PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 8:29 pm

Dat is nu nog een probleem, mede daarvoor is Reker ook aangesteld.
Valckx heeft er wel een stem in, maar hij is niet eindverantwoordelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 21, 2007 8:31 pm

Nu nog? Dit is toch al een heel jaar zo? Dat is wel heel amateuristisch.

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 8:44 pm

Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.

Hiddink hoofdtrainer en TD maken was misschien niet slim (te veel macht, al vulde hij het over het algemeen heel aardig in), maar dat is de huidige constructie inderdaad ook niet. Daarom vind ik de komst van Reker een goede zet, maar een ervaren TD boven Valckx lijkt me ook niet verkeerd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 8:46 pm

Eigenlijk zeg je dus gewoon dat Valckx maar vervangen moet worden. :ajaxsmiley.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 8:48 pm

Nee :eusa_naughty.gif: :icon_biggrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 8:50 pm

Wat zou de rol van Valckx dan straks moeten worden? Hij is geen scout, hij is geen trainer, hij is geen TD, hij is geen voorzitter, maar hij is toch echt in dienst bij PSV. :hypocrite.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » do jun 21, 2007 8:55 pm

Je weet dat Valckx zijn huidige taak al invulde toen PSV nog wel een TD (te weten Hiddink) had ?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 8:57 pm

Ja, Hiddink was toen beide. Nu krijg je een TD en een trainer en blijft er weinig over voor Valckx om over te beslissen, denk ik.

generaal

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 9:05 pm

Kan Valckx de F-jes niet gaan doen en dat we dan een adequate man op de TD-positie zetten? Iemand met meer verstand dan alcohol in z'n donder als het ff kan :hypocrite.gif: .

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 9:57 pm

Baseman schreef:Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.
Schuitema? Die is toch voorzitter? Nu begrijp ik er niets meer van!

En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 11:52 pm

Perez definitief afgeketst volgens Van Geel: Ik hoop dat hij de waarheid spreekt.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:53 pm

Nou ja, definitief.... Misschien betaalt PSV alsnog.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jun 21, 2007 11:56 pm

joey schreef:
Baseman schreef:Schuitema was/is eindverantwoordelijk, maar hij is slechts interim en geen groot voetbalkenner.
Schuitema? Die is toch voorzitter? Nu begrijp ik er niets meer van!

En ik ben niet de enige die het niet begrijpt. Er zijn er nog een paar die denken dat Stan Valckx technisch directeur is. :hypocrite.gif:
Stan Valckx is de Peter Bosz van Psv, of zo iets tenminste.....
Nil volentibus arduum

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr jun 22, 2007 3:11 am

Administratief medewerker?
Thomas schreef:Wat zou de rol van Valckx dan straks moeten worden? Hij is geen scout, hij is geen trainer, hij is geen TD, hij is geen voorzitter, maar hij is toch echt in dienst bij PSV. :hypocrite.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 6:49 am

joey schreef:Schuitema? Die is toch voorzitter?
Ja, en dus eindverantwoordelijk. Zoals Van Raaij dat voor hem was, lijkt me toch vrij simpel.
Oh ja, de supporterssite van NEC is inderdaad erg betrouwbaar...
Valckx is technisch manager, geen TD.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 10:18 am

Tja, een andere naam...

Maar Valckx is degene die namens PSV de transfers afhandelt, nietwaar?

Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen. Zie de zaak van Lazovic (die uiteindelijk kwam, maar na maanden gezeur), die van Perez en die van De Cler. Boerenslim, maar niet zo leuk voor die spelers.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 11:31 am

joey schreef:Ik zie wel een patroon. PSV komt tot overeenkomst met de speler, maar wil vervolgens (te) weinig betalen.
Dus het ligt puur aan PSV en niet aan de andere clubs die misschien wel te veel geld vragen ?
Lekker makkelijk...PSV heeft toch geld zat, dus 8 miljoen voor Lazovic, 3 miljoen voor De Cler en 2 miljoen voor Perez zijn zo op te brengen en daarbij ook nog enorm realistische prijzen. Sure.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 22, 2007 11:35 am

