Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Toppie

Bericht door Toppie » za jul 14, 2007 8:50 am

1 ding is alwel zeker die joden lachen zich kapot op de reacties die hier geplaatst worden, heb een beetje de forums van 020 gelezen maar ik blijf erin geloven dat suarez volgend seizoen hier nog speelt zeker als je nijland hoort op de radio en mocht ie weggaan dan zal dat zeker voor de absolute hoofdprijs zijn en zoals ik al eerder aangegeven heb als die babel al bijna 20 mln kan opleveren dan kan suarez dat ook, 020 wil het hard spelen dan groningen nog een keer harder, als ze goedkoper spelers willen halen dan maar ergens anders.
Tegen reactie

Die kutgasten van 020 moeten hun smoel houden met praatjes over dat Grunn niet mee zou werken en niet reageert. 5 mln is een belediging, Suarez is veel beter dan die kneus van een Babel, dus minimaal 15 mln op tafel of opzouten naar je Arena zandbak meneer van Geel!.

Bij grote bedragen is het voor Grunn onhoudbaar om Suarez te behouden ben ik bang, zou erg jammer zijn want ben erg blij met em hier.

Deze is helemaal te gek

venom schreef:
goedemorgen
Heb misschien 3 uurtjes geslapen door dit hele gedoe. Heb de hele nacht naar het plafond zitten staren. Moest er wel uit om te kijken of er nieuws was. Man, Suarez naar de joden, wat een ramp zou dat zijn.
In eerste instantie was ik gister blij met het bericht van Nijland omdat ik al het vermoeden had dat die kutjoden achter Suarez aanzaten. Maar ik had nog niet rekening gehouden met het feit dat Suarez zelf ook nog een mening heeft.. Het zal toch niet he..

Allemaal gedachtes vliegen door mijn hoofd, Suarez in dat lelijke shirt van ze, Joden die stoer doen over hun geweldige aankoop enz enz.
En wie moet hem wel niet opvolgen, dan mag je wel centen hebben maar jongens als Suarez liggen niet voor het oprapen..

Nu al een kutdag..

Op ajax-talk lachen ze zich kapot over jou slaapprobleem

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=3350

Je blijft lachen om die topics bij Fc grunn :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 14, 2007 9:04 am

Mwah, ik kan me best voorstellen dat ze boos zijn. Als een andere club probeerde op dezelfde manier Sneijder weg te halen bij Ajax zouden wij dat ook niet prettig vinden. Dan druk ik me voorzichtig uit.
Maar het is natuurlijk niet Ajax dat naar de AC stapt/wil stappen. Dat is Suarez. Vraag me af of de Groningen-supporters nu nog zo blij zijn met hem. (En ik vraag me nog iets af: moet je een speler halen die zo ver wil gaan om onder zijn contract uit te komen? Straks flikt hij ons hetzelfde.)
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » za jul 14, 2007 9:10 am

joey schreef:Mwah, ik kan me best voorstellen dat ze boos zijn. Als een andere club probeerde op dezelfde manier Sneijder weg te halen bij Ajax zouden wij dat ook niet prettig vinden. Dan druk ik me voorzichtig uit.
Maar het is natuurlijk niet Ajax dat naar de AC stapt/wil stappen. Dat is Suarez. Vraag me af of de Groningen-supporters nu nog zo blij zijn met hem. (En ik vraag me nog iets af: moet je een speler halen die zo ver wil gaan om onder zijn contract uit te komen? Straks flikt hij ons hetzelfde.)

Klopt, ik ben helemaal niet blij als Wesley weggaat , daar heb ik m'n ongenoegen al over geschreven. Maar de jongens in Groningen hebben wel een beetje gelijk wat betreft ,de manier waar van Geel zich opsteld.Maar helaas, zo ziet de commerciele voetbal wereld tegenwoordig in mekaar.

Hier de leuke link overigens..

