Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 3:32 pm

Ik begreep uit de VI dat de in Toulon verzamelde scouts van Nederlandse clubs (onder wie PSV'er Adrie van Kraaij) die Ari da Silva helemaal niets vonden.
De interesse van HSV was ongetwijfeld niet serieus, anders was hij daar wel heengegaan. Ze betalen daar iets beter dan bij AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 13, 2007 10:18 am

Supporters krijgen weer hoop:
'Persoonlijke eisen Hofland geen probleem'
Volgens De Telegraaf staat Kevin Hofland wel open voor Feyenoord. Zijn salariseisen zouden geen probleem zijn. Hij had inmiddels een goed gesprek met Bert van Marwijk. Zijn huidige club VFL Wolfsburg zou een transfer van hun aanvoerder echter nog steeds tegenhouden. [reageer]
13/6/2007 - Telegraaf: Makaay open voor Feyenoord en Spanje
(Gepost door )

Volgens De Telegraaf staat Roy Makaay als hij wegmoet bij Bayern Munchen (dat is afhankelijk van het al dan niet aantrekken van Klose) open voor Feyenoord. Ook een terugkeer naar Spanje zou hij wel zien zitten. Interesse van Franse topclubs zou hij voorlopig afwijzen. Bert van Marwijk zou inmiddels een positief gesprek hebben gehad met Roy Makaay. [reageer]
feyenoord.netwerk.to
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 13, 2007 10:26 am

banjavi schreef:Supporters krijgen weer hoop:
'Persoonlijke eisen Hofland geen probleem'
Volgens De Telegraaf staat Kevin Hofland wel open voor Feyenoord. Zijn salariseisen zouden geen probleem zijn. Hij had inmiddels een goed gesprek met Bert van Marwijk. Zijn huidige club VFL Wolfsburg zou een transfer van hun aanvoerder echter nog steeds tegenhouden. [reageer]
13/6/2007 - Telegraaf: Makaay open voor Feyenoord en Spanje
(Gepost door )

Volgens De Telegraaf staat Roy Makaay als hij wegmoet bij Bayern Munchen (dat is afhankelijk van het al dan niet aantrekken van Klose) open voor Feyenoord. Ook een terugkeer naar Spanje zou hij wel zien zitten. Interesse van Franse topclubs zou hij voorlopig afwijzen. Bert van Marwijk zou inmiddels een positief gesprek hebben gehad met Roy Makaay. [reageer]
feyenoord.netwerk.to
Deze verhalen kloppen met wat altijd wordt verteld: iedere speler of trainer wil graag naar feyenoord, maar de clubs houden die speler altijd tegen. Vorig jaar had Pizarro maar één wens: spelen voor feyenoord en nu speelt hij bij chelsea. Guus Hiddink wilde niets liever dan, maar de bond hield hem tegen?

Deze spelers zijn allemaal bereid een paar miljoen van hun salaris in te leveren om bij feyenoord om plaats vijf te strijden. Komen ze? dan verdienen ze toch echt een "buitenlands salaris" zoals van hooidonk en kuit dat ook deden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Robbins

Bericht door Robbins » wo jun 13, 2007 10:58 am

Volgens mij stond er meer zoiets van"zegt niet bij voorbaat Nee".
Maakt nogal wat uit.

het duurt véél te lang, ze raken in een vicieuze cirkel. Spelers komen niet als ze niet weten wie hun collega's en de trainer wordt en vice versa.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 13, 2007 12:02 pm

Liever Spanje dan Feyenoord dus. :aai.gif:

'Feyenoord heeft RKC'er Obodai op de korrel'

Athony Obodai heeft de interesse gewekt van Feyenoord, dat bij RKC Waalwijk heeft geïnformeerd.
Feyenoord heeft de interesse volgens het Algemeen Dagblad niet laten volgen door een concreet bod. Ook al ziet Obodai een overgang zitten, RKC Waalwijk lijkt de Ghanees niet te laten gaan.

'Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger', zegt directeur Henry van der Vegt deze week in Voetbal International. 'Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar.'

Obodai kwam in de winterstop van Sparta Rotterdam naar RKC Waalwijk. De Ghanese middenvelder kon niet voorkomen dat zijn nieuwe Brabantse werkgever uit de Eredivisie verdween. Hij wil deze zomer de degradant verlaten.
VI

Ik had eerder gedacht dat RK hem naar PSV zou halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 13, 2007 1:52 pm

Ik had eerder gedacht dat RK hem naar PSV zou halen.
Komt nog, zeker als hij dat bericht over Obodai en feyenoord heeft gelezen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 1:56 pm

Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » wo jun 13, 2007 3:56 pm

Punt is dat Makaay zo naar Spanje kan.Misschien dat ie terug naar Nederland wil i.v.m. zijn gezins situatie wat je wel meer ziet bij oud spelers, anders lijkt het me dat Makaay niet voor Feyenoord kiest ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 13, 2007 4:07 pm

Volgens mij heeft Feyenoord eerder behoefte aan een ander soort aanvaller, maar als Feyenoord Makaay kan halen met alles natuurlijk aan de kant voor Makaay. Die zou in Nederland nog steeds de beste spits zijn, denk ik.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 6:21 pm

Zou jij Makaay naar Ajax halen, Bertje?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 13, 2007 6:25 pm

Ik wel iig, toppertje hoor. Maar hij heeft in zn carriere al een paar keer nee gezegd tegen AJAX, blijkbaar vind ie AJAX niet leuk en is het een fnoorder anders kan ik niet verklaren dat je er uberhaupt over nadenkt om daarheen te gaan.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 13, 2007 6:31 pm

LucaS schreef:Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
Zou volgens mij een goede, doordachte aankoop van Feyenoord zijn. I.m.o. een onderschatte voetballer.

