanje juist niet rond... meestal is dat toch andersom.
Dat zou, maar dat is mijn mening, ontzettend stom zijn.Niet alleen omdat je daarmee er voor zorgt dat je directe concurent in financiele injectie krijgt, maar ook omdat Aisatti een lichtgewicht is die, behalve zijn blessure gevoeligheid ook geen speler is die je als centraal middelpunt, het " type " Sneijder gebruikt.Aisatti is een leuke " mee voetballer " ...Ajaciedjuh schreef:Dat zou top zijn!robiono schreef:Ajax gaat aan de haal met Aisatti, aldus het Brabants dagblad...
Ik vind Aisatti gewoon een geweldige speler. Heeft ook een schot uit de tweede lijn (niet het scorend vermogen van Wesley), is geweldig balvast (echte spelverdeler). Als je Aisatti kunt krijgen (wat ik overigens niet geloof), dan zou dat een goede oplossing zijn.Voetske schreef: Dat zou, maar dat is mijn mening, ontzettend stom zijn.Niet alleen omdat je daarmee er voor zorgt dat je directe concurent in financiele injectie krijgt, maar ook omdat Aisatti een lichtgewicht is die, behalve zijn blessure gevoeligheid ook geen speler is die je als centraal middelpunt, het " type " Sneijder gebruikt.Aisatti is een leuke " mee voetballer " ...
Tja, het BD denkt zo mooi het probleem Aisatti m.b.t. Psv op te lossen ...
Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagenjoey schreef:PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Guti komt heus niet, die is een heel ander salaris gewend dan hij bij Ajax kan krijgen. Gelukkig maar.
Dat zou niet in verhouding staan met de status van Aisatti op dit moment. 10 -15 miljoen is maximaal.Toppie schreef:Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagenjoey schreef:PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Guti komt heus niet, die is een heel ander salaris gewend dan hij bij Ajax kan krijgen. Gelukkig maar.
De supporters zullen er van balen, maar wij balen er ook van dat Sneijder vertrekt. Als Ajax met een bod van 10 miljoen komt is Aissati wellicht te koop. Want laten we nu niet doen alsof Koeman tot nu toe de indruk heeft gewekt bijzonder gecharmeerd te zijn van Issi. Het zou me niets verbazen als Perez straks gewoon weer een streep voor heeft wanneer hij terugkomt van z'n blessure.joey schreef:PSV laat Aisatti nooit gaan. Vergeet het maar. Lees de reacties op PN er maar op na, dan wordt Valckx gelyncht. Misschien Affelay wel, maar die hoef ik niet. Te blessuregevoelig. Zit ook niet te wachten op een partijtje touwtrekken met PSV na al dat gedoe eerder met Suárez.
Ajax betaalt geen twintig miljoen voor een speler, nog los van het feit dat Aisatti dat niet waard is.Toppie schreef:Als Ajax 20 Miljoen neerlegt voor Aisatti dan wil Pisvee heus wel praten , geld is machtig dezer dagen