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?t= ... &start=750

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 14, 2007 9:14 am

Iets anders nu:
14/7/2007 - 'Zaakwaarnemer Xabi Prieto praat maandag met Ajax'
(Gepost door RvN)

BRON: El Correo Digital

De zaakwaarnemer van Xabi Prieto heeft tegenover de Spaanse krant AS laten weten maandag met Ajax te praten over een mogelijke transfer. Ajax zou al een bod van 2,5 miljoen euro hebben gedaan. Real Sociedad wil de speler graag verkopen om nog een behoorlijke transfersom te kunnen vangen. Om die reden zou de club de vraagprijs inmiddels verlaagd hebben van 6 naar 5 miljoen euro. Ajax heeft concurrentie van Athletic Bilbao. De nieuwe president van die club heeft Xabi Prieto als een van zijn beloften gebruikt in zijn strijd om de verkiezing als president. Hij schermt er dan ook mee dat Xabi Prieto's eerste keus Athletic zou zijn. Athletic kan vooralsnog echter niet tot een akkoord komen over de transfersom.
AN

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 14, 2007 10:11 am

Dit gaat inderdaad wel heel ver. Hopelijk leidt dit er gewoon toe dat de onderhandelingen worden geopend.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » za jul 14, 2007 10:19 am

Die komt dus gewoon naar Ajax. De rechter zal bepalen dat dit een enorme positieverbetering is en klaas is Kees. Groningen moet niet zo zeuren en zich gewoon volwassen opstellen. Vraag maar een goede prijs. Dat geld kunnen ze, ondanks alle mooie praatjes, nog steeds goed gebruiken. Spelers worden nou eenmaal gekocht en verkocht. Daar heeft Ajax elk jaar mee te maken en nu zijn zij 1 keer aan de beurt. Als spelers van Ajax verhuurd mogen worden staan ze ook als eerste in de rij. Verder voel ik me vereerd dat zij ook al zo'n hekel aan de randstad en de joden hebben :drecul.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 14, 2007 10:20 am

Ik vind dat Ajax zich niet fair opstelt in de zaak Suarez. Het is het goed recht van FC Groningen om een speler die ze pas een jaar onder contract hebben staan, te houden aan dat contract. Als Fc Groningen straks toch (al dan niet gedwongen) besluit de onderhandelingen te openen, wil Ajax dan ook via de rechter afdwingen dat FC Groningen niet 15 miljoen vraagt maar een transfersom die Ajax wil betalen?

Ben ook bang dat Ajax dit nog een keer op haar bordje krijgt als een talentvolle speler van ons naar het buitenland wil..
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 14, 2007 10:20 am

Overigens zou dit, als Ajax hier aan meewerkt, er wel eens op kunnen duiden dat Ajax' tweede keuze niet aan Suárez kan tippen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za jul 14, 2007 10:24 am

Giacomo Puccini schreef:Ik vind dat Ajax zich niet fair opstelt in de zaak Suarez. Het is het goed recht van FC Groningen om een speler die ze pas een jaar onder contract hebben staan, te houden aan dat contract. Als Fc Groningen straks toch (al dan niet gedwongen) besluit de onderhandelingen te openen, wil Ajax dan ook via de rechter afdwingen dat FC Groningen niet 15 miljoen vraagt maar een transfersom die Ajax wil betalen?
Is er niet een max aan je transfersom die je kunt vragen afhankelijk van het salaris van een speler?
Ben ook bang dat Ajax dit nog een keer op haar bordje krijgt als een talentvolle speler van ons naar het buitenland wil..
Dat gebeurt toch ook? Alleen is een positie verbetering Groningen - Ajax een stuk duidelijker dan Ajax - Valencia of Liverpool. Grotere competitie maar niet zozeer qua club. Maar het is heel simpel, als een speler weg wil dan kan hij weg. En Groningen heeft in deze weinig te willen, net zoals Ajax ook genoeg spelers is kwijtgeraakt in het verleden. C'est la vie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 14, 2007 10:25 am

Bertje schreef:Overigens zou dit, als Ajax hier aan meewerkt, er wel eens op kunnen duiden dat Ajax' tweede keuze niet aan Suárez kan tippen.
Dat Ajax zijn huiswerk niet goed voor elkaar heeft dus.

