Feyenoord
Ik begreep uit de VI dat de in Toulon verzamelde scouts van Nederlandse clubs (onder wie PSV'er Adrie van Kraaij) die Ari da Silva helemaal niets vonden.
De interesse van HSV was ongetwijfeld niet serieus, anders was hij daar wel heengegaan. Ze betalen daar iets beter dan bij AZ.
De interesse van HSV was ongetwijfeld niet serieus, anders was hij daar wel heengegaan. Ze betalen daar iets beter dan bij AZ.
Het stinkt aan alle kanten!
Supporters krijgen weer hoop:
'Persoonlijke eisen Hofland geen probleem'
Volgens De Telegraaf staat Kevin Hofland wel open voor Feyenoord. Zijn salariseisen zouden geen probleem zijn. Hij had inmiddels een goed gesprek met Bert van Marwijk. Zijn huidige club VFL Wolfsburg zou een transfer van hun aanvoerder echter nog steeds tegenhouden. [reageer]
feyenoord.netwerk.to13/6/2007 - Telegraaf: Makaay open voor Feyenoord en Spanje
(Gepost door )
Volgens De Telegraaf staat Roy Makaay als hij wegmoet bij Bayern Munchen (dat is afhankelijk van het al dan niet aantrekken van Klose) open voor Feyenoord. Ook een terugkeer naar Spanje zou hij wel zien zitten. Interesse van Franse topclubs zou hij voorlopig afwijzen. Bert van Marwijk zou inmiddels een positief gesprek hebben gehad met Roy Makaay. [reageer]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Deze verhalen kloppen met wat altijd wordt verteld: iedere speler of trainer wil graag naar feyenoord, maar de clubs houden die speler altijd tegen. Vorig jaar had Pizarro maar één wens: spelen voor feyenoord en nu speelt hij bij chelsea. Guus Hiddink wilde niets liever dan, maar de bond hield hem tegen?banjavi schreef:Supporters krijgen weer hoop:
'Persoonlijke eisen Hofland geen probleem'
Volgens De Telegraaf staat Kevin Hofland wel open voor Feyenoord. Zijn salariseisen zouden geen probleem zijn. Hij had inmiddels een goed gesprek met Bert van Marwijk. Zijn huidige club VFL Wolfsburg zou een transfer van hun aanvoerder echter nog steeds tegenhouden. [reageer]feyenoord.netwerk.to13/6/2007 - Telegraaf: Makaay open voor Feyenoord en Spanje
(Gepost door )
Volgens De Telegraaf staat Roy Makaay als hij wegmoet bij Bayern Munchen (dat is afhankelijk van het al dan niet aantrekken van Klose) open voor Feyenoord. Ook een terugkeer naar Spanje zou hij wel zien zitten. Interesse van Franse topclubs zou hij voorlopig afwijzen. Bert van Marwijk zou inmiddels een positief gesprek hebben gehad met Roy Makaay. [reageer]
Deze spelers zijn allemaal bereid een paar miljoen van hun salaris in te leveren om bij feyenoord om plaats vijf te strijden. Komen ze? dan verdienen ze toch echt een "buitenlands salaris" zoals van hooidonk en kuit dat ook deden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Liever Spanje dan Feyenoord dus. 
Ik had eerder gedacht dat RK hem naar PSV zou halen.

VI'Feyenoord heeft RKC'er Obodai op de korrel'
Athony Obodai heeft de interesse gewekt van Feyenoord, dat bij RKC Waalwijk heeft geïnformeerd.
Feyenoord heeft de interesse volgens het Algemeen Dagblad niet laten volgen door een concreet bod. Ook al ziet Obodai een overgang zitten, RKC Waalwijk lijkt de Ghanees niet te laten gaan.
'Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger', zegt directeur Henry van der Vegt deze week in Voetbal International. 'Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar.'
Obodai kwam in de winterstop van Sparta Rotterdam naar RKC Waalwijk. De Ghanese middenvelder kon niet voorkomen dat zijn nieuwe Brabantse werkgever uit de Eredivisie verdween. Hij wil deze zomer de degradant verlaten.
Ik had eerder gedacht dat RK hem naar PSV zou halen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Zou volgens mij een goede, doordachte aankoop van Feyenoord zijn. I.m.o. een onderschatte voetballer.LucaS schreef:Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
Hij zou i.m.o. een stand-in voor Gabri kunnen zijn. Obodai is fysiek goed, speelt sober, heeft zuurstofflessen op z'n rug en diepgang in zijn spel. Ik vind het een leuke speler.
Leuk, maar we hebben er niks aan. Liever Anita en Sarpong de kans geven.wimpey schreef:Zou volgens mij een goede, doordachte aankoop van Feyenoord zijn. I.m.o. een onderschatte voetballer.LucaS schreef:Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
Hij zou i.m.o. een stand-in voor Gabri kunnen zijn. Obodai is fysiek goed, speelt sober, heeft zuurstofflessen op z'n rug en diepgang in zijn spel. Ik vind het een leuke speler.
Obodai komt vooral voetballend tekort
IK GELOOF!!!!!!
We hebben nu Delorge. Die vind ik een iets betere voetballer. Wel positioneel wat minder.wimpey schreef:Zou volgens mij een goede, doordachte aankoop van Feyenoord zijn. I.m.o. een onderschatte voetballer.LucaS schreef:Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
FN13/6/2007 - 'Salaris geen issue voor Makaay'
(Gepost door K)
Tegenover Frits Barend bevestigde Roy Makaay vanavond het verhaal uit het Algemeen Dagblad dat hij zal kiezen tussen Feyenoord en een terugkeer naar Spanje, als hij vertrekt bij Bayern Munchen. Dat laatste gebeurt volgens afspraak met Bayern als die club Klose weet aan te trekken. Of dat gebeurt is overigens nog maar zeer de vraag. Makaay liet weten dat Feyenoord in dat geval een zeer serieuze optie. Het feit dat hij bij Feyenoord veel minder kan verdienen als in Zuid-Europa zou totaal geen issue zijn. Makaay gaf aan nooit beslissingen gemaakt te hebben vanwege het salaris. Hij lijkt gecharmeerd te zijn van een samenwerking met Bert van Marwijk.
Niewe poging tot een prima elftal voor Feyenoord:
-------------Slory-------Makaay
------Drenthe-----Bruins----De Guzman
-----------------Controleur
Linksback--Hofland--Vlaar--Lucius
------------------Timmer
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Uit het AD.Heb je al een uitgebreid gesprek gevoerd met Bert van Marwijk, de trainerskandidaat bij Feyenoord?
,,Dat wordt geschreven. Hmm, dan hebben ze in blijkbaar met mijn tweelingbroer gesproken. Ik heb nog helemaal met niemand gepraat, ook niet met Van Marwijk. Daar is het nog veel te vroeg voor.’’
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ook op feijenoord.nl
Bert van Marwijk is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 55-jarige trainer tekent een contract dat hem voor twee jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Van Marwijk startten twee weken geleden de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan positief en mondden uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. De trainer wordt aanstaande maandag om 13:00 uur officieel gepresenteerd in De Kuip.
Van Marwijk begint op zaterdag 7 juli aan zijn tweede periode als hoofdtrainer van de Rotterdamse club. Tussen 2000 en 2004 stond de Deventenaar al voor de groep. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup. Van Marwijk werd daarmee de langstzittende trainer van Feyenoord ooit.