PSV deel 2
Ik moet daarom altijd wel lachen (niet om jou hoor Bert, want ik doe net zo hard mee), niemand heeft een formule voor hoeveel een speler zou moeten opbrengen. Dat is toch voornamelijk gevoel! Waarom is Babel 20 miljoen waard en geen 15 of 25? Waarom Perez 2,5 en geen 1,8?
I think I lost my fucking headache
Op PN wordt al druk gespeculeerd over de te voeren opstelling. Deze wil ik jullie niet onthouden:
-----------------------Gomes--------------------------
--------------Addo-------------Da Costa--------------
--Kromkamp----------------------------------Salcido--
-----------------------Simons--------------------------
-----Afellay-----------------------------Kone------
-----------------------Perez-------------------------
-------------Farfan--------------Lazovic---------------
-----------------------Gomes--------------------------
--------------Addo-------------Da Costa--------------
--Kromkamp----------------------------------Salcido--
-----------------------Simons--------------------------
-----Afellay-----------------------------Kone------
-----------------------Perez-------------------------
-------------Farfan--------------Lazovic---------------
-
- AT Toto winner 15/16
Hoezo? lekker veel spelers die kunnen scoren, wat wil je nog meer?joey schreef: En nu maar hopen dat ze Koné en/of Farfan niet verkocht krijgen. Dan zit Koe zwaar in de stront.
Ik vind dat er toch een beetje lacherig wordt gedaan hoor, ze worden toch bijna elk jaar kampioen.. en het zal me niks verbazen als het weer gebeurd.
Hoe kom je erbij dat Aissati gaat spelen, Peter?Peter schreef:Ik ga hier even verder, want ik wil het graag even vanuit het oogpunt van PSV redeneren. Ik zit namelijk echt te puzzelen waar ze Perez neer willen zetten, want ik zie zo echt geen plek voor hem, zeg.
Koné-Lazovic-Farfan
--------Aisatti--------
Dat zal het basiselftal wel zijn? Zou Perez bij PSV ook genoegen nemen bij een rol in de marge of wil men anders gaan spelen?
Ik vind het hele 'Perez is een lastpak'-verhaal een beetje opgeblazen. Ik heb op dat gebied meer zorgen over Lazovic. Ik verwacht bovendien dat Perez bij PSV niet in hetzelfde schuitje zal komen als bij Ajax, denk dat Koeman hem echt belangrijk wil maken. Bij PSV kan hij ook één van de leiders worden gezien z'n ervaringen en kijkend naar de rest van de ploeg. Dus opzich vind ik het een goeie aankoop want voetballen kan hij natuurlijk sowieso. Nu nog een goeie verdediger en gaat langzaam ergens op lijken.
Ik ben alleen even erg benieuwd watvoor invloed dit op de kansen van Aisatti en Afellay gaat hebben. Dat is voor mij nog altijd cruciaal dit seizoen.
Farfan-Kone-Perez lijkt mij ideaal, maar je hebt nu 4 goeie aanvallers voor 3 posities, plus nog de talenten Reis en Zeefuik.
Ik ben alleen even erg benieuwd watvoor invloed dit op de kansen van Aisatti en Afellay gaat hebben. Dat is voor mij nog altijd cruciaal dit seizoen.
Farfan-Kone-Perez lijkt mij ideaal, maar je hebt nu 4 goeie aanvallers voor 3 posities, plus nog de talenten Reis en Zeefuik.
- Cluijffert
best interesting overzicht: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3194.php
Het is niet nodig om er op voorhand al 1 te laten vallen denk ik.
Maar het lijkt mij dat er 2 kandidaten zijn voor de 'linksbuiten' positie Perez/Kone, 2 kandidaten voor in de spits Kone/Lazovic en in feite 1 voor rechtsbuiten Farfan. Ik denk dat het meer een strijd word tussen Lazovic en Koné, ik denk echt dat Koeman Perez belangrijk gaat maken. Koeman is binnen PSV ook de grootste voorstander geweest van het halen van Perez.
