Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 5:04 pm

Nani was al één van de beste spelers van de Portugeze competitie, Mr. Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 5:05 pm

SylvievdVaart schreef:Voor een twijfelgeval zal niemand twintig miljoen betalen. Het is geen bedrag waarbij je zegt, laten we die gok eens wagen.
Precies, ze zien daar heel wat in Ryan. Dat zal hij uiteindelijk toch zelf afgedwongen hebben.

Is het trouwens al rond?
Het stinkt aan alle kanten!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » wo jul 11, 2007 5:34 pm

Babeltje is weg, zie teletekst 803.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo jul 11, 2007 5:39 pm

:onfire.gif:

lalalaaah lachend naar de bank!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 11, 2007 5:41 pm

Onzin. Staat dat ze er nog niet helemaal uit zijn.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jul 11, 2007 5:41 pm

WP_LeGeNd schreef::onfire.gif:

lalalaaah lachend naar de bank!
Of babel beland op de tribune of Kuijt. Volgens mij zijn ze toch niet helemaal tevreden over Kuijt.
Weer op zoek naar een Interim coach..

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo jul 11, 2007 5:46 pm

Toppie schreef: Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
En als het niet gaat lukken dit seizoen dan moet je eens zien hoe het publiek zich tegen het bestuur , trainer etc zal keren. En ik was al zo blij dat dit vorig jaar in rotterdam gebeurde nu zoeken we zelf het onheil, let maar op. :00001595.gif:
Leuk inderdaad geld op de bank te hebben, maar de kakkerlakken en in Eindhoven lagen ze zich rot.... en over AZ heb ik het al helemaal niet, want die hebben zich alleen maar versterkt en bijna niemand weg.

als Ajax zich niet heel snel gaat versterken dan geef ik v. Geel en Henk tot aan de winterstop of zelfs eerder..... Tenslotte staat er voorronde C.L. op het spel bij ajax.
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 5:47 pm

Nos Studio S. Babel op details na vertrokken ...
Blij met de punten ...

gaizka

Bericht door gaizka » wo jul 11, 2007 6:02 pm

mattie schreef:
Toppie schreef: Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
En als het niet gaat lukken dit seizoen dan moet je eens zien hoe het publiek zich tegen het bestuur , trainer etc zal keren. En ik was al zo blij dat dit vorig jaar in rotterdam gebeurde nu zoeken we zelf het onheil, let maar op. :00001595.gif:
Leuk inderdaad geld op de bank te hebben, maar de kakkerlakken en in Eindhoven lagen ze zich rot.... en over AZ heb ik het al helemaal niet, want die hebben zich alleen maar versterkt en bijna niemand weg.

als Ajax zich niet heel snel gaat versterken dan geef ik v. Geel en Henk tot aan de winterstop of zelfs eerder..... Tenslotte staat er voorronde C.L. op het spel bij ajax.
Als we voor die € 20 miljoen 2 of 3 gerichte versterkingen halen zal het lachen ze snel vergaan :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » wo jul 11, 2007 6:07 pm

Babel en Liverpool zijn er samen al uit

11/7/2007 18:56

Ryan Babel speelt binnenkort in het shirt van Liverpool. De aanvaller kwam woensdagmiddag tot een persoonlijk akkoord met The Reds. 'Het wachten is nu op het moment dat Ajax en Liverpool tot overeenstemming komen', vertelde zaakwaarnemer Winny Haatrecht aan VI.nl.

'We zijn er uit', reageerde Haatrecht vlak nadat hij woensdagavond met Babel Anfield had verlaten. 'We zijn tot een persoonlijk akkoord gekomen.' Babel keert terug naar Nederland en zal pas terugkeren in Liverpool om zijn contract te ondertekenen. Binnenkort zal hij dan met de Engelse club op trainingskamp gaan naar Zwitserland en Hong Kong.

Liverpool had woensdagmiddag al laten weten dat het bijna tot een akkoord was gekomen met Ajax en dat de club van de Amsterdammers toestemming had gekregen om met Babel te praten. Die onderhandelingen met de spits verliepen razendsnel.

Over de hoogte van de transfer som en de duur van Babels contract mocht Haatrecht nog niets vertellen. Naar verluidt zou Liverpool zeventien miljoen euro betalen voor de twintigjarige international.
V.I.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 11, 2007 6:08 pm

mattie schreef:

Waarom zouden ze zich in Eindhoven kapot lachen? Immers zijn Cocu en Alex pleiten en ze hebben er geen cent voor gevangen. Ajax krijgt voor Babel alleen al 20 miljoen. Een niet te weigeren bod! AZ doet de ouderen weg en haalt alleen maar jeugdspelers. Niet voldoende om kampioen mee te worden.

Arthur

Bericht door Arthur » wo jul 11, 2007 6:08 pm

Ik denk dat Ajax sterker kan worden van deze transfer, maar als ik dan de naam Nilsson zie vallen slaat de schrik me weer om het hart :excited.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » wo jul 11, 2007 6:44 pm

Volgens het AD gaat het om 18 miljoen.

