Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Daniel

Bericht door Daniel » do jul 26, 2007 2:52 pm

Misschien onbewust wel en kunnen ze er niet tegen dat ik gelijk heb, want ze reageren niet of beginnen weer inteelt achtige bedreigingen te roepen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jul 26, 2007 3:55 pm

Dat heeft meer met hun inteligentie te maken dan met jou opmerkingen, verwacht ik... maargoed... weie ben ik? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 27, 2007 10:59 am

Makaay had geen trek in Ajax

donderdag 26 juli, door jordyjood, Kattuk, 20:29u, ajaxonline

Roy Makaay is enige tijd geleden door Ajax gepolst voor een overstap naar Amsterdam. Dat vertelt de nieuwe Feyenoord-spits in Voetbal Magazine. Makaay voelde weinig voor een transfer naar Ajax, omdat hij al van kinds af aan meer gevoelens koesterde voor Feyenoord en PSV dan voor de club uit de hoofdstad. Ook was de topschutter verbaasd over de interesse van Ajax.

'Toen Ajax belde, dacht ik meteen dat Huntelaar weg zou gaan', verklaart Makaay in het maandblad. 'Anders kon ik die interesse niet verklaren. Wat moet je anders met mij, als je Huntelaar én Babel al hebt rondlopen.' Zaakwaarnemer Rob Jansen bedankte namens de oud-international voor de eer. 'Ik heb niks tegen Ajax, maar ik heb ook niks met Ajax', licht Makaay toe. 'Als mijn hart moet kiezen tussen de twee clubs, dan kiest het voor Feyenoord, zo simpel liggen de zaken. Waarom? Dat is gewoon een gevoel en mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten.'

Volgens Voetbal Magazine zou het besluit van Makaay, die vorige maand vertrok bij Bayern München, ook te maken hebben met de aanwezigheid van trainer Henk ten Cate bij Ajax. De samenwerking tussen het duo in het laatste seizoen van de spits bij Vitesse was niet echt bloeiend te noemen. Overigens deed Ajax in het verleden twee keer eerder een poging om Makaay te contracteren.

Louis van Gaal wilde hem in 1997 dolgraag naar Amsterdam halen, maar de oefenmeester kreeg tot twee keer toe nul op het rekest. Tot ieders verbijstering zegde Makaay Ajax af en vertrok hij naar Tenerife.
Ajax Showtime

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 27, 2007 11:04 am

In Rotterdam gaat nu de vlag uit, maar ik ben blij dat we deze onzichtbare goaltjesdief niet hebben gestrikt.

Edit: mocht het waar zijn.

gaizka

Bericht door gaizka » vr jul 27, 2007 2:35 pm

Castelen neemt bijna afscheid van De Kuip

27/7/2007 14:40

Romeo Castelen is met toestemming van Feyenoord in gesprek met één of meer buitenlandse clubs, zo meldt de Rotterdamse club op haar website. De rechtsbuiten ontbrak daarom op de vrijdagtraining.
De 24-jarige Castelen was bovendien niet aanwezig op de fotosessie voor de jaarlijkse elftalfoto, ook al een duidelijke indicatie dat hij op het punt van vertrekken staat.

Naar verluidt dingen twee clubs naar de gunsten van de tienvoudig international, te weten AS Monaco en Paris Saint-Germain. Bij die club vertrok oud-Feyenoorder Bonaventure Kalou zojuist naar RC Lens. Dat lijkt de weg vrij te maken voor Castelen.

Castelen weigerde onlangs een aanbieding van zijn huidige werkgever voor contractverlenging. Aan het eind van het komende seizoen loopt de verbintenis van de aanvaller met Feyenoord af. De Rotterdamse club ziet hem liever niet transfervrij vertrekken.
Toch wel een gemis voor Feyenoord denk ik, ik vind hem op dit moment een stuk beter dan Slory.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 27, 2007 9:56 pm

Peter schreef:In Rotterdam gaat nu de vlag uit, maar ik ben blij dat we deze onzichtbare goaltjesdief niet hebben gestrikt.