Hij zou i.m.o. een stand-in voor Gabri kunnen zijn. Obodai is fysiek goed, speelt sober, heeft zuurstofflessen op z'n rug en diepgang in zijn spel. Ik vind het een leuke speler.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 13, 2007 7:06 pm

Ik heb hem ook altijd een aardige speler gevonden. Toen werd ik hier helemaal uitgelachen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jun 13, 2007 8:48 pm

Obodai is een echte Feyenoorder... stelt niks voor maar probeert puur op uithoudings vermogen er nog wat van de bakken.
Pompiedom

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 13, 2007 9:55 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Opvallend overigens dat Obodai een van de spelers is die niet te zwaar op de begroting van RKC drukken
Zou volgens mij een goede, doordachte aankoop van Feyenoord zijn. I.m.o. een onderschatte voetballer.

Hij zou i.m.o. een stand-in voor Gabri kunnen zijn. Obodai is fysiek goed, speelt sober, heeft zuurstofflessen op z'n rug en diepgang in zijn spel. Ik vind het een leuke speler.
Leuk, maar we hebben er niks aan. Liever Anita en Sarpong de kans geven.
Obodai komt vooral voetballend tekort
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 13, 2007 10:06 pm

wimpey schreef:

We hebben nu Delorge. Die vind ik een iets betere voetballer. Wel positioneel wat minder.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 11:09 pm

13/6/2007 - 'Salaris geen issue voor Makaay'
(Gepost door K)

Tegenover Frits Barend bevestigde Roy Makaay vanavond het verhaal uit het Algemeen Dagblad dat hij zal kiezen tussen Feyenoord en een terugkeer naar Spanje, als hij vertrekt bij Bayern Munchen. Dat laatste gebeurt volgens afspraak met Bayern als die club Klose weet aan te trekken. Of dat gebeurt is overigens nog maar zeer de vraag. Makaay liet weten dat Feyenoord in dat geval een zeer serieuze optie. Het feit dat hij bij Feyenoord veel minder kan verdienen als in Zuid-Europa zou totaal geen issue zijn. Makaay gaf aan nooit beslissingen gemaakt te hebben vanwege het salaris. Hij lijkt gecharmeerd te zijn van een samenwerking met Bert van Marwijk.
FN

Niewe poging tot een prima elftal voor Feyenoord:

-------------Slory-------Makaay

------Drenthe-----Bruins----De Guzman
-----------------Controleur

Linksback--Hofland--Vlaar--Lucius

------------------Timmer

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 11:39 am

Dan moet Bruins voor de balvastheid gaan zorgen. Ik vraag me af of ze een coach kunnen krijgen die daar innovatief genoeg voor is.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do jun 14, 2007 12:52 pm

Heb je al een uitgebreid gesprek gevoerd met Bert van Marwijk, de trainerskandidaat bij Feyenoord?

,,Dat wordt geschreven. Hmm, dan hebben ze in blijkbaar met mijn tweelingbroer gesproken. Ik heb nog helemaal met niemand gepraat, ook niet met Van Marwijk. Daar is het nog veel te vroeg voor.’’
Uit het AD.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 1:53 pm

Van Marwijk is de nieuwe trainer van Feyenoord. Bron: RTLZ en Voetbalzone.
Face your fears and live your dreams, No Fear

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do jun 14, 2007 2:01 pm

Ook op feijenoord.nl
Bert van Marwijk is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 55-jarige trainer tekent een contract dat hem voor twee jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Van Marwijk startten twee weken geleden de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan positief en mondden uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. De trainer wordt aanstaande maandag om 13:00 uur officieel gepresenteerd in De Kuip.

Van Marwijk begint op zaterdag 7 juli aan zijn tweede periode als hoofdtrainer van de Rotterdamse club. Tussen 2000 en 2004 stond de Deventenaar al voor de groep. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup. Van Marwijk werd daarmee de langstzittende trainer van Feyenoord ooit.

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 14, 2007 2:08 pm

Feyenoord.nl is toch niet de officiele site? Dat is toch feyenoord.com?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:08 pm

Ehm, nee.

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 14, 2007 2:10 pm

Oh inderdaad.. :blush.gif: Ik vind het wel grappig hoor dat gekke Bertje terug is in De Kuip, nou wordt al direct verwacht dat de arme man kampioen wordt. En dan komt er weer een teleurstelling.. :aai.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 2:12 pm

Ja, Bertje, hoe voelt dat nou, terug in de Kuip?

Gesloten