Bij die opstellingen: Hayblock.

Volgens mij is Sneijder helemaal niet zo slecht. Speelde Emanuelson en Kennedy vrij. Wel wat slordig in zijn passing, wat niets voor hem is, maar dat heeft niets met Gabri en Davids te maken, want die ondersteunen enkel bij balverlies.Columbus schreef:Vind het prut...
Sneijder is geen mens zonder Davids en Gabri. Stam mis je zowiezo om een beetje een zekere indruk uit te stralen. Collin krijgt zoveel ruimte dat hij niet weet wat hij doen moet, speelt plichtmatig het balletje maar terug. Huntelaar staat op een eiland. Buitenspelers komen hun man niet voorbij.
Nee, hoop ook dat Martin kijkt en dat hij beseft dat er best wat van de 17 miljoen geinvesteerd mag worden ipv krijgertjes en afdankertjes ophalen bij middenmoters...
Misschien heb je gelijk wat Sneijder betreft. Je mist gewoon wat, weet niet hoe ik het zeggen moet maar misschien is het smoel... Het is allemaal zo ideeloos en plichtmatig heen en weer geschuif. Dat ligt idd niet aan Sneijder.Bertje schreef:Collin moet sneller passen, want dan staat er telkens wel iemand vrij. Ogararu doet dit een stuk beter dan afgelopen seizoen, maar verdedigend kan ik hem niet beoordelen, want hij speelt nu als wingback. Ogararu mag overigens wel wat vaker de ruimte aan de buitenkant gebruiken.Columbus schreef:Vind het prut...
Sneijder is geen mens zonder Davids en Gabri. Stam mis je zowiezo om een beetje een zekere indruk uit te stralen. Collin krijgt zoveel ruimte dat hij niet weet wat hij doen moet, speelt plichtmatig het balletje maar terug. Huntelaar staat op een eiland. Buitenspelers komen hun man niet voorbij.
Nee, hoop ook dat Martin kijkt en dat hij beseft dat er best wat van de 17 miljoen geinvesteerd mag worden ipv krijgertjes en afdankertjes ophalen bij middenmoters...
Goossens vind ik alleraardigst, maar moet wat slimmer zijn in het maken van ruimte. Met Kennedy ben ik heel tevreden.
Volgens mij is Sneijder helemaal niet zo slecht. Speelde Emanuelson en Kennedy vrij. Wel wat slordig in zijn passing, wat niets voor hem is, maar dat heeft niets met Gabri en Davids te maken, want die ondersteunen enkel bij balverlies.
Hou je hart vast. Want het het wordt alleen maar erger. Van Geel en HTC maken er een waar potje van door steeds middelmaat en Ajax-onwaardig materiaal te verwelkomen. Het resultaat zie je op het veld terug. Een elftal met een schrijnend gebrek aan creativiteit, inventiviteit, initiatief en hetgeen waar Babel en Tom de Mul het vorige seizoen voor zorgde: diepgang en verassing. Zo zou een speler als Kennedy eigenlijk tweede keus moeten zijn...Thomas schreef:
Dit leek op het Ajax van begin 2005-2006.
Ik vind het ook nog wel meevallen. Kennedy speelt goed mee. Goossens komt nog tekort voor dit niveau, maar daar moet uiteraard nog een vervanger voor komen. Colin heeft het moeilijk, maar ik zou hem er wel bij willen hebben, als hij niet te duur is. Verder is het (uiteraard) maar een oefenwedstrijd.joey schreef:Ik zal maar eens een afwijkend geluid laten horen. Ik vind het allemaal wel meevallen. Natuurlijk, Ajax is nog niet scherp, maar wat wil je? Het is de eerste serieuze oefenwedstrijd.
Vind het positiespel redelijk. Voorin ontbreekt de eindpass. Jammer, maar dat komt nog wel. Sneijder kan beter dan hij vandaag laat zien, dat weten we allemaal.
Privé en zakelijk prima, maar AJAX mwah....brigade zuid schreef:Gaat het wel goed met je Neefkens?Neefkens schreef:Godgloeiende, ok, het is een oefenwedstrijd en we missen spelers....
Maar wat een waardeloze groep ongeregeld bij elkaar. Zou Mvg kijken?