Edit: mocht het waar zijn.
Inderdaad, het is een mooi praatje.
Als ik het me goed herinner durfde Makaay destijds niet naar Ajax, en een jaar later verkocht Aalbers hem aan de hoogste bieder. Aalbers deed altijd nogal moeilijk over transfers naar Ajax, omdat Ajax zogenaamd de concurrentie was. Vergelijk het met AZ nu. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter

Bericht door Wouter » vr jul 27, 2007 10:13 pm

Aalbers had destijds groot gelijk. We zijn in die jaren nog wel een paar keer boven Ajax geëindigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 27, 2007 10:17 pm

Vitesse heeft nooit de status van Ajax gehad. In de tijd dat dit speelde had Ajax net de CL gewonnen, dus toen was het al helemaal niet aan de orde. LVG was er toen nog.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2007 10:19 pm

Een paar keer nog wel? Moet niet gekker worden Wouter
IK GELOOF!!!!!!

Wouter

Bericht door Wouter » vr jul 27, 2007 10:28 pm

joey schreef:Vitesse heeft nooit de status van Ajax gehad. In de tijd dat dit speelde had Ajax net de CL gewonnen, dus toen was het al helemaal niet aan de orde. LVG was er toen nog.
Het doel was om bij de top aan te sluiten. Als je je beste spelers dan steeds naar A'dam stuurt, ben je dom bezig. Dat het doel toch nooit bereikt is, doet daar niks aan af.

In 1998 waren we trouwens dichtbij. Als we toen niet twee van die kneuzen centraal achterin (Goossen en Veltman) hadden gehad, hadden we zo meegedaan voor de titel, want het middenveld, de aanval, de doelman en de backs hadden toen genoeg niveau voor de top van de eredivisie.

Nihad

Bericht door Nihad » vr jul 27, 2007 10:33 pm

En jullie hadden een toptrainer! :neutral.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Wouter

Bericht door Wouter » vr jul 27, 2007 10:36 pm

Een goede trainer, maar hij maakte één grote fout: hij liet Goossen staan terwijl hij met De Marchi een redelijke centrumverdediger achter de hand had. Met De Marchi in plaats van Goossen was Vitesse wellicht een plaatsje hoger geëindigd en hadden we misschien CL gehaald, en dan had de hele situatie anders kunnen zijn.

Maar ja, a(l)s is verbrande turf..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jul 28, 2007 9:14 am

Hofland: Tot nu toe voelt Feyenoord goed
"Er groeit iets moois bij Feyenoord", zegt Kevin Hofland die de balans opmaakt voor zijn eerste weken bij Feyenoord. "Het seizoen is nog niet begonnen, maar tot nu toe voelt het gewoon goed."

De nieuwe leider in de achterste linie van de Rotterdammers lijkt nog geen moment spijt gehad te hebben van zijn keuze om VfL Wolfsburg te verlaten. "In elke linie is er een speler op wie de rest kan steunen. Dat is heel belangrijk voor een elftal. Het seizoen is nog niet begonnen, maar tot nu voelt het gewoon goed."

Hofland had waarschijnlijk niet in Rotterdam gezeten als Roy Makaay of Giovanni van Bronckhorst Feyenoord een 'nee' zou verkopen. "Voordat ik mijn ja-woord gaf, heb ik uitgebreid met Roy (Makaay. red) en Gio (van Bronckhorst. red) gesproken", zegt Hofland in het AD. "Ik wilde weten wat hun gevoel was en hoe zij het zagen. Als zij het niet gedaan hadden, had ik waarschijnlijk ook niet getekend, daar ben ik eerlijk in."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo jul 29, 2007 12:10 pm

'Castelen voor vier jaar naar HSV'

Uitgegeven: 29 juli 2007 10:49
Laatst gewijzigd: 29 juli 2007 10:51

AMSTERDAM - Romeo Castelen verruilt Feyenoord voor Hamburger SV. De aanvaller bereikte zaterdag met de Duitse club een principeakkoord over een contract tot medio 2011. Dat meldt De Telegraaf zondag.
ANP

HSV zou voor Castelen, die in Rotterdam nog een contract had voor één jaar, een afkoopsom van ongeveer tweeënhalf miljoen euro betalen.

De 24-jarige aanvaller, die onlangs niet inging op een aanbod zijn contract te verlengen, had van Feyenoord toestemming gekregen met een andere club te praten.

Bij HSV zou Castelen na Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Joris Mathijsen de vierde Nederlander worden.

Bron: http://www.nu.nl/

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 9:36 am

Wouter schreef:Een goede trainer, maar hij maakte één grote fout: hij liet Goossen staan terwijl hij met De Marchi een redelijke centrumverdediger achter de hand had. Met De Marchi in plaats van Goossen was Vitesse wellicht een plaatsje hoger geëindigd en hadden we misschien CL gehaald, en dan had de hele situatie anders kunnen zijn.

