Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

gaizka

Bericht door gaizka » ma jun 11, 2007 4:29 pm

joey schreef:Met Huntelaar hoeven we geen medelijden te hebben!

Juventus?
‘Juventus rond met Huntelaar’

www.voetbalonline.nl, 11 juni 2007 16:50 - Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport zijn Juventus en Klaas-Jan Huntelaar het eens geworden over een 4 jarig contract. De spits van Ajax zou in deze periode 3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Juve gaat nu versneld te werk omdat David Trezeguet de club heeft laten deze zomer te vertrekken. ‘De oude dame van Turijn” zal dan ook op korte termijn contact opnemen en de Amsterdammers 18 miljoen euro bieden, in drie termijnen te betalen.

Vooralsnog blijft Klaas-Jan Huntelaar echter zeggen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. We zullen zien, maar om te beginnen moeten we er vanuit gaan dat de speler altijd gelijk heeft.
Voor mijn gevoel is Huntelaar wel een man van zijn woord, ik hoop dat hij blijft.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jun 11, 2007 4:33 pm

Ik geloof hier geen drol van... voetbalonline ... die plaatsen alleen maar van dit soort geruchten om reacties van "supporters" los te weken... heb ik het idee
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Robbins

Bericht door Robbins » ma jun 11, 2007 4:47 pm

Totale onzin: eerst rond met KJH en dan "op korte termijn" contact opnemen met AJAX ?? :drecul.gif:

Raymond

Bericht door Raymond » ma jun 11, 2007 4:56 pm

Het zal niet de eerste keer zijn dat een club eerst bij de speler informeert voordat zij een bedrag bieden. Scheelt je een hoop problemen als zou blijken dat Huntelaar niet eens naar Italië / Juventus zou willen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 11, 2007 5:11 pm

Ik lees die krant altijd online, omdat het vol staat met geruchten. Nu wil ik alleen wel eens weten waar ze dergelijke teksten vandaan hebben, want in de krant van gisteren en vandaag staat alleen dat 'Juventus interesse in Huntelaar zou hebben'. Totale onzin dat er hier bedragen zijn genoemd of ik moet stekeblind zin.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma jun 11, 2007 5:32 pm

misschien heeft Nu.nl het ook van voetbalonline of zo maar Nu.nl heeft het ook op hun site gezet :

'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
ANP

Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.

De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.

Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
(c) NU.nl/Anne Joldersma
Weer op zoek naar een Interim coach..

peter

Bericht door peter » ma jun 11, 2007 5:37 pm

Trezequet? Is dat familie van Trezeguet. :aai.gif:

Bizar slechte berichtgeving in ieder geval.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 11, 2007 8:24 pm

Ik heb wel zoiets van als die 18 miljoen klopt dan zou ik er niet onwelwillend tegenover staan. Wat jullie?

gaizka

Bericht door gaizka » ma jun 11, 2007 9:05 pm

brigade zuid schreef:Ik heb wel zoiets van als die 18 miljoen klopt dan zou ik er niet onwelwillend tegenover staan. Wat jullie?
Wat mij betreft liever volgend seizoen, het is lang geleden dat we weer eens een spits hebben die er 20 a 30 inschiet, en die zullen we in de (voorronde) CL hard nodig hebben.

Volgens vi.nl is Juventus trouwens bezig om Iaquinta binnen te halen voor € 10 miljoen, het lijkt me dat ze dan voorzien zijn.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 10:31 pm

brigade zuid schreef:Ik heb wel zoiets van als die 18 miljoen klopt dan zou ik er niet onwelwillend tegenover staan. Wat jullie?
Ik heb vooralsnog geen enkele reden om dan ook maar een greintje vertrouwen te hebben in de scouting van Ajax. Lekker houden dus.

bryan

Bericht door bryan » ma jun 11, 2007 10:48 pm

18 miljoen euro is een koopje in hedendaagse voetbalgeld.

Ik denk eerder aan 18 miljoen pond.

Toppie

Bericht door Toppie » di jun 12, 2007 7:09 am

gaizka schreef:
joey schreef:Met Huntelaar hoeven we geen medelijden te hebben!

Juventus?
‘Juventus rond met Huntelaar’

www.voetbalonline.nl, 11 juni 2007 16:50 - Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport zijn Juventus en Klaas-Jan Huntelaar het eens geworden over een 4 jarig contract. De spits van Ajax zou in deze periode 3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Juve gaat nu versneld te werk omdat David Trezeguet de club heeft laten deze zomer te vertrekken. ‘De oude dame van Turijn” zal dan ook op korte termijn contact opnemen en de Amsterdammers 18 miljoen euro bieden, in drie termijnen te betalen.
Vooralsnog blijft Klaas-Jan Huntelaar echter zeggen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. We zullen zien, maar om te beginnen moeten we er vanuit gaan dat de speler altijd gelijk heeft.
Voor mijn gevoel is Huntelaar wel een man van zijn woord, ik hoop dat hij blijft.
Het is en blijft een Wehkamp verhaal in termijnen betalen ongelofelijk
Net zoals Zlaten destijds...

