Voor mijn gevoel is Huntelaar wel een man van zijn woord, ik hoop dat hij blijft.‘Juventus rond met Huntelaar’
www.voetbalonline.nl, 11 juni 2007 16:50 - Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport zijn Juventus en Klaas-Jan Huntelaar het eens geworden over een 4 jarig contract. De spits van Ajax zou in deze periode 3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Juve gaat nu versneld te werk omdat David Trezeguet de club heeft laten deze zomer te vertrekken. ‘De oude dame van Turijn” zal dan ook op korte termijn contact opnemen en de Amsterdammers 18 miljoen euro bieden, in drie termijnen te betalen.
Vooralsnog blijft Klaas-Jan Huntelaar echter zeggen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. We zullen zien, maar om te beginnen moeten we er vanuit gaan dat de speler altijd gelijk heeft.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik lees die krant altijd online, omdat het vol staat met geruchten. Nu wil ik alleen wel eens weten waar ze dergelijke teksten vandaan hebben, want in de krant van gisteren en vandaag staat alleen dat 'Juventus interesse in Huntelaar zou hebben'. Totale onzin dat er hier bedragen zijn genoemd of ik moet stekeblind zin.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
misschien heeft Nu.nl het ook van voetbalonline of zo maar Nu.nl heeft het ook op hun site gezet :
'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
ANP
Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.
De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.
Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
(c) NU.nl/Anne Joldersma
'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
ANP
Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.
De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.
Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
(c) NU.nl/Anne Joldersma
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Wat mij betreft liever volgend seizoen, het is lang geleden dat we weer eens een spits hebben die er 20 a 30 inschiet, en die zullen we in de (voorronde) CL hard nodig hebben.brigade zuid schreef:Ik heb wel zoiets van als die 18 miljoen klopt dan zou ik er niet onwelwillend tegenover staan. Wat jullie?
Volgens vi.nl is Juventus trouwens bezig om Iaquinta binnen te halen voor € 10 miljoen, het lijkt me dat ze dan voorzien zijn.
Het is en blijft een Wehkamp verhaal in termijnen betalen ongelofelijkgaizka schreef:Voor mijn gevoel is Huntelaar wel een man van zijn woord, ik hoop dat hij blijft.‘Juventus rond met Huntelaar’
www.voetbalonline.nl, 11 juni 2007 16:50 - Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport zijn Juventus en Klaas-Jan Huntelaar het eens geworden over een 4 jarig contract. De spits van Ajax zou in deze periode 3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Juve gaat nu versneld te werk omdat David Trezeguet de club heeft laten deze zomer te vertrekken. ‘De oude dame van Turijn” zal dan ook op korte termijn contact opnemen en de Amsterdammers 18 miljoen euro bieden, in drie termijnen te betalen.
Vooralsnog blijft Klaas-Jan Huntelaar echter zeggen dat hij ook komend seizoen bij Ajax speelt. We zullen zien, maar om te beginnen moeten we er vanuit gaan dat de speler altijd gelijk heeft.
Net zoals Zlaten destijds...

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Calciomercato geeft ook aan dat Huntelaar heeft gezegd dat hij het nog te vroeg vindt voor stap naar het buitenland en dat hij dus blijft bij Ajax.
- Juventus: Riquelme of Van der Vaart
www.voetbalonline.nl, 17 juni 2007 14:25 - Juventus is druk bezig om een spelbepaler te kopen voor het komende seizoen. Er zijn op dit moment twee opties die serieus worden genomen door de leiding van de club uit Turijn. Rafael van der Vaart staat bovenaan de lijst van de voorzitter Cobolli Gigli maar het is nog maar de vraag of hij de speler bij HSV kan losweken voor een redelijk bedrag (vijftien miljoen zou volgens de Italiaanse media acceptabel zijn).
De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.
We wachten af...
Juventus: Riquelme of Van der Vaart
www.voetbalonline.nl, 17 juni 2007 14:25 - Juventus is druk bezig om een spelbepaler te kopen voor het komende seizoen. Er zijn op dit moment twee opties die serieus worden genomen door de leiding van de club uit Turijn. Rafael van der Vaart staat bovenaan de lijst van de voorzitter Cobolli Gigli maar het is nog maar de vraag of hij de speler bij HSV kan losweken voor een redelijk bedrag (vijftien miljoen zou volgens de Italiaanse media acceptabel zijn).
De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.Juventus: Riquelme of Van der Vaart
De nieuwe trainer Claudio Ranieri heeft een lichte voorkeur om Juan Roman Riquelme over te nemen van Villarreal. De Argentijn speelt tot volgende week op uitleenbasis bij Boca Juniors en heeft die club vrijwel zeker aan de Zuid Amerikaanse titel geholpen. Riquelme keert in ieder geval terug naar Europa, maar heeft een duidelijke voorkeur om naar een ander land dan Spanje te gaan, wanneer Villarreal hem niet terugwil. In dat geval is Juventus waarschijnlijk de beste optie. De Turijnse club wil daarbij in de komende week Klaas-Jan Huntelaar definitief vastleggen als spits.
30/6/2007 - 'Real Madrid ziet Huntelaar als alternatief'
(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.
http://www.as.com/articulo/futbol/Hunte ... tb_32/Tes/
AN

(Gepost door RvN)
Volgens de Spaanse krant AS ziet Real Madrid KlaasJan Huntelaar als alternatief mocht de ploeg er niet in slagen tot een akkoord te komen met Soldado over contractverlenging. Diens contract loopt in 2008 en daarom wil Real zijn contract nu verlengen. Slagen ze daar niet in dan zou de club Huntelaar zien als kandidaat om de strijd aan te gaan met van Nistelrooy voorin. Technisch directeur Mijatovic zou heel gecharmeerd zijn van Huntelaar en hem het afgelopen jaar nauwlettend gevolgd hebben.
http://www.as.com/articulo/futbol/Hunte ... tb_32/Tes/
AN

- Giacomo Puccini
De officiele webpagina van Klaas Jan HuntelaarHuntelaar van Adidas naar Nike
De officiele webpagina van Klaas Jan Huntelaar meldt dat de spits van Ajax een sponsorcontract bij Nike heeft. Nike heeft de strijd met Adidas uiteindelijk gewonnen op sportieve en zakelijke punten. Het vijfjarig contract gaat in op 1 juli. Huntelaar is tevreden over zijn nieuwe deal: "De mensen van Nike, die ik heb gesproken, gaven mij een heel goed gevoel. Zij stellen alles in hun werk, zodat ik optimaal kan presteren."
Een heel goed gevoel in z'n portemonee.Misschien dat eens iemand tegen de boy's kan zeggen dat dit liedje afgezaagd begint te klinken ...
Blij met de punten ...