Tegen reactie1 ding is alwel zeker die joden lachen zich kapot op de reacties die hier geplaatst worden, heb een beetje de forums van 020 gelezen maar ik blijf erin geloven dat suarez volgend seizoen hier nog speelt zeker als je nijland hoort op de radio en mocht ie weggaan dan zal dat zeker voor de absolute hoofdprijs zijn en zoals ik al eerder aangegeven heb als die babel al bijna 20 mln kan opleveren dan kan suarez dat ook, 020 wil het hard spelen dan groningen nog een keer harder, als ze goedkoper spelers willen halen dan maar ergens anders.
Die kutgasten van 020 moeten hun smoel houden met praatjes over dat Grunn niet mee zou werken en niet reageert. 5 mln is een belediging, Suarez is veel beter dan die kneus van een Babel, dus minimaal 15 mln op tafel of opzouten naar je Arena zandbak meneer van Geel!.
Bij grote bedragen is het voor Grunn onhoudbaar om Suarez te behouden ben ik bang, zou erg jammer zijn want ben erg blij met em hier.
Deze is helemaal te gek
venom schreef:
goedemorgen
Heb misschien 3 uurtjes geslapen door dit hele gedoe. Heb de hele nacht naar het plafond zitten staren. Moest er wel uit om te kijken of er nieuws was. Man, Suarez naar de joden, wat een ramp zou dat zijn.
In eerste instantie was ik gister blij met het bericht van Nijland omdat ik al het vermoeden had dat die kutjoden achter Suarez aanzaten. Maar ik had nog niet rekening gehouden met het feit dat Suarez zelf ook nog een mening heeft.. Het zal toch niet he..
Allemaal gedachtes vliegen door mijn hoofd, Suarez in dat lelijke shirt van ze, Joden die stoer doen over hun geweldige aankoop enz enz.
En wie moet hem wel niet opvolgen, dan mag je wel centen hebben maar jongens als Suarez liggen niet voor het oprapen..
Nu al een kutdag..
Op ajax-talk lachen ze zich kapot over jou slaapprobleem
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=3350