Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Toppie

Bericht door Toppie » vr aug 10, 2007 6:56 pm

Demosthenes schreef:
Toppie schreef:Komt helemaal goed, kijk maar even

http://nl.youtube.com/watch?v=YGAN4fSqWxA
Alleen maar gekeken of hij iets met links kan en dat blijkt zo te zijn. Een voorkeur voor rechts, maar met links kan hij ook scoren.
In deze jongen zit toch genoeg potentie, snel, balvast en een scorend vermogen

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 10, 2007 7:44 pm

snel?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 10, 2007 8:01 pm

Vergeleken met Huntelaar wel, vergeleken met Rommedahl niet. Snel op de eerste meters maar niet iemand die tegenstanders eruit sprint
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 10, 2007 8:15 pm

Het roodwit staat hem mooi.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr aug 10, 2007 8:21 pm

Afgaande op dat filmpje gaat hij wel graag voor eigen glorie. Ik zie vrij weinig assists of ander combinatiewerk. Maar misschien ligt dat aan de compilatie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 8:47 pm

LucaS schreef:Ach, ik ben ervan overtuigd dat allen hier volop commentaar geven op zaken die buiten hun vakgebied liggen. Je kunt natuurlijk prima beoordelen of iemand naar jouw mening zijn werk goed doet. Als ik zeg dat Babel een prutser is, houdt dat niet in dat ik beter kan voetballen dan Babel. Net zo is het dus met onze scouting/technische verantwoordelijken; als ik beweer dat ze slechte aankopen doen, beweer ik niet dat ik het beter zou doen. Ik neem niet aan dat jij, als je kritiek hebt op een speler, daarmee beweert een betere voetballer te zijn?
Ik heb hier al eerder eens een discussie met iemand anders over gehad. Dit is een discussieforum en dus mogen wij volop discussiëren en onze stellige mening geven over de kwaliteiten van spelers, zonder dat wij zelf beter moeten kunnen voetballen. Maar ik snap Louis z'n verhaal wel een beetje. Als je Suarez ongeschikt of niet goed genoeg vindt maar de markt niet kent, kan je moeilijk met zekerheid zeggen dat er een beter, haalbaar alternatief beschikbaar was.
Demosthenes schreef:Een mening mag en een ieder bepaalt zelf op basis waarvan hij tot die mening komt.

Mijn mening is dat ik pas echt over een speler kan oordelen als ik hem heb zien voetballen (en ik heb al vele malen duidelijk gemaakt dat ik bedoel: live, niet op tv en zeker niet in een samenvatting)

Je zult mij niet horen beweren dat Suarez onze verlosser is. Wel ben ik blij dat er een opvolger is voor Babel. Hem een prutser noemen? Ik heb hem één keer gezien en eerlijk gezegd meer op Ajax dan op hem gelet.

Wie van jullie heeft hem tien keer zien voetballen (alleen live!)
Ik heb Suarez genoeg zien spelen. Dat jij vindt dat je naar aanleiding van hele wedstrijden op tv niet goed kan beoordelen is jouw zaak. Je ziet iedere individuele wedstrijd per saldo minder, simpelweg omdat je niet het hele veld in de gaten kan houden maar slechts zo'n 40 meter. Maar na een x-aantal wedstrijden kan je gewoon een uitstekend algeheel beeld krijgen van een speler, omdat je uiteindelijk op die 40 meter ook van alles wat meekrijgt.
LucaS schreef:Ik heb namelijk nauwelijks vertrouwen in de kwaliteit van onze scouting.
Begrijpelijk. Ik vraag me op dit moment af of het aan de scouting ligt, of dat men er gewoon voor kiest om spelers te halen die héél erg bekend zijn voor de TD en/of trainer. In de trend van alles dat dicht bij huis zit is het beste.

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 11:17 pm

Ik heb Suarez genoeg zien spelen. Dat jij vindt dat je naar aanleiding van hele wedstrijden op tv niet goed kan beoordelen is jouw zaak. Je ziet iedere individuele wedstrijd per saldo minder, simpelweg omdat je niet het hele veld in de gaten kan houden maar slechts zo'n 40 meter. Maar na een x-aantal wedstrijden kan je gewoon een uitstekend algeheel beeld krijgen van een speler, omdat je uiteindelijk op die 40 meter ook van alles wat meekrijgt.
Een van de redenen is dat mensen niet naar de tv kijken, maar luisteren naar wat er wordt gezegd! Ik heb daar demonstraties van gezien (en een paar gegeven). Twee groepen mensen die exact dezelfde beelden zien, maar met verschillend commentaar, schrijven serieus op wat ze denken gezien te hebben: totaal andere beelden. De confrontatie van beide groepen met de verschillende commentaren is "een moment om in stilte te genieten".

We zullen de discussie niet herhalen, maar wat vond jij van Suarez, op basis van de tv :icon_razz.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 11:48 pm

Het meeste voetbal dat ik kijk is met Zuid-Koreaans of Chinees commentaar. Niet te verstaan, dus.