:happy.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di jun 12, 2007 10:44 am

Juventus? Als Huntelaar weg wil heeft ie de clubs voor het uitzoeken en dan kiest ie er een die nog niet eens aan de intertoto mee mag doen?

Oh wacht even, het kwam van voetbalonline.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 11:18 am

Zei Huntelaar niet dat het allemaal onzin was? En ik geloof hem ook.
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » wo jun 13, 2007 10:33 am

Calciomercato geeft ook aan dat Huntelaar heeft gezegd dat hij het nog te vroeg vindt voor stap naar het buitenland en dat hij dus blijft bij Ajax.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 13, 2007 10:42 am

Logisch. Om KJH moeten we ons niet druk maken. Hij wilt niet weg. Hij hoeft niet weg.

Pas als een club 30 miljoen bied zou hij van Ajax weg moeten. De club die dan komt moet dan een topclub zijn en dan zou hij wel willen. Mooie deal. Tot die tijd blijft hij lekker
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » zo jun 17, 2007 2:17 pm

• Juventus: Riquelme of Van der Vaart

www.voetbalonline.nl, 17 juni 2007 14:25 - Juventus is druk bezig om een spelbepaler te kopen voor het komende seizoen. Er zijn op dit moment twee opties die serieus worden genomen door de leiding van de club uit Turijn. Rafael van der Vaart staat bovenaan de lijst van de voorzitter Cobolli Gigli maar het is nog maar de vraag of hij de speler bij HSV kan losweken voor een redelijk bedrag (vijftien miljoen zou volgens de Italiaanse media acceptabel zijn).

De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.

We wachten af...

gaizka

Bericht door gaizka » zo jun 17, 2007 2:18 pm

Juventus: Riquelme of Van der Vaart

www.voetbalonline.nl, 17 juni 2007 14:25 - Juventus is druk bezig om een spelbepaler te kopen voor het komende seizoen. Er zijn op dit moment twee opties die serieus worden genomen door de leiding van de club uit Turijn. Rafael van der Vaart staat bovenaan de lijst van de voorzitter Cobolli Gigli maar het is nog maar de vraag of hij de speler bij HSV kan losweken voor een redelijk bedrag (vijftien miljoen zou volgens de Italiaanse media acceptabel zijn).

De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.Juventus: Riquelme of Van der Vaart

De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.

Robbins

Bericht door Robbins » zo jun 17, 2007 2:33 pm

KJH blijft gewoon, maar Vaartje zou ons ook nog wat opleveren bij verkoop volgens mij. :ajaxscarf.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 17, 2007 2:46 pm

Dacht ik ook, Robbins. Een aardig percentage ook.

Wat KJH betreft, misschien wil hij niet eens naar Juventus? Ik heb begrepen dat Engeland zijn voorkeur heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » za jun 30, 2007 11:36 am

30/6/2007 - 'Real Madrid ziet Huntelaar als alternatief'
(Gepost door RvN)

Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.

http://www.as.com/articulo/futbol/Hunte ... tb_32/Tes/

AN

:excited.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jun 30, 2007 11:47 am

Als ze 30 miljoen bieden valt er te onderhandelen.
Ajax!

gaizka

Bericht door gaizka » za jun 30, 2007 12:10 pm

Prima duo, the hunter en van the man. Ook ideel voor nederlands elftal als het zou werken en doorgaan.

999

Bericht door 999 » ma jul 02, 2007 7:04 pm

Huntelaar van Adidas naar Nike

De officiele webpagina van Klaas Jan Huntelaar meldt dat de spits van Ajax een sponsorcontract bij Nike heeft. Nike heeft de strijd met Adidas uiteindelijk gewonnen op sportieve en zakelijke punten. Het vijfjarig contract gaat in op 1 juli. Huntelaar is tevreden over zijn nieuwe deal: "De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren."
De officiele webpagina van Klaas Jan Huntelaar

Een heel goed gevoel in z'n portemonee.Misschien dat eens iemand tegen de boy's kan zeggen dat dit liedje afgezaagd begint te klinken ...
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » di jul 03, 2007 7:58 am

Zal Huntelaar van een Adidas-club (Ajax) naar een Nike-club (Barca, Man Utd, Juve, Arsenal, ?) gaan?

Gesloten