PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 11, 2007 2:49 pm

Absoluut! We moeten natuurlijk niet vergeten dat Perez een klasbak pur sang is. Iedere topclub kan deze jongen goed gebruiken, maar ik vind het in het geval van PSV too much. Ik heb het gevoel dat Perez in hetzelfde schuitje komt en gewoon weer aanvaller nr. 4 wordt bij een topclub.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 2:51 pm

Jesse schreef:
Bertje schreef:En die goede speler zijn we ook nog voor weinig kwijt.
Wat had jij een goede prijs voor Perez gevonden?
Er bestaat geen goede (realistische) prijs voor Perez, omdat hij al zo oud is. Maar hij is zeker gewoon 2,5 miljoen waard en dat hebben we echt niet gekregen.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 11, 2007 2:53 pm

Ik moet daarom altijd wel lachen (niet om jou hoor Bert, want ik doe net zo hard mee), niemand heeft een formule voor hoeveel een speler zou moeten opbrengen. Dat is toch voornamelijk gevoel! Waarom is Babel 20 miljoen waard en geen 15 of 25? Waarom Perez 2,5 en geen 1,8?
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 3:02 pm

Ik houd er niet van als jij lacht, Luuk, want dan is meestal mijn ongelijk aangetoond.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 3:02 pm

Mooi zo. Is dat probleem ook opgelost. En PSV heeft er een probleem bij. :aai.gif:

Dit is natuurlijk een goedmakertje. Geen Guardado, dus snel Perez halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 11, 2007 3:13 pm

Op PN wordt al druk gespeculeerd over de te voeren opstelling. Deze wil ik jullie niet onthouden:

-----------------------Gomes--------------------------
--------------Addo-------------Da Costa--------------
--Kromkamp----------------------------------Salcido--
-----------------------Simons--------------------------
-----Afellay-----------------------------Kone------
-----------------------Perez-------------------------
-------------Farfan--------------Lazovic---------------

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 11, 2007 3:14 pm

:drecul.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 11, 2007 3:14 pm

:drecul.gif:

Ik zou Simons vervangen voor Aisatti. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 11, 2007 3:15 pm

Ja, en wie wordt de nieuwe trainer?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 3:15 pm

Moeten ze doen! :666.gif: :headbang.gif:

En nu maar hopen dat ze Koné en/of Farfan niet verkocht krijgen. Dan zit Koe zwaar in de stront.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 11, 2007 3:20 pm

Nee, laat ze Koné maar verkopen. Dan hebben ze helemaal geen aanspeelpunt meer.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 11, 2007 3:39 pm

Bertje schreef:Nee, laat ze Koné maar verkopen. Dan hebben ze helemaal geen aanspeelpunt meer.
Welke (top)ploeg wil een speler hebben die zelf bepaalt wanneer hij vakantie nodig heeft?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 11, 2007 4:13 pm

joey schreef: En nu maar hopen dat ze Koné en/of Farfan niet verkocht krijgen. Dan zit Koe zwaar in de stront.
Hoezo? lekker veel spelers die kunnen scoren, wat wil je nog meer?
Ik vind dat er toch een beetje lacherig wordt gedaan hoor, ze worden toch bijna elk jaar kampioen.. en het zal me niks verbazen als het weer gebeurd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 4:16 pm

Peter schreef:Ik ga hier even verder, want ik wil het graag even vanuit het oogpunt van PSV redeneren. Ik zit namelijk echt te puzzelen waar ze Perez neer willen zetten, want ik zie zo echt geen plek voor hem, zeg.

Koné-Lazovic-Farfan
--------Aisatti--------

Dat zal het basiselftal wel zijn? Zou Perez bij PSV ook genoegen nemen bij een rol in de marge of wil men anders gaan spelen?
Hoe kom je erbij dat Aissati gaat spelen, Peter?

NFP

Bericht door NFP » wo jul 11, 2007 4:46 pm

Ik vind het hele 'Perez is een lastpak'-verhaal een beetje opgeblazen. Ik heb op dat gebied meer zorgen over Lazovic. Ik verwacht bovendien dat Perez bij PSV niet in hetzelfde schuitje zal komen als bij Ajax, denk dat Koeman hem echt belangrijk wil maken. Bij PSV kan hij ook één van de leiders worden gezien z'n ervaringen en kijkend naar de rest van de ploeg. Dus opzich vind ik het een goeie aankoop want voetballen kan hij natuurlijk sowieso. Nu nog een goeie verdediger en gaat langzaam ergens op lijken.

