PSV deel 2
Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.
Hiddink hoofdtrainer en TD maken was misschien niet slim (te veel macht, al vulde hij het over het algemeen heel aardig in), maar dat is de huidige constructie inderdaad ook niet. Daarom vind ik de komst van Reker een goede zet, maar een ervaren TD boven Valckx lijkt me ook niet verkeerd.
Hiddink hoofdtrainer en TD maken was misschien niet slim (te veel macht, al vulde hij het over het algemeen heel aardig in), maar dat is de huidige constructie inderdaad ook niet. Daarom vind ik de komst van Reker een goede zet, maar een ervaren TD boven Valckx lijkt me ook niet verkeerd.
Schuitema? Die is toch voorzitter? Nu begrijp ik er niets meer van!Baseman schreef:Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.
En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is.

Het stinkt aan alle kanten!
Stan Valckx is de Peter Bosz van Psv, of zo iets tenminste.....joey schreef:Schuitema? Die is toch voorzitter? Nu begrijp ik er niets meer van!Baseman schreef:Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.
En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is.
Nil volentibus arduum
Ja, en dus eindverantwoordelijk. Zoals Van Raaij dat voor hem was, lijkt me toch vrij simpel.joey schreef:Schuitema? Die is toch voorzitter?
Oh ja, de supporterssite van NEC is inderdaad erg betrouwbaar...En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is.
Valckx is technisch manager, geen TD.
Tja, een andere naam...
Maar Valckx is degene die namens PSV de transfers afhandelt, nietwaar?
Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen. Zie de zaak van Lazovic (die uiteindelijk kwam, maar na maanden gezeur), die van Perez en die van De Cler. Boerenslim, maar niet zo leuk voor die spelers.
Maar Valckx is degene die namens PSV de transfers afhandelt, nietwaar?
Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen. Zie de zaak van Lazovic (die uiteindelijk kwam, maar na maanden gezeur), die van Perez en die van De Cler. Boerenslim, maar niet zo leuk voor die spelers.
Dus het ligt puur aan PSV en niet aan de andere clubs die misschien wel te veel geld vragen ?joey schreef:Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen.
Lekker makkelijk...PSV heeft toch geld zat, dus 8 miljoen voor Lazovic, 3 miljoen voor De Cler en 2 miljoen voor Perez zijn zo op te brengen en daarbij ook nog enorm realistische prijzen. Sure.
Ik zeg alleen dat ik een patroon zie. Die clubs verwachten blijkbaar meer van PSV dan PSV biedt, want ze laten de speler wel met PSV onderhandelen.Baseman schreef:Dus het ligt puur aan PSV en niet aan de andere clubs die misschien wel te veel geld vragen ?
Net nog geprobeerd in de winkel: zeggen dat ik niet zoveel geld had, in de hoop dat ik het brood goedkoper kreeg...Lekker makkelijk...PSV heeft toch geld zat, dus 8 miljoen voor Lazovic, 3 miljoen voor De Cler en 2 miljoen voor Perez zijn zo op te brengen en daarbij ook nog enorm realistische prijzen. Sure.

Die prijzen lijken me helemaal niet zo hoog. Andere clubs willen die wel betalen. Kom op zeg, ik lees op PN steeds dat Koné 15 miljoen waard is omdat een of andere obscure Russische club dat voor hem over heeft. En dan moeten AZ en Ajax waardevolle spelers voor een spotprijs naar de concurrentie laten gaan?
Nu.nl meldt overigens dat ook de transfer van Tim de Cler van de baan is:
PSV onderhandelt niet langer over De Cler
AMSTERDAM - PSV en AZ onderhandelen niet langer over Tim de Cler. De onderhandelingen zouden voor de club uit Eindhoven zijn stukgelopen op de vraagprijs van AZ. De 28-jarige verdediger zag eerder af van een contractverlenging bij AZ en is op zoek naar een andere club.
PSV leek lang de beste papieren te hebben om de linksback aan te trekken. De Cler mocht vertrekken bij de Alkmaarse club omdat zijn contract volgend jaar afloopt. AZ wil de verdediger dan niet transfervrij laten vertrekken. PSV-woordvoerder Pedro Salazar zegt vrijdag dat beide clubs niet tot een overeenkomst zijn gekomen en dat niet met Tim de Cler is gesproken.
Het AD meldde vrijdag dat De Cler naar Feyenoord vertrekt. De Rotterdamse club wil de komst van de tienvoudig international nog niet bevestigen en hoopt later op de dag met meer informatie te komen. De zaakwaarnemer van de verdediger, Karel Jansen, was niet bereikbaar voor commentaar.
Tim de Cler begon zijn carrière bij Ajax. Na vijf seizoenen vertrok de verdediger naar AZ. In totaal speelde hij 157 competitiewedstrijden voor de Alkmaarders en daarin kwam hij viermaal tot scoren.
Maar bij de bakker onderhandel je doorgaans niet over de prijs. Op de transfermarkt wel.joey schreef:Net nog geprobeerd in de winkel: zeggen dat ik niet zoveel geld had, in de hoop dat ik het brood goedkoper kreeg...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."