2 miljoen voor Perez is best realistisch. 8 miljoen voor Lazovic vind ik ook niet buiten proporties. Aanvallers zijn nu eenmaal duur. 3 miljoen voor De Cler is veel, maar elke euro die je aan De Cler besteedt is er één te veel dus hier moet PSV vooral bij zichzelf te rade gaan.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 11:38 am

Baseman schreef:Dus het ligt puur aan PSV en niet aan de andere clubs die misschien wel te veel geld vragen ?
Ik zeg alleen dat ik een patroon zie. Die clubs verwachten blijkbaar meer van PSV dan PSV biedt, want ze laten de speler wel met PSV onderhandelen.
Lekker makkelijk...PSV heeft toch geld zat, dus 8 miljoen voor Lazovic, 3 miljoen voor De Cler en 2 miljoen voor Perez zijn zo op te brengen en daarbij ook nog enorm realistische prijzen. Sure.
Net nog geprobeerd in de winkel: zeggen dat ik niet zoveel geld had, in de hoop dat ik het brood goedkoper kreeg... :smallgrin.gif:
Die prijzen lijken me helemaal niet zo hoog. Andere clubs willen die wel betalen. Kom op zeg, ik lees op PN steeds dat Koné 15 miljoen waard is omdat een of andere obscure Russische club dat voor hem over heeft. En dan moeten AZ en Ajax waardevolle spelers voor een spotprijs naar de concurrentie laten gaan?

Nu.nl meldt overigens dat ook de transfer van Tim de Cler van de baan is:

PSV onderhandelt niet langer over De Cler

AMSTERDAM - PSV en AZ onderhandelen niet langer over Tim de Cler. De onderhandelingen zouden voor de club uit Eindhoven zijn stukgelopen op de vraagprijs van AZ. De 28-jarige verdediger zag eerder af van een contractverlenging bij AZ en is op zoek naar een andere club.

PSV leek lang de beste papieren te hebben om de linksback aan te trekken. De Cler mocht vertrekken bij de Alkmaarse club omdat zijn contract volgend jaar afloopt. AZ wil de verdediger dan niet transfervrij laten vertrekken. PSV-woordvoerder Pedro Salazar zegt vrijdag dat beide clubs niet tot een overeenkomst zijn gekomen en dat niet met Tim de Cler is gesproken.

Het AD meldde vrijdag dat De Cler naar Feyenoord vertrekt. De Rotterdamse club wil de komst van de tienvoudig international nog niet bevestigen en hoopt later op de dag met meer informatie te komen. De zaakwaarnemer van de verdediger, Karel Jansen, was niet bereikbaar voor commentaar.

Tim de Cler begon zijn carrière bij Ajax. Na vijf seizoenen vertrok de verdediger naar AZ. In totaal speelde hij 157 competitiewedstrijden voor de Alkmaarders en daarin kwam hij viermaal tot scoren.

Jesse

Bericht door Jesse » vr jun 22, 2007 11:49 am

joey schreef:Net nog geprobeerd in de winkel: zeggen dat ik niet zoveel geld had, in de hoop dat ik het brood goedkoper kreeg...
Maar bij de bakker onderhandel je doorgaans niet over de prijs. Op de transfermarkt wel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 11:52 am

Zeker, maar ook daar wordt verwacht dat je geld hebt.

AZ vraagt 2 à 3 miljoen voor een basisspeler, dat is toch niet zo raar?

Jesse

Bericht door Jesse » vr jun 22, 2007 11:53 am

Maar het is toch ook niet zo raar dat PSV dat niet over heeft voor de Cler. :icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 22, 2007 11:54 am

Scheringa heeft toch geld zat. Het is een goede deal of geen deal.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 22, 2007 11:56 am

Ach, als je ziet dat ze zes komma zoveel miljoen betalen voor Lazovic... :smallgrin.gif:

Voor twee miljoen krijg je niet veel. Als PSV met dat geld de markt op gaat krijgt het geen betere linksback dan De Cler.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 12:19 pm

joey schreef:Net nog geprobeerd in de winkel: zeggen dat ik niet zoveel geld had, in de hoop dat ik het brood goedkoper kreeg... :smallgrin.gif:
Dus als ze 10 Euro vragen voor een brood betaal jij zonder mokken ? Goed stom dan :wink.gif:

En alsof 8 miljoen voor Lazovic een normaal bedrag is...

Gesloten