Ik ben alleen even erg benieuwd watvoor invloed dit op de kansen van Aisatti en Afellay gaat hebben. Dat is voor mij nog altijd cruciaal dit seizoen.

Farfan-Kone-Perez lijkt mij ideaal, maar je hebt nu 4 goeie aanvallers voor 3 posities, plus nog de talenten Reis en Zeefuik.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 6:09 pm

Perez heeft minder ervaring op het niveau van de CL dan Afellay of Aisatti, NFP. Bovendien is hij geen leiderstype.
Als Koeman hem belangrijk wil maken, moet hij een van de drie andere spitsen laten vallen. Zeg maar wie.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo jul 11, 2007 9:43 pm

NFP

Bericht door NFP » wo jul 11, 2007 9:44 pm

Het is niet nodig om er op voorhand al 1 te laten vallen denk ik.
Maar het lijkt mij dat er 2 kandidaten zijn voor de 'linksbuiten' positie Perez/Kone, 2 kandidaten voor in de spits Kone/Lazovic en in feite 1 voor rechtsbuiten Farfan. Ik denk dat het meer een strijd word tussen Lazovic en Koné, ik denk echt dat Koeman Perez belangrijk gaat maken. Koeman is binnen PSV ook de grootste voorstander geweest van het halen van Perez.

En Perez is natuurlijk geen Cocu maar ik denk dat hij wel een voorname rol kan innemen in een selectie, op een positieve manier, als hij een basisplaats heeft en belangrijk is voor de ploeg.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 11, 2007 9:51 pm

NFP schreef:Ik vind het hele 'Perez is een lastpak'-verhaal een beetje opgeblazen. Ik heb op dat gebied meer zorgen over Lazovic.
En terecht. Lazovic is zelfs veel erger dan Mido, een complete randdebiel. En ook nog eens een vrij modale voetballer.

Perez is hoogstens een slimme en volwassen vent. Misschien geen pré in de voetballerij, maar je moet het ook niet overdrijven. Afgelopen seizoen was hij teleurgesteld over een mislukt avontuur bij Ajax, en geef hem eens ongelijk. Wil het bij PSV sportief ook niet helemaal lukken, dan verwacht ik eerder berusting. Hij is tenslotte ook al aardig op leeftijd.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 9:56 pm

Erger dan Mido, dat gaat me een beetje heel ver. Maar dat die jongen een wandelend kruitvat is, moge duidelijk zijn.

NFP, Perez is een loner, dat zie je ook aan zijn spel terug. Bij MVV noch bij AZ noch bij Ajax was hij een leiderstype. Denk niet dat hij er bij PSV plotseling een zal zijn. De manier waarop hij belangrijk gemaakt wil worden is: doe jij maar lekker wat je wilt. Hij ambieert dus een vrije rol zonder (veel) verdedigende taken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 10:09 pm

Is Perez nu binnen gehaald als opvolger van Cocu?

Daniel

Bericht door Daniel » wo jul 11, 2007 10:12 pm

joey schreef:Perez heeft minder ervaring op het niveau van de CL dan Afellay of Aisatti, NFP. Bovendien is hij geen leiderstype.
Als Koeman hem belangrijk wil maken, moet hij een van de drie andere spitsen laten vallen. Zeg maar wie.
En ik weet zeker dat een van de drie heel moeilijk gaat doen. Farfan speelt sowieso wel, Koné waarschijnlijk ook dus óf Lazovic óf Perez wordt geslachtofferd. En we weten hoe snel ontevreden ze allebei zijn. :smallgrin.gif: Wordt gezellig daar bij PSV volgend jaar, als het conflictje tussen Koeman (lijkt me stug, waarschijnlijk met een sisser zo voorbij) en Koné verder groeit gaat het lekker daar in Eindhoven. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 10:12 pm

Sommigen op PN vinden van wel, Thomas. Hilarisch gewoon. :biggrin.gif: :aai.gif:
Laatst gewijzigd door joey op wo jul 11, 2007 10:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 11, 2007 10:13 pm

Ach er is er altijd wel 1 geblesseerd of geschorst of ziek zwak of misselijk, ik had graag zoveel keus gehad hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 10:15 pm

Perez heeft de kwaliteiten om te controlerend te spelen in balbezit, maar niet de instelling. Perez gaat de momenten nalaten om een extra stapje naar links of een extra stapje naar rechts te doen, om druk te zetten op z'n tegenstander. Perez wil in aanvallend opzicht beslissend zijn.

Kijkend naar het schijnbaar onvermijdelijke conflict dat er gaat ontstaan bij PSV zou je haast zeggen dat PSV een koper heeft voor een van de aanvallers.

Gesloten