Babel
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Leuk inderdaad geld op de bank te hebben, maar de kakkerlakken en in Eindhoven lagen ze zich rot.... en over AZ heb ik het al helemaal niet, want die hebben zich alleen maar versterkt en bijna niemand weg.Toppie schreef: Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
En als het niet gaat lukken dit seizoen dan moet je eens zien hoe het publiek zich tegen het bestuur , trainer etc zal keren. En ik was al zo blij dat dit vorig jaar in rotterdam gebeurde nu zoeken we zelf het onheil, let maar op.
als Ajax zich niet heel snel gaat versterken dan geef ik v. Geel en Henk tot aan de winterstop of zelfs eerder..... Tenslotte staat er voorronde C.L. op het spel bij ajax.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als we voor die € 20 miljoen 2 of 3 gerichte versterkingen halen zal het lachen ze snel vergaanmattie schreef:Leuk inderdaad geld op de bank te hebben, maar de kakkerlakken en in Eindhoven lagen ze zich rot.... en over AZ heb ik het al helemaal niet, want die hebben zich alleen maar versterkt en bijna niemand weg.Toppie schreef: Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
En als het niet gaat lukken dit seizoen dan moet je eens zien hoe het publiek zich tegen het bestuur , trainer etc zal keren. En ik was al zo blij dat dit vorig jaar in rotterdam gebeurde nu zoeken we zelf het onheil, let maar op.
als Ajax zich niet heel snel gaat versterken dan geef ik v. Geel en Henk tot aan de winterstop of zelfs eerder..... Tenslotte staat er voorronde C.L. op het spel bij ajax.

V.I.Babel en Liverpool zijn er samen al uit
11/7/2007 18:56
Ryan Babel speelt binnenkort in het shirt van Liverpool. De aanvaller kwam woensdagmiddag tot een persoonlijk akkoord met The Reds. 'Het wachten is nu op het moment dat Ajax en Liverpool tot overeenstemming komen', vertelde zaakwaarnemer Winny Haatrecht aan VI.nl.
'We zijn er uit', reageerde Haatrecht vlak nadat hij woensdagavond met Babel Anfield had verlaten. 'We zijn tot een persoonlijk akkoord gekomen.' Babel keert terug naar Nederland en zal pas terugkeren in Liverpool om zijn contract te ondertekenen. Binnenkort zal hij dan met de Engelse club op trainingskamp gaan naar Zwitserland en Hong Kong.
Liverpool had woensdagmiddag al laten weten dat het bijna tot een akkoord was gekomen met Ajax en dat de club van de Amsterdammers toestemming had gekregen om met Babel te praten. Die onderhandelingen met de spits verliepen razendsnel.
Over de hoogte van de transfer som en de duur van Babels contract mocht Haatrecht nog niets vertellen. Naar verluidt zou Liverpool zeventien miljoen euro betalen voor de twintigjarige international.
Blij met de punten ...
Waarom zouden ze zich in Eindhoven kapot lachen? Immers zijn Cocu en Alex pleiten en ze hebben er geen cent voor gevangen. Ajax krijgt voor Babel alleen al 20 miljoen. Een niet te weigeren bod! AZ doet de ouderen weg en haalt alleen maar jeugdspelers. Niet voldoende om kampioen mee te worden.mattie schreef:Leuk inderdaad geld op de bank te hebben, maar de kakkerlakken en in Eindhoven lagen ze zich rot.... en over AZ heb ik het al helemaal niet, want die hebben zich alleen maar versterkt en bijna niemand weg.Toppie schreef: Als sneijder nu ook nog zou gaan, kunnen we het seizoen beter overslaan.
Volgens het AD gaat het om 18 miljoen.
Liverpool en Ajax hebben nagenoeg overeenstemming bereikt over een transfersom van zo'n achttien miljoen euro. ,,We zijn er nog niet helemaal uit'', stelt technisch directeur Martin van Geel van Ajax. ,,Maar we zitten wel in de eindfase van de onderhandelingen. Ryan is daarom samen met zijn zaakwaarnemer naar Liverpool vertrokken. We hebben hem daar toestemming voor gegeven.''
18 + 5 = 23 miljoen + Perez. Zal alles worden geïnvesteerd? Ik denk het niet, maar er zal toch wel genoeg overblijven?