Maar ja, a(l)s is verbrande turf..
Inderdaad, achterafgepraat. Vitesse heeft zich zelfs nooit voor de CL geplaatst, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Willem ll en Heerenveen.

Maar over Castelen: ik had geprobeerd hem te houden want hij kan wel iets.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 7:49 pm

In het Sportjournaal van de NOS werd gemeld dat Feyenoord 17 miljoen euro voor Drenthe eist + het recht om hem het komende seizoen te huren. Real Madrid is daarom afgehaakt.

17 miljoen voor Drenthe. Hahaha.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo aug 01, 2007 8:46 pm

Heeft iemand ook het Feyenoord-item in het RTL Nieuws gezien? Het leek wel alsof Fey al kampioen is! Wat een slap propagandaverhaaltje :smallgrin.gif: Makaay, De Cler, Hofland en Van Bronckhorst sterspelers :drecul.gif: Makaay vond het betreden van De Kuip met de helikopter een zeer speciaal gevoel :biggrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 02, 2007 6:40 pm

Ik werd gisteren op het station werkelijk omringd door Feyenoord-gespuis. Ik heb Bertje nog een SOS-bericht gestuurd, maar die kon me ook al niet helpen. Jullie mogen blij zijn dat ik nog leef. Ik woon gewoon in een echte Feyenoord-stad, geloof ik. Dus ben ik vanochtend maar met m'n Ajax-trui van huis gegaan en heb ik later de trein naar Den Haag genomen. Dom of heldhaftig? Wie zal het zeggen!? :ajaxscarf.gif: :smallgrin.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » do aug 02, 2007 7:21 pm

Thomas schreef:Ik werd gisteren op het station werkelijk omringd door Feyenoord-gespuis. Ik heb Bertje nog een SOS-bericht gestuurd, maar die kon me ook al niet helpen. Jullie mogen blij zijn dat ik nog leef. Ik woon gewoon in een echte Feyenoord-stad, geloof ik. Dus ben ik vanochtend maar met m'n Ajax-trui van huis gegaan en heb ik later de trein naar Den Haag genomen. Dom of heldhaftig? Wie zal het zeggen!? :ajaxscarf.gif: :smallgrin.gif:
:hdg.gif: :ajaxscarf.gif: Tjah, de oppper Leidenaar De Cler is natuurlijk ook een inteelt.

Nihad

Bericht door Nihad » do aug 02, 2007 7:41 pm

Leiden is geen echte feyenoordstad.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

M..

Bericht door M.. » do aug 02, 2007 8:35 pm

van oudsher is Leiden een feye-georienteerde stad. Sinds 1995 is het redelijk recht getrokken. In leiden loopt van alles.. den haag.. kakkerlakken en Ajax. Fanatieken van alle drie de kanten.

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 02, 2007 10:11 pm

Thomas schreef:Ik werd gisteren op het station werkelijk omringd door Feyenoord-gespuis. Ik heb Bertje nog een SOS-bericht gestuurd, maar die kon me ook al niet helpen. Jullie mogen blij zijn dat ik nog leef. Ik woon gewoon in een echte Feyenoord-stad, geloof ik. Dus ben ik vanochtend maar met m'n Ajax-trui van huis gegaan en heb ik later de trein naar Den Haag genomen. Dom of heldhaftig? Wie zal het zeggen!? :ajaxscarf.gif: :smallgrin.gif:
Kom eens naar Rotterdam :ajaxsmiley.gif: Ik zie niets anders dan "inteelt in uniform".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do aug 02, 2007 10:37 pm

Je Ajaxtrui tussen feyenoorders aantrekken dom of heldhaftig? Laat ik het zo zeggen: als je van kakkerlakken afwilt, ga je dan een spuitbus kopen, of laat je stukjes brood voor ze op de grond liggen? Kakkerlakken voeren is eerder dom dan heldhaftig...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jesse

Bericht door Jesse » vr aug 03, 2007 2:58 am

Nihad schreef:Leiden is geen echte feyenoordstad.
Voor mijn gevoel wel, hoor. Ik moest er in ieder geval niet met iets van Ajax gaan rond lopen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 03, 2007 8:08 am

Ik zit er pas sinds kort, maar ik ben toch ook vrijwel alleen maar Feyenoorders tegengekomen. Maar heb jij wel eens een opmerking naar je hoofd geslingerd gekregen, Jes?

Gesloten