Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 10:41 am

Zelfs Koeman heeft 'm niet naar psv gehaald.
Nog niet! Er zal wel een bod volgen van enige tienduizenden euro's.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

generaal

Bericht door generaal » vr jun 15, 2007 1:17 pm

Zou Bertje De Guzman en Drenthe op één middenveld laten spelen? Zo niet, dan ruik ik een buitenkansje voor PSV.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 1:31 pm

generaal schreef:Zou Bertje De Guzman en Drenthe op één middenveld laten spelen? Zo niet, dan ruik ik een buitenkansje voor PSV.
Kan ik me ook niet voorstellen, want verdedigend laten beiden regelmatig "een steekje" vallen. Een viermansmiddenveld met twee verdedigend ingestelde spelers? Zal het wel worden, want mackaay past in een 4-4-2 systeem, hij heeft ruimte nodig, slory idem dito.

Ik denk dat bvm volgend jaar verdedigend begint (deed wim jansen ook altijd) onder het mom van "eerst de organisatie" en dan lekker gaat counteren.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jun 15, 2007 1:48 pm

Die Drenthe gaat volgend seizoen gewoon weer staan stuntelen als linksback hoor. Daar maak ik me niet zoveel zorgen om.

Ik heb overigens wel interesse in dat gerucht over Niedzielan. Dat zou wat zijn zeg, die jongen faalt nu al een paar seizoenen in Nijmegen en dan willen ze uitgerekend hem hebben als nieuwe spits? Dat zou wel een stunt zijn zeg.
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » vr jun 15, 2007 2:00 pm

Als PSV slim is, ruilt ze Väyrynen en Méndez voor De Guzman :headbang.gif: . Een goede deal voor beide partijen en dan krijgt PSV een uitstekend middenveld.

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 15, 2007 2:03 pm

Dat moeten Vayrynen, Mendez én De Guzman dan wel willen.. Het zijn geen poppen die je zomaar kan ruilen..

generaal

Bericht door generaal » vr jun 15, 2007 2:11 pm

Daniel_vT schreef:Dat moeten Vayrynen, Mendez én De Guzman dan wel willen.. Het zijn geen poppen die je zomaar kan ruilen..
Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 2:14 pm

Marillion schreef:Die Drenthe gaat volgend seizoen gewoon weer staan stuntelen als linksback hoor. Daar maak ik me niet zoveel zorgen om.

Ik heb overigens wel interesse in dat gerucht over Niedzielan. Dat zou wat zijn zeg, die jongen faalt nu al een paar seizoenen in Nijmegen en dan willen ze uitgerekend hem hebben als nieuwe spits? Dat zou wel een stunt zijn zeg.
Een stunt? Een wanhoopsdaad.

Er wordt in Rotterdam wel gewanhoopt, maar zo erg zal het toch niet zijn? Ik denk nog steeds dat er inderdaad hard is gewerkt en dat de selectie volgend jaar een stuk sterker zal zijn. Wat de financiële kant van de zaak is, weet ik niet.

Laten we ± 1 1/2 jaar teruggaan. feyenoord staat bovenaan in de eredivisie, Ajax moet vechten voor plaats vijf.

Nu staat Ajax, dankzij een paar aankopen: Stam, Gabri, Davids (de andere aankopen bleken breedte-nvesteringen te zijn) werd Ajax bijna kampioen. Hetzelfde kan in Rotterdam gebeuren, kwestie van zelfvertrouwen, een paar enthousiaste scheidsrechters en het is zo ver.

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 15, 2007 2:14 pm

generaal schreef:
Daniel_vT schreef:Dat moeten Vayrynen, Mendez én De Guzman dan wel willen.. Het zijn geen poppen die je zomaar kan ruilen..
Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.
En daarbij denk ik ook niet dat Feyenoerd hem laat gaan. En zeker niet naar PSV..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:19 pm

Jabu schreef:
Thomas schreef:
LucaS schreef:Hoezo begint het erop te lijken? Feyenoord koopt wel vaker op de Zuid-Amerikaanse markt hoor. Pardo, Anogwat, die verdediger..
Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.
Dat moet nog maar blijken of dit geen flutspelers zijn en of zij daadwerkelijk naar Feyenoord komen.
Klopt. Ik ga uit van de Zuid-Amerikaanse spelers waar Feyenoord nu mee in verband wordt gebracht. En dat vind ik geen flutspelers.
Baseman schreef:PS: Hij is nog steeds lid van PN, alleen post hij nauwelijks meer.
Heb je een linkje naar z'n profiel. Ben wel benieuwd naar z'n posts.
generaal schreef:Als PSV slim is, ruilt ze Väyrynen en Méndez voor De Guzman :headbang.gif: . Een goede deal voor beide partijen en dan krijgt PSV een uitstekend middenveld.
Heeft die Seedorf-wannabe dan toch een contract getekend?
generaal schreef:Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.
Een middenveld met Drenthe, Bruins, De Guzman en een uitstekende controleur is ook Nederlandse top. Zie mijn voorbeeld van gisteren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 2:23 pm

Volgens mij heette-ie Hofkicks.