We zullen met met meer buitenlanders te maken krijgen, krijgen we die verhalen weer!
Liverpool en Ajax hebben nagenoeg overeenstemming bereikt over een transfersom van zo'n achttien miljoen euro. ,,We zijn er nog niet helemaal uit'', stelt technisch directeur Martin van Geel van Ajax. ,,Maar we zitten wel in de eindfase van de onderhandelingen. Ryan is daarom samen met zijn zaakwaarnemer naar Liverpool vertrokken. We hebben hem daar toestemming voor gegeven.''
18 + 5 = 23 miljoen + Perez. Zal alles worden geïnvesteerd? Ik denk het niet, maar er zal toch wel genoeg overblijven?
We zullen met met meer buitenlanders te maken krijgen, krijgen we die verhalen weer!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
De afspraak met Euronext is: bedragen groter als 10% van de laatst gerapporteerde jaaromzet moeten openbaar worden gemaakt.Thomas schreef:We komen er snel genoeg achter. Ajax moet het bedrag bekend maken.
Weet er iemand trouwens precies vanaf welk transferbedrag Ajax openheid van zaken moet geven?
Bij de jaarcijfers van het seizoen 05/06 is een omzet van 74,4 mln gemeld. Alle bedragen boven de 7,4 mln moet Ajax openbaar maken.
- Giacomo Puccini
Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.
Zlatan speelde zijn beste wedstrijden voor Zweden, Babel speelde zijn beste wedstrijden voor (jong) Oranje. Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
Zlatan speelde zijn beste wedstrijden voor Zweden, Babel speelde zijn beste wedstrijden voor (jong) Oranje. Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
Ajax!
Ik hoop dat die tijden geweest zijn nu we van Geel hebben. Loopt er niet nog ergens een nieuwe Schaars rond!?Giacomo Puccini schreef:Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.
Zo voorspelbaar is dat anders niet. PSV won een Europacup I na het vertrek van Gullit, Ajax begon een opmars na verkoop van Johnk en bergkamp. Veel geld kan een zegen zijn, als het gebruikt wordt voor gerichte aankopen. Babel was natuurlijk een talent, maar zeker nog geen dragende speler, net zo min als de Mul. Ajax kan hier enorm door vooruitgaan, hoewel namen als Nilsson die hoop natuurlijk onmiddelijk weer de grond in boren!Giacomo Puccini schreef: Maar we vangen gelukkig veel geld. Kunnen we weer een zooi middelmaat voor kopen om de periode tot de volgende Zlatan of Babel mee te overbruggen. Kunnen we die weer lekker afzijken en uitfluiten en vervolgens juichen als we 20 miljoen vangen. Voorspelbaar..
I think I lost my fucking headache
- AT Toto winner 09/10
Dat vind ik een onterecht verwijt. Zlatan wilde zélf weg. Je weet toch van de spelletjes die hij gespeeld heeft in samenwerking met Moggi? Hij dwong Ajax om hem te verkopen. Ik geef toe dat LVG en de penningmeester het niet erg vonden, maar er zat ook niet veel anders op.Giacomo Puccini schreef:Ik hou hier een zelfde gevoel aan over als bij het vertrek van Zlatan. Opnieuw één van mijn favoriete Ajacieden, wederom een groot aanvallend talent dat de deur uit loopt zonder dat we er echt de sportieve vruchten van hebben geplukt. Het doet pijn dat zulke pareltjes blijkbaar niet meer aan Ajax zijn besteed. Grote talenten komen niet meer bij Ajax tot wasdom omdat we liever cashen terwijl je met geld maar zelden een nieuwe topper koopt.
In dit geval biedt Liverpool de hoofdprijs voor Babel. Dan ben je ook tegenover die jongen verplicht om hem op de hoogte te stellen. Als hij dan graag naar Liverpool wil, tja, dan ga je praten. Bij vijf, of zelfs bij tien miljoen kun je Liverpool de deur wijzen. Bij twintig miljoen niet. Dat is niet realistisch.
Ik ben het met je eens dat het jammer is. Zonde, maar Ajax zit nu eenmaal in die situatie.
Het stinkt aan alle kanten!