Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 17, 2007 5:09 pm

Robbins schreef:
Robbins schreef:Dat zeg ik toch net ? 50 % :hypocrite.gif:
Van der Vaart unterschreibt in den nächsten Tagen einen Fünfjahresvertrag und erhält pro Jahr knapp 2,5 Millionen Euro Gehalt. Bei der Ablöse erzielte Beiersdorfer einen akzeptablen Preis für den Nationalspieler, dessen Vertrag bei Ajax 2006 geendet hätte. 5,1 Millionen Euro muß der HSV überweisen - aufgeteilt in drei Raten. Zuletzt hatten die Vereine vor allem Details verhandelt. So forderte Ajax eine Weiterverkaufsbeteiligung, der der HSV von einer festgelegten Größenordnung an zustimmte (Transfererlös mehr als sechs Millionen Euro).
http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/28/439896.html

Dus van alles boven de 6 miljoen krijgt AJAX "een deel".
Als hij wordt verkocht zou dat sowieso boven de 6 miljoen zijn, HSV vraagt immers minimaal 15 miljoen voor hem. Alleen is dan natuurlijk de vraag, hoe groot dat 'deel' is.

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 5:19 pm

Arthur schreef:Ook in zijn vorige post was hij al duidelijk dat hij niet serieus was.
Ik schets een redelijk aannemelijk scenario, beetje serieus, beetje verzonnen, maar ik denk wél dat het dinsdag wat drukker wordt hier.

Arthur

Bericht door Arthur » zo jun 17, 2007 5:27 pm

Ik verwacht ook wel dat Van Geel in de startblokken staat om een paar aankopen te doen als de bal gaat rollen, maar ik verwacht nog moeizame onderhandelingen over de spelers die weggaan.

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 5:45 pm

Hij haalt gewoon het absolute maximum eruit, hij houdt erg van dit "spelletje" dat onderhandelen heet. Laat zich niet onder druk zetten, opereert op de achtergrond, laat Jaakke en Fontein zo nu en dan reageren op vreemde uitlatingen van zaakwaarnemers en gaat gewoon onverstoorbaar verder.

Aristides

Bericht door Aristides » zo jun 17, 2007 6:45 pm

Robbins schreef:Hij haalt gewoon het absolute maximum eruit, hij houdt erg van dit "spelletje" dat onderhandelen heet. Laat zich niet onder druk zetten, opereert op de achtergrond, laat Jaakke en Fontein zo nu en dan reageren op vreemde uitlatingen van zaakwaarnemers en gaat gewoon onverstoorbaar verder.
Ze zullen voorzichtig zijn in hun uitlatingen (beursgenoteerd, een leugen kan heel duur uitpakken). De randdebielen van de pers zullen ongetwijfeld weer met fantastische voorstellingen komen, de krant moet immers worden verkocht en hoe spectaculairder des te meer verkochte exemplaren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 7:17 pm

Juist: hoe minder we horen, hoe beter.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jun 17, 2007 7:19 pm

Gezien de namen die we wel horen snak ik niet bepaald naar meer.

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 7:29 pm

Jij bent er dus met open ogen ingestonken.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jun 18, 2007 6:45 am

Bertje schreef:Volgens mij haalt Van Geel liever geen spelers tenzij die spelers echte versterkingen zijn. Van Geel vindt dat we de talenten zelf al hebben.
Pcs. Bovendien heeft Van Geel aangegeven dat er eerst in de ´buurt´ wordt gescout. Afrika en de Amerika´s hebben dus geen prio numero uno.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 18, 2007 2:34 pm

Prima dat daar eerst wordt gescout, als er vervolgens maar ook verder wordt gekeken. In Europa zijn veel spelers tenslotte behoorlijk duur.

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 18, 2007 6:01 pm

Thomas schreef:Prima dat daar eerst wordt gescout, als er vervolgens maar ook verder wordt gekeken. In Europa zijn veel spelers tenslotte behoorlijk duur.
of een Zuid-Amerikaan die al in Europa voetbalt? (en dan waarschijnlijk te duur is)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 9:48 am

Volgens The Sun is Kanu in onderhandeling met Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 19, 2007 9:57 am

Hmm, de geruchten zijn hardnekkig dit jaar.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 19, 2007 10:22 am

Robbins schreef:OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.

Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.

Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.

Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.
Het is dinsdag. Ik ben benieuwd, Robbins! :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 19, 2007 11:24 am

joey schreef:Volgens The Sun is Kanu in onderhandeling met Ajax.
Heeft Ten Cate dan eindelijk zijn lange, ervaren, sterke pinch hitter. Op voetbalzone roepen de mensen moord en brand dat dit het teken is dat Huntelaar toch vertrekt. Nou ik denk dat HTC hem eerder haalt als de pinch hitter die hij nog zo graag wil en ik denk dat Kanu inderdaad een goede optie is voor die rol.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 19, 2007 11:26 am

Is dat zo? Volgens mij is Kanu een has-been die bovendien ook nog eens niet kan koppen. Lekker breekijzer.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jun 19, 2007 11:28 am

Eens met De Dominee. Kanu kan niet koppen en is daarom niet geschikt als breekijzer. Zou het een vreemde keus van Ajax vinden.

Daniel

Bericht door Daniel » di jun 19, 2007 11:29 am

Jöhnk schreef:Eens met De Dominee. Kanu kan niet koppen en is daarom niet geschikt als breekijzer. Zou het een vreemde keus van Ajax vinden.
Heeft het laatste jaar toch veel goals met zijn hoofd gemaakt bij Portsmouth..

Arthur

Bericht door Arthur » di jun 19, 2007 11:30 am

Mwa, ik kan me nog een mooie kopbal herinneren tegen Hajduk Split.

Daarnaast vind ik dat Ajax niet teveel naar een puur kopsterke reservespits moet kijken, want dan kun je erop wachten dat de rest van de ploeg alleen maar de lange bal gaat spelen

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2007 11:33 am

Het is maar hoe je breekijzer wil omschrijven. Als er iemand een bal kan vasthouden, waardoor de hele ploeg kan aansluiten, dan is het Kanu wel.
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 19, 2007 11:35 am

HtC wilde een breekijzer voor wedstrijden als tegen RKC, waarin de tegenstander op de verdediging leunt. Dan hoeft er niemand aan te sluiten, dan moet er 'oorlog gemaakt worden in de 16'. Volgens mij betekent dat een fysiek sterke en kopsterke spits.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 19, 2007 11:37 am

Bovendien hebben we met Huntelaar al een enorm kopsterke speler. Desondanks zou ik Kanu geen beste keus vinden. Waarschijnlijk duur en ook nog eens oud.

Kaboem

Bericht door Kaboem » di jun 19, 2007 11:38 am

joey schreef:
Robbins schreef:OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.

Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.

Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.

Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.
Het is dinsdag. Ik ben benieuwd, Robbins! :smallgrin.gif:
Nu ik weet wie dit geschreven heeft is mijn nieuwsgierigheid behoorlijk getemperd.
Bertje for President!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jun 19, 2007 11:43 am

De Dominee heeft gelijk voor wat betreft de woorden van HtC. Het probleem is alleen wel dat ik vind dat Ajax helemaal geen pinchhitter nodig heeft, aangezien dat gewoon niet onze kwaliteit is. Laten we het gewoon voetballend oplossen en daarbij gewoon een sterk aanspeelpunt aantrekken. Hoeft niet teveel geld te kosten, want het is vooral een breedte-investering. Kanu? Och, op zich heb ik daar geen problemen mee, al heb ik weinig zicht op zijn verrichtingen in de PL.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 19, 2007 2:20 pm

Jöhnk schreef:Eens met De Dominee. Kanu kan niet koppen en is daarom niet geschikt als breekijzer. Zou het een vreemde keus van Ajax vinden.
Kanu kan in voetballend opzicht oorlog maken, wat ik persoonlijk veel liever heb dan een lange rouwdouwer. Met Kanu erin krijg je hele andere smaken in je aanval. Heeft ook een prima seizoen gedraaid bij Portsmouth.

Desondanks heb ik het inmiddels liever niet meer. Aan het begin van het seizoen had ik hem graag zien komen, maar inmiddels heeft Ajax al genoeg oudere spelers zonder restwaarde. Het begint financieel onverantwoord te worden, lijkt mij. Al is Kanu natuurlijk wel transfervrij.

Plaats reactie