Ik ben het met GP eens. Groningen moet die jongen kunnen behouden als het dat wil.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 14, 2007 10:26 am

Jöhnk schreef:
Bertje schreef:Overigens zou dit, als Ajax hier aan meewerkt, er wel eens op kunnen duiden dat Ajax' tweede keuze niet aan Suárez kan tippen.
Precies. Gokje: Ajax was toch niet zo voorbereid op een vertrek van Babel als het deed voorkomen. Ik mag hopen dat er in het geval van een eventuele vervanger van Sneijder minder paniekerig wordt gehandeld.

gaizka

Bericht door gaizka » za jul 14, 2007 10:28 am

Voorhoede met Suarez, Huntelaar en Kennedy zie ik wel zitten! Daar ga je mijn inziens op vooruit tov vorig jaar.

Die spanjaard ken ik niet, maar gezien zijn staat van dienst (aantal wedstrijden) en leeftijd klinkt het goed.

Dan kunnen we daarna nog 2 aankopen verwachten?

Lionel

Bericht door Lionel » za jul 14, 2007 10:46 am

Bertje schreef:
Jöhnk schreef:
Precies. Gokje: Ajax was toch niet zo voorbereid op een vertrek van Babel als het deed voorkomen. Ik mag hopen dat er in het geval van een eventuele vervanger van Sneijder minder paniekerig wordt gehandeld.
Hoeft niet. De uitspraken wat betreft Suarez komen door die vent van Groningen ( Nijland ofzo?) die zegt dat er NIET te praten valt over een transfer. Daar hadden ze bij Ajax misschien geen rekening gehouden. Als die Nijland niet zo moeilijk had gedaan was Ajax nu rustig aan het onderhandelen met Groningen en niks aan de hand. Nu wordt het een arbitragezaak omdat Suarez wegwilt.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jul 14, 2007 10:55 am

Als Nijland niet zo moeilijk had gedaan? Die jongen voetbalt er net 1 jaar en heeft nog een contract voor 4 jaar! volkomen logisch dat ze met een 4 jarig contract nog minimaal 1 of 2 jaar van hem willen genieten.

Zoals ik al eerder zei vind ik Suarez een prima speler, ik ben alleen bang dat dit de zoveelste wordt die dan weer niet bij AJAX past, zie Sonck, Rosenberg etc.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » za jul 14, 2007 11:02 am

Ik houd totaal niet dat soort spelers. Ik krijg altijd een naar gevoel wanneer een speler zich op deze manier probeert weg te komen bij zijn club.
Wat als Suarez over een jaar weer weg kan. Hij heeft een fantastisch seizoen gedraaid bij Ajax en vele grote clubs hebben interesse. Flikt hij dit kunstje dan ook bij Ajax? Dat zullen wij ook niet leuk vinden.
Natuurlijk hebben ze het bij Groningen niet handig gespeeld. Ze hebben de speler tegen zich in het harnas gejaagd. Maar dan nog vind ik dat een speler best wat loyaler mag zijn ten opzichte van zijn club. En ik vind ook dat Ajax zich verre moet houden van deze affaire. Hoewel dat moeilijk zal worden.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 14, 2007 11:02 am

Rishi schreef:
Bertje schreef:
Jöhnk schreef: Dat Ajax zijn huiswerk niet goed voor elkaar heeft dus.
Hoeft niet. De uitspraken wat betreft Suarez komen door die vent van Groningen ( Nijland ofzo?) die zegt dat er NIET te praten valt over een transfer. Daar hadden ze bij Ajax misschien geen rekening gehouden. Als die Nijland niet zo moeilijk had gedaan was Ajax nu rustig aan het onderhandelen met Groningen en niks aan de hand. Nu wordt het een arbitragezaak omdat Suarez wegwilt.
Zoals ik al zei: dat Ajax geen fatsoenlijke tweede keuze heeft. Ze hebben er kennelijk geen rekening mee gehouden dat Suárez onhaalbaar zou blijken en dat is onprofessioneel. Klinkt mij een beetje te veel als het Koné-verhaal. Wat doet Ajax straks als bij een medische keuring blijkt dat Suárez ongeschikt is voor voetbal op hoog niveau?