Edit: nee, Kevin_Hofland, blijkbaar.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:41 pm

Thomas schreef:
Jabu schreef:
Thomas schreef: Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.
Dat moet nog maar blijken of dit geen flutspelers zijn en of zij daadwerkelijk naar Feyenoord komen.
Klopt. Ik ga uit van de Zuid-Amerikaanse spelers waar Feyenoord nu mee in verband wordt gebracht. En dat vind ik geen flutspelers.
Werkt Steef ook bij AZ, die storten zich ook op de Zuid-Amerikaanse markt inmiddels?
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:47 pm

Alleen Romero (knap staaltje scouting, dat wel) is aangetrokken en verder wordt AZ zelden tot nooit in verband gebracht met Zuid-Amerikaanse spelers. Maar goed, we wachten af.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:48 pm

Pas geleden nog een Zuid-Amerikaanse keeper.
Waarop wachten we?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 2:51 pm

Thomas schreef:Alleen Romero (knap staaltje scouting, dat wel) is aangetrokken
Dat is al meer dan Feyenoord. :1evil.gif:

Maar serieus, ik ben wel benieuwd. De verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen mocht er een Zuid/Midden-Amerikaan naar Feyenoord verkassen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 2:55 pm

LucaS schreef:Pas geleden nog een Zuid-Amerikaanse keeper.
Je leest m'n posts wel helemaal door? Z'n naam staat er gewoon in hoor.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 15, 2007 2:57 pm

Wiens naam? van die keeper? Ik dacht dat je die da Silva bedoelde, die hebben ze toch van de week aangetrokken? Die ZA voetballers hebben ook allemaal 20 namen, je ziet door de bomen het bos niet meer

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 3:07 pm

Romero is de naam van de Argentijnse keeper. Die Braziliaanse spits heet Ari Silva, maar die tel ik niet omdat hij uit Zweden is gehaald. Heeft dus niet zoveel met de scouting in Zuid-Amerika te maken.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 3:10 pm

Misschien houdt Az alles binnenskamers. Ik heb begrepen dat ze wel in ZuAm scouten.

generaal

Bericht door generaal » vr jun 15, 2007 3:23 pm

Thomas schreef:Romero is de naam van de Argentijnse keeper. Die Braziliaanse spits heet Ari Silva, maar die tel ik niet omdat hij uit Zweden is gehaald. Heeft dus niet zoveel met de scouting in Zuid-Amerika te maken.
AZ scout niet in Zuid-Amerika. Romero hebben ze via een tip van een zaakwaarnemer. Wel scouten ze voorzichtig wat jeugdtoernooitjes af. Toulon en zo. Wat wij ook op tv kunnen zien dus.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 3:25 pm

Dat -17-toernooi laatst in ZuAm heb ik niet op TV kunnen zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 15, 2007 3:27 pm

Klopt niet. In de VI van deze week staat op pagina 40 dat AZ Max Huiberts en Barry van Galen in maart naar Zuid-Amerika heeft gestuurd om te scouten. Het blad beschrijft de twee als 'verdwaalde campinggasten', dus een groot succes was het blijkbaar niet.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 15, 2007 3:32 pm

Jöhnk schreef:Volgens mij heette-ie Hofkicks.

Bedankt.

Waarom gelooft men op PN dat dit Kevin Hofland is? Het zou zomaar een grapjas kunnen zijn.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 15, 2007 3:37 pm

Thomas schreef:
Jöhnk schreef:Volgens mij heette-ie Hofkicks.

Bedankt.

Waarom gelooft men op PN dat dit Kevin Hofland is? Het zou zomaar een grapjas kunnen zijn.
Je bent toch vrij in het kiezen van je naam?

Eerlijk gezegd: ik ben niet echt Demosthenes.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 15, 2007 3:40 pm

Thomas schreef:Waarom gelooft men op PN dat dit Kevin Hofland is? Het zou zomaar een grapjas kunnen zijn.
Geen idee, moet je aan Baseman vragen. Maar iedereen gelooft het dus 't zal wel kloppen.

Gesloten