Nog niet! Er zal wel een bod volgen van enige tienduizenden euro's.Zelfs Koeman heeft 'm niet naar psv gehaald.
Feyenoord
Kan ik me ook niet voorstellen, want verdedigend laten beiden regelmatig "een steekje" vallen. Een viermansmiddenveld met twee verdedigend ingestelde spelers? Zal het wel worden, want mackaay past in een 4-4-2 systeem, hij heeft ruimte nodig, slory idem dito.generaal schreef:Zou Bertje De Guzman en Drenthe op één middenveld laten spelen? Zo niet, dan ruik ik een buitenkansje voor PSV.
Ik denk dat bvm volgend jaar verdedigend begint (deed wim jansen ook altijd) onder het mom van "eerst de organisatie" en dan lekker gaat counteren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Die Drenthe gaat volgend seizoen gewoon weer staan stuntelen als linksback hoor. Daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Ik heb overigens wel interesse in dat gerucht over Niedzielan. Dat zou wat zijn zeg, die jongen faalt nu al een paar seizoenen in Nijmegen en dan willen ze uitgerekend hem hebben als nieuwe spits? Dat zou wel een stunt zijn zeg.
Ik heb overigens wel interesse in dat gerucht over Niedzielan. Dat zou wat zijn zeg, die jongen faalt nu al een paar seizoenen in Nijmegen en dan willen ze uitgerekend hem hebben als nieuwe spits? Dat zou wel een stunt zijn zeg.
Nil volentibus arduum
Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.Daniel_vT schreef:Dat moeten Vayrynen, Mendez én De Guzman dan wel willen.. Het zijn geen poppen die je zomaar kan ruilen..
Een stunt? Een wanhoopsdaad.Marillion schreef:Die Drenthe gaat volgend seizoen gewoon weer staan stuntelen als linksback hoor. Daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Er wordt in Rotterdam wel gewanhoopt, maar zo erg zal het toch niet zijn? Ik denk nog steeds dat er inderdaad hard is gewerkt en dat de selectie volgend jaar een stuk sterker zal zijn. Wat de financiële kant van de zaak is, weet ik niet.
Laten we ± 1 1/2 jaar teruggaan. feyenoord staat bovenaan in de eredivisie, Ajax moet vechten voor plaats vijf.
Nu staat Ajax, dankzij een paar aankopen: Stam, Gabri, Davids (de andere aankopen bleken breedte-nvesteringen te zijn) werd Ajax bijna kampioen. Hetzelfde kan in Rotterdam gebeuren, kwestie van zelfvertrouwen, een paar enthousiaste scheidsrechters en het is zo ver.
En daarbij denk ik ook niet dat Feyenoerd hem laat gaan. En zeker niet naar PSV..generaal schreef:Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.Daniel_vT schreef:Dat moeten Vayrynen, Mendez én De Guzman dan wel willen.. Het zijn geen poppen die je zomaar kan ruilen..
Klopt. Ik ga uit van de Zuid-Amerikaanse spelers waar Feyenoord nu mee in verband wordt gebracht. En dat vind ik geen flutspelers.Jabu schreef:Dat moet nog maar blijken of dit geen flutspelers zijn en of zij daadwerkelijk naar Feyenoord komen.Thomas schreef:Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.LucaS schreef:Hoezo begint het erop te lijken? Feyenoord koopt wel vaker op de Zuid-Amerikaanse markt hoor. Pardo, Anogwat, die verdediger..
Heb je een linkje naar z'n profiel. Ben wel benieuwd naar z'n posts.Baseman schreef:PS: Hij is nog steeds lid van PN, alleen post hij nauwelijks meer.
Heeft die Seedorf-wannabe dan toch een contract getekend?generaal schreef:Als PSV slim is, ruilt ze Väyrynen en Méndez voor De Guzman. Een goede deal voor beide partijen en dan krijgt PSV een uitstekend middenveld.
Een middenveld met Drenthe, Bruins, De Guzman en een uitstekende controleur is ook Nederlandse top. Zie mijn voorbeeld van gisteren.generaal schreef:Uiteraard. Maar ik zie niet in waarom ze dat niet zouden willen. En anders verpats je Väyrynen en Méndez en koop je van dat geld De Guzman. Die zou echt wel naar PSV willen als hij een basisplaats krijgt. En een middenveld met Simons, De Guzman, Aissati en Afellay met verdedigende ondersteuning van de backs is natuurlijk absolute top voor een Nederlandse ploeg.
Werkt Steef ook bij AZ, die storten zich ook op de Zuid-Amerikaanse markt inmiddels?Thomas schreef:Klopt. Ik ga uit van de Zuid-Amerikaanse spelers waar Feyenoord nu mee in verband wordt gebracht. En dat vind ik geen flutspelers.Jabu schreef:Dat moet nog maar blijken of dit geen flutspelers zijn en of zij daadwerkelijk naar Feyenoord komen.Thomas schreef: Allemaal flutspelers. Dat is het verschil met nu. Maar goed, ze moeten inderdaad nog aangetrokken worden.
I think I lost my fucking headache
AZ scout niet in Zuid-Amerika. Romero hebben ze via een tip van een zaakwaarnemer. Wel scouten ze voorzichtig wat jeugdtoernooitjes af. Toulon en zo. Wat wij ook op tv kunnen zien dus.Thomas schreef:Romero is de naam van de Argentijnse keeper. Die Braziliaanse spits heet Ari Silva, maar die tel ik niet omdat hij uit Zweden is gehaald. Heeft dus niet zoveel met de scouting in Zuid-Amerika te maken.
Je bent toch vrij in het kiezen van je naam?Thomas schreef:Bedankt.Jöhnk schreef:Volgens mij heette-ie Hofkicks.
Edit: nee, Kevin_Hofland, blijkbaar.
Waarom gelooft men op PN dat dit Kevin Hofland is? Het zou zomaar een grapjas kunnen zijn.
Eerlijk gezegd: ik ben niet echt Demosthenes.