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » za jul 14, 2007 11:04 am

Ik vermoed dat Nillson de back-up is. Of dat een fatsoenlijke back-up is, is een andere vraag.
Ik ben

columbus

Bericht door columbus » za jul 14, 2007 11:05 am

Nijland moet zich niet aanstellen. Welkom in de grote mensen wereld die de voetballerij heet. Dat het niet helemaal netjes is wat Ajax doet oke, maar het is allemaal volgens de regels, toch? Verder heb ik het idee dat Groningen dit graag via de media speelt. Kijk ons eens calimero zijn! Hou het allemaal binnenskamers en los dit op door een goed gesprek.

Maar goed, heb ook mijn twijfels over Suarez. Leuke voetballer bij Groningen maar of hij op linksbuiten Ajax naar een hoger plan gaat brengen... Vrees van niet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 14, 2007 11:06 am

Jack Reynolds schreef:Ik vermoed dat Nillson de back-up is. Of dat een fatsoenlijke back-up is, is een andere vraag.
Ik denk niet dat Van Geel met Nillson in zijn hoofd zit. Hij ziet ook wel dat meneer aap niet goed genoeg is. Ik denk dat er helemaal geen back-up is.

Misschien dat men anders Shota voor nop haalt.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » za jul 14, 2007 11:10 am

Arverladze is toch al weg? Hij heeft toch al ergens getekend? Of vergis ik me nu?

Het zou me niks verbazen als Nillson de tweede keus is. Typische Ajax-aankoop. Nog niet zo slecht als dat ze het bij Feyenoord doen, maar bij lange na niet goed genoeg voor de top.

Maar misschien tovert Van Geel wel een of ander groot talent uit zijn hoed.
Ik ben

goodfella

Bericht door goodfella » za jul 14, 2007 11:11 am

Suarez is wat mij betreft een prima optie en dus goed dat Ajax helemaal voor hem gaat.

columbus

Bericht door columbus » za jul 14, 2007 11:15 am

goodfella schreef:Suarez is wat mij betreft een prima optie en dus goed dat Ajax helemaal voor hem gaat.
Is het niet meer een aanvaller die zich prettiger voelt in een 2 spitsensysteem? Lekker oppertunistisch en vrij de hoeken induiken en van daaruit de goal opzoeken. Zie hem niet zo aan de linkerkant kant hangen....

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 14, 2007 11:15 am

Laten we ook niet vergeten dat onderhandelingen niet altijd op de Babel of Suarez manier hoeven te gaan. Deze kunnen ook in alle rust plaatsvinden en dan lees je ineens op Ajax.nl dat we een nieuwe aanvaller hebben waar we allemaal totaal niet aan hadden gedacht. Het lijkt me toch dat ze bij Ajax slim genoeg zijn om niet op één paard te wedden, dan sta je sowieso in de onderhandelingen al niet sterk.

Ik hou me maar vast aan de transfer van Zlatan naar Ajax; die zag ook niemand aankomen.
Ajax!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za jul 14, 2007 11:21 am

Jack Reynolds schreef:Arverladze is toch al weg? Hij heeft toch al ergens getekend? Of vergis ik me nu?
Die gaat volgens mij al naar Levante idd.

jabu

Bericht door jabu » za jul 14, 2007 11:22 am

Columbus schreef:
goodfella schreef:Suarez is wat mij betreft een prima optie en dus goed dat Ajax helemaal voor hem gaat.
Is het niet meer een aanvaller die zich prettiger voelt in een 2 spitsensysteem? Lekker oppertunistisch en vrij de hoeken induiken en van daaruit de goal opzoeken. Zie hem niet zo aan de linkerkant kant hangen....
Dook hij maar de hoeken in om het veld breed te houden. Volgens mij trekt hij negen van de tien keer juist naar binnen. Dan heb je weer een spits die beter tot zijn recht komt in een tweespitsen-systeem. Dat is wel handig als je hem door wilt verkopen, maar ik zie liever een speler die zich beter op zijn gemak voelt aan de zijkant.

Gesloten