En Perez is natuurlijk geen Cocu maar ik denk dat hij wel een voorname rol kan innemen in een selectie, op een positieve manier, als hij een basisplaats heeft en belangrijk is voor de ploeg.
Maar het lijkt mij dat er 2 kandidaten zijn voor de 'linksbuiten' positie Perez/Kone, 2 kandidaten voor in de spits Kone/Lazovic en in feite 1 voor rechtsbuiten Farfan. Ik denk dat het meer een strijd word tussen Lazovic en Koné, ik denk echt dat Koeman Perez belangrijk gaat maken. Koeman is binnen PSV ook de grootste voorstander geweest van het halen van Perez.
En Perez is natuurlijk geen Cocu maar ik denk dat hij wel een voorname rol kan innemen in een selectie, op een positieve manier, als hij een basisplaats heeft en belangrijk is voor de ploeg.
- Giacomo Puccini
En terecht. Lazovic is zelfs veel erger dan Mido, een complete randdebiel. En ook nog eens een vrij modale voetballer.NFP schreef:Ik vind het hele 'Perez is een lastpak'-verhaal een beetje opgeblazen. Ik heb op dat gebied meer zorgen over Lazovic.
Perez is hoogstens een slimme en volwassen vent. Misschien geen pré in de voetballerij, maar je moet het ook niet overdrijven. Afgelopen seizoen was hij teleurgesteld over een mislukt avontuur bij Ajax, en geef hem eens ongelijk. Wil het bij PSV sportief ook niet helemaal lukken, dan verwacht ik eerder berusting. Hij is tenslotte ook al aardig op leeftijd.
Ajax!
Erger dan Mido, dat gaat me een beetje heel ver. Maar dat die jongen een wandelend kruitvat is, moge duidelijk zijn.
NFP, Perez is een loner, dat zie je ook aan zijn spel terug. Bij MVV noch bij AZ noch bij Ajax was hij een leiderstype. Denk niet dat hij er bij PSV plotseling een zal zijn. De manier waarop hij belangrijk gemaakt wil worden is: doe jij maar lekker wat je wilt. Hij ambieert dus een vrije rol zonder (veel) verdedigende taken.
NFP, Perez is een loner, dat zie je ook aan zijn spel terug. Bij MVV noch bij AZ noch bij Ajax was hij een leiderstype. Denk niet dat hij er bij PSV plotseling een zal zijn. De manier waarop hij belangrijk gemaakt wil worden is: doe jij maar lekker wat je wilt. Hij ambieert dus een vrije rol zonder (veel) verdedigende taken.
Het stinkt aan alle kanten!
En ik weet zeker dat een van de drie heel moeilijk gaat doen. Farfan speelt sowieso wel, Koné waarschijnlijk ook dus óf Lazovic óf Perez wordt geslachtofferd. En we weten hoe snel ontevreden ze allebei zijn.joey schreef:Perez heeft minder ervaring op het niveau van de CL dan Afellay of Aisatti, NFP. Bovendien is hij geen leiderstype.
Als Koeman hem belangrijk wil maken, moet hij een van de drie andere spitsen laten vallen. Zeg maar wie.

-
- AT Toto winner 15/16
Perez heeft de kwaliteiten om te controlerend te spelen in balbezit, maar niet de instelling. Perez gaat de momenten nalaten om een extra stapje naar links of een extra stapje naar rechts te doen, om druk te zetten op z'n tegenstander. Perez wil in aanvallend opzicht beslissend zijn.
Kijkend naar het schijnbaar onvermijdelijke conflict dat er gaat ontstaan bij PSV zou je haast zeggen dat PSV een koper heeft voor een van de aanvallers.
Kijkend naar het schijnbaar onvermijdelijke conflict dat er gaat ontstaan bij PSV zou je haast zeggen dat PSV een koper heeft voor een van de aanvallers.