Liverpool en Ajax hebben nagenoeg overeenstemming bereikt over een transfersom van zo'n achttien miljoen euro. ,,We zijn er nog niet helemaal uit'', stelt technisch directeur Martin van Geel van Ajax. ,,Maar we zitten wel in de eindfase van de onderhandelingen. Ryan is daarom samen met zijn zaakwaarnemer naar Liverpool vertrokken. We hebben hem daar toestemming voor gegeven.''

18 + 5 = 23 miljoen + Perez. Zal alles worden geïnvesteerd? Ik denk het niet, maar er zal toch wel genoeg overblijven?

We zullen met met meer buitenlanders te maken krijgen, krijgen we die verhalen weer!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Alexander

Bericht door Alexander » wo jul 11, 2007 7:08 pm

Ik blijf het toch heel erg triest dat zo een groot talent als Babel is ons al op zo een vroege leeftijd verlaat.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 11, 2007 7:10 pm

Je post lijkt wel een overlijdensbericht, Alexander... Terwijl, laten we eerlijk zijn, 18 miljoen natuurlijk royaal te veel is voor Babel. Ik snap het nog steeds niet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

goodfella

Bericht door goodfella » wo jul 11, 2007 7:17 pm

Maar 18 miljoen? 20 Miljoen wil ik zien! :hupajax.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 7:18 pm

We komen er snel genoeg achter. Ajax moet het bedrag bekend maken.

Weet er iemand trouwens precies vanaf welk transferbedrag Ajax openheid van zaken moet geven?

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 11, 2007 7:21 pm

Demosthenes schreef:We zullen met met meer buitenlanders te maken krijgen, krijgen we die verhalen weer!
Zijn De Mul en Perez toch ook?

Izmailov

Bericht door Izmailov » wo jul 11, 2007 8:32 pm

Thomas schreef:We komen er snel genoeg achter. Ajax moet het bedrag bekend maken.

Weet er iemand trouwens precies vanaf welk transferbedrag Ajax openheid van zaken moet geven?
De afspraak met Euronext is: bedragen groter als 10% van de laatst gerapporteerde jaaromzet moeten openbaar worden gemaakt.

Bij de jaarcijfers van het seizoen 05/06 is een omzet van 74,4 mln gemeld. Alle bedragen boven de 7,4 mln moet Ajax openbaar maken.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 11, 2007 8:46 pm

Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.

Zlatan speelde zijn beste wedstrijden voor Zweden, Babel speelde zijn beste wedstrijden voor (jong) Oranje. Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
Ajax!

gaizka

Bericht door gaizka » wo jul 11, 2007 9:03 pm

Giacomo Puccini schreef:Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.

Zlatan speelde zijn beste wedstrijden voor Zweden, Babel speelde zijn beste wedstrijden voor (jong) Oranje. Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
Ik hoop dat die tijden geweest zijn nu we van Geel hebben. Loopt er niet nog ergens een nieuwe Schaars rond!?

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 11, 2007 10:06 pm

Giacomo Puccini schreef: Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
Zo voorspelbaar is dat anders niet. PSV won een Europacup I na het vertrek van Gullit, Ajax begon een opmars na verkoop van Johnk en bergkamp. Veel geld kan een zegen zijn, als het gebruikt wordt voor gerichte aankopen. Babel was natuurlijk een talent, maar zeker nog geen dragende speler, net zo min als de Mul. Ajax kan hier enorm door vooruitgaan, hoewel namen als Nilsson die hoop natuurlijk onmiddelijk weer de grond in boren!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 11, 2007 10:12 pm

Precies. De verkoop van Babel is het probleem niet. De eventuele vervangers die onze club haalt zouden eventueel een probleem kunnen vormen.

Maar goed, we wachten af. Van Geel heeft nu eens echt geld. Tijd om ons allemaal te verrassen. :hupajax.gif:

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 11, 2007 10:18 pm

Illuster: Kinkladze - Soetaers - Nilsson.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 11, 2007 10:19 pm

Giacomo Puccini schreef:Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.
Dat vind ik een onterecht verwijt. Zlatan wilde zélf weg. Je weet toch van de spelletjes die hij gespeeld heeft in samenwerking met Moggi? Hij dwong Ajax om hem te verkopen. Ik geef toe dat LVG en de penningmeester het niet erg vonden, maar er zat ook niet veel anders op.
In dit geval biedt Liverpool de hoofdprijs voor Babel. Dan ben je ook tegenover die jongen verplicht om hem op de hoogte te stellen. Als hij dan graag naar Liverpool wil, tja, dan ga je praten. Bij vijf, of zelfs bij tien miljoen kun je Liverpool de deur wijzen. Bij twintig miljoen niet. Dat is niet realistisch.

Ik ben het met je eens dat het jammer is. Zonde, maar Ajax zit nu eenmaal in die situatie.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie