Als hij wordt verkocht zou dat sowieso boven de 6 miljoen zijn, HSV vraagt immers minimaal 15 miljoen voor hem. Alleen is dan natuurlijk de vraag, hoe groot dat 'deel' is.Robbins schreef:Robbins schreef:Dat zeg ik toch net ? 50 %http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/28/439896.htmlVan der Vaart unterschreibt in den nächsten Tagen einen Fünfjahresvertrag und erhält pro Jahr knapp 2,5 Millionen Euro Gehalt. Bei der Ablöse erzielte Beiersdorfer einen akzeptablen Preis für den Nationalspieler, dessen Vertrag bei Ajax 2006 geendet hätte. 5,1 Millionen Euro muß der HSV überweisen - aufgeteilt in drei Raten. Zuletzt hatten die Vereine vor allem Details verhandelt. So forderte Ajax eine Weiterverkaufsbeteiligung, der der HSV von einer festgelegten Größenordnung an zustimmte (Transfererlös mehr als sechs Millionen Euro).
Dus van alles boven de 6 miljoen krijgt AJAX "een deel".
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ze zullen voorzichtig zijn in hun uitlatingen (beursgenoteerd, een leugen kan heel duur uitpakken). De randdebielen van de pers zullen ongetwijfeld weer met fantastische voorstellingen komen, de krant moet immers worden verkocht en hoe spectaculairder des te meer verkochte exemplaren.Robbins schreef:Hij haalt gewoon het absolute maximum eruit, hij houdt erg van dit "spelletje" dat onderhandelen heet. Laat zich niet onder druk zetten, opereert op de achtergrond, laat Jaakke en Fontein zo nu en dan reageren op vreemde uitlatingen van zaakwaarnemers en gaat gewoon onverstoorbaar verder.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
of een Zuid-Amerikaan die al in Europa voetbalt? (en dan waarschijnlijk te duur is)Thomas schreef:Prima dat daar eerst wordt gescout, als er vervolgens maar ook verder wordt gekeken. In Europa zijn veel spelers tenslotte behoorlijk duur.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het is dinsdag. Ik ben benieuwd, Robbins!Robbins schreef:OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.
Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.
Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.
Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.

Het stinkt aan alle kanten!
Heeft Ten Cate dan eindelijk zijn lange, ervaren, sterke pinch hitter. Op voetbalzone roepen de mensen moord en brand dat dit het teken is dat Huntelaar toch vertrekt. Nou ik denk dat HTC hem eerder haalt als de pinch hitter die hij nog zo graag wil en ik denk dat Kanu inderdaad een goede optie is voor die rol.joey schreef:Volgens The Sun is Kanu in onderhandeling met Ajax.
Nu ik weet wie dit geschreven heeft is mijn nieuwsgierigheid behoorlijk getemperd.joey schreef:Het is dinsdag. Ik ben benieuwd, Robbins!Robbins schreef:OK, sit back and relax: I'll tell you guys a story.
Vanavond wordt de Spaanse titelstrijd beslist, morgen wordt er gefeest en getreurd en DINSDAG worden de deals bekend gemaakt die al gesloten waren of komen de eerste onderhandelingen in de pers die net begonnen zijn. Dit heeft een sneeuwbaleffect op de andere competities.
Concreet: de Mul wordt voor € 4.3 miljoen verkocht aan Sevilla, Vaart gaat voor 22 miljoen naar Juve (AJAX krijgt de helft: 11 miljoen), Sneijder gaat voor 14.4 miljoen naar Valencia. Dat maakt een somma van € 29.7 miljoen euro.
Daar kan MvG in samenwerking met HvdZ leuke dingen mee doen en sowieso worden de details met Barca bekend gemaakt.
Bertje for President!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Dominee heeft gelijk voor wat betreft de woorden van HtC. Het probleem is alleen wel dat ik vind dat Ajax helemaal geen pinchhitter nodig heeft, aangezien dat gewoon niet onze kwaliteit is. Laten we het gewoon voetballend oplossen en daarbij gewoon een sterk aanspeelpunt aantrekken. Hoeft niet teveel geld te kosten, want het is vooral een breedte-investering. Kanu? Och, op zich heb ik daar geen problemen mee, al heb ik weinig zicht op zijn verrichtingen in de PL.
Kanu kan in voetballend opzicht oorlog maken, wat ik persoonlijk veel liever heb dan een lange rouwdouwer. Met Kanu erin krijg je hele andere smaken in je aanval. Heeft ook een prima seizoen gedraaid bij Portsmouth.Jöhnk schreef:Eens met De Dominee. Kanu kan niet koppen en is daarom niet geschikt als breekijzer. Zou het een vreemde keus van Ajax vinden.
Desondanks heb ik het inmiddels liever niet meer. Aan het begin van het seizoen had ik hem graag zien komen, maar inmiddels heeft Ajax al genoeg oudere spelers zonder restwaarde. Het begint financieel onverantwoord te worden, lijkt mij. Al is Kanu natuurlijk wel transfervrij.