Wat ik van Suarez vond heb ik al een paar keer aangegeven. Als je het niet kan vinden wil ik het wel voor je herhalen.

Daniel

Bericht door Daniel » za aug 11, 2007 12:09 am

Demosthenes schreef:
Een van de redenen is dat mensen niet naar de tv kijken, maar luisteren naar wat er wordt gezegd! Ik heb daar demonstraties van gezien (en een paar gegeven). Twee groepen mensen die exact dezelfde beelden zien, maar met verschillend commentaar, schrijven serieus op wat ze denken gezien te hebben: totaal andere beelden. De confrontatie van beide groepen met de verschillende commentaren is "een moment om in stilte te genieten".

We zullen de discussie niet herhalen, maar wat vond jij van Suarez, op basis van de tv :icon_razz.gif:
Ik zet meestal het geluid ook uit tijdens voetbalwedstrijden..

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » za aug 11, 2007 12:41 am

Hij schiet steeds mis, of zie ik het nou verkeerd???
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Aristides

Bericht door Aristides » za aug 11, 2007 8:06 am

LouisXIV & co schreef:

Niet steeds, maar er zitten genoeg missers bij. Dat kansen missen past wel bij Ajax.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 11, 2007 9:20 am

Z'n traptechniek kan inderdaad nog wat beter, net als het koppen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 11, 2007 9:27 am

LouisXIV & co schreef:Hij schiet steeds mis, of zie ik het nou verkeerd???

Dat viel mij ook op. :smallgrin.gif:

Maar goed, die jongen is pas twintig. Hij heeft wel wat. Alleen afwachten of hij bij Ajax past.
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 11, 2007 9:30 am

Thomas schreef:Z'n traptechniek kan inderdaad nog wat beter, net als het koppen.
Die jongen is 20 jaar, Babel is ook nog onzeker en ging vaak minder dreigend om met een bal dan LS. Nee, ik denk dat we woensdag wel eens een zeer belangrijke speler hebben gehaald en met Kennedy of Rommedahl aan de andere kant moet Huntelaar het nu laten zien. :hupajax.gif: Afmaken die club uit Praha

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 11:21 am

LouisXIV & co schreef:

Ach, hij heeft er toch aardig wat ingeschoten. En dat kunnen er alleen maar meer gaan worden.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 11, 2007 11:30 am

Tja, 10 goals is aardig. Maar als ie 40 kansen heeft verprutst........( niet dat ik dat heb gezien of wil beweren)
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 11:32 am

Mij maakt het niet uit hoeveel kansen hij verprutst. Als iemand door goed werk vijftig honderd procent kansen in een seizoen krijgt, vind ik hem nog steeds een topper als hij er 25 maakt.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 11, 2007 11:32 am

Hij heeft er helemaal niet aardig wat ingeschoten, zelfs Bakircioglü, Nkufo, Arveladze, Nevland, Lazovic, etc, etc. wisten er meer in te schieten. Suarez is gewoon geen doelpuntenmaker en dat terwijl hij constant richting de 16 trekt. Bij Ajax wordt het alleen maar moeilijker voor hem om doelpunten te maken, want bij Ajax moet hij het veld breedhouden.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 11, 2007 11:47 am

Je krijgt sowiezo een paar penalties mee dit seizoen, ik behoor ook niet tot diegene die een hekel heeft aan die valpartijen, het is een spel en het is aan de scheidrechter wat ie ermee doet. Als straks Leonardo ook weer fit is krijgen we met die twee elke wedstrijd een pingel.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 11:47 am

:ajaxsmiley.gif:

Toch maar even een koele kikker voor die pingels aantrekken dan.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 11, 2007 11:50 am

Bertje schreef:Mij maakt het niet uit hoeveel kansen hij verprutst. Als iemand door goed werk vijftig honderd procent kansen in een seizoen krijgt, vind ik hem nog steeds een topper als hij er 25 maakt.
Bij Barcelona ja. Niet bij Fc Groningen
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 11, 2007 11:51 am

Topscorer van Nederland: KJH met 48 doelpunten waarvan 37 uit een penaltie. :headbang.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 11, 2007 12:16 pm

:ajaxsmiley.gif:

Teken ik voor.

Ik vind een gescoorde penalty mooier dan een afstandschot. Met een penalty ben je tenminste nog echt in de zestien geweest.

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 11, 2007 1:38 pm

:aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 1:37 pm

Suarez trainde vandaag voor het eerst mee met de groep.
Van ajax.nl:

Afbeelding
Luis Suárez leek zich aan de linkerkant van het veld al aardig thuis te voelen. De Uruguayaan bediende Huntelaar een aantal keer met een prima voorzet en dook ook zelf gevaarlijk op voor het doel van de tegenstander. Of hij woensdag tegen Slavia debuteert blijft afwachten, maar hij lijkt er klaar voor.
Voorzet? Wat krijgen we nou! :baaa.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie