Ik ook, om dezelfde reden.Peter schreef:Ik heb sinds vorige week mijn abbonement opgezegd. Niet vanwege het feit dat ze Ajax kritischer benaderen, maar meer vanwege het feit dat ik het gewoon qua informatiewaarde stukken minder vind. Vroeger las je het om de mooie interviews, de nieuwtjes en dergelijke. Nu staat het vol met meningen en pulp, naar mijn bescheiden mening.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Het stinkt aan alle kanten!
Geen abonnement en zal het ook niet nemen. Wel krijg ik de v.i een paar weken later (als ik een thuiswedstrijd van Ajax bezoek krijg ik de v.i.'s van de week/weken ervoor) en dan is het wel vermakelijk te lezen dat az de terechte kampioen is, wetende dat ze derde zijn geworden.
Aardig was om te lezen dat het az van Van Gaal zo goedkoop was en dan vergeet je gewoon de grote transfers te noemen en kosten geleende spelers niets!!!
Aardig was om te lezen dat het az van Van Gaal zo goedkoop was en dan vergeet je gewoon de grote transfers te noemen en kosten geleende spelers niets!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik las laatst ook dat de stelling bij Voetbal Insite was dat AZ de CL verdiende. Gaaap. Zowel in de reguliere competitie als de playoffs heeft Ajax AZ afgetroefd. Geen twijfel over mogelijk dus.Demosthenes schreef:Geen abonnement en zal het ook niet nemen. Wel krijg ik de v.i een paar weken later (als ik een thuiswedstrijd van Ajax bezoek krijg ik de v.i.'s van de week/weken ervoor) en dan is het wel vermakelijk te lezen dat az de terechte kampioen is, wetende dat ze derde zijn geworden.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do mei 31, 2007 10:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De mening van deze of gene journalist interesseert me weinig. Wat boeit het of Derksen denkt of hoopt of bidt dat AZ Ajax voorbij streeft of dat de GKL aanblijft bij Feyenoord? Wat boeit het of de VI Koeman een toptrainer vindt? Ik wil nieuws en feiten lezen, geen uit commerciële of andere redenen gemanipuleerde versie van de werkelijkheid. De druppel voor mij was een artikel over AZ dat alleen maar ging over het feit dat AZ Ajax zogenaamd had ingehaald. Wat moet ik met die onzin zeg, die journalist moet eens zijn kop onder de kraan houden.
Let wel, van mij mag het allemaal. Ik wil alleen niet betalen om zulke verhalen (niet) te lezen.

Let wel, van mij mag het allemaal. Ik wil alleen niet betalen om zulke verhalen (niet) te lezen.
Het stinkt aan alle kanten!
Vorig jaar toen hij van Heerenveen naar Ajax kwam zei mijn vader nog; "hij moet maar eens een fatsoenlijke Amsterdamse kapper opzoeken". Hij leek te luisteren maar nu laat hij alles weer in het wilde weg rond groeien. Ziet er niet uit, knullig en niet dreigen. Zijn vorige kapsel zag er veel beter uit, overigens moet hij eens met korte mouwen gaan spelen. Ik vind op de een of andere manier lange mouwen er zo knullig uit zien.
Voor het nieuws neem je geen weeekblad. Achtergrondverhalen geschreven door een lid van het rapaille? Een voetballer blinkt i.h.a. niet uit in een gesprek en wie er linksback stond bij Helmond Sport interesseert mij niet zo. Het enige dat soms leuk is "het elftal van vroeger" en dat kun je ook drie weken later lezen.joey schreef:De mening van deze of gene journalist interesseert me weinig. Wat boeit het of Derksen denkt of hoopt of bidt dat AZ Ajax voorbij streeft of dat de GKL aanblijft bij Feyenoord? Wat boeit het of de VI Koeman een toptrainer vindt? Ik wil nieuws en feiten lezen, geen uit commerciële of andere redenen gemanipuleerde versie van de werkelijkheid. De druppel voor mij was een artikel over AZ dat alleen maar ging over het feit dat AZ Ajax zogenaamd had ingehaald. Wat moet ik met die onzin zeg, die journalist moet eens zijn kop onder de kraan houden.![]()
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee joh, staat hem goed.Daniel_vT schreef:Vorig jaar toen hij van Heerenveen naar Ajax kwam zei mijn vader nog; "hij moet maar eens een fatsoenlijke Amsterdamse kapper opzoeken". Hij leek te luisteren maar nu laat hij alles weer in het wilde weg rond groeien. Ziet er niet uit, knullig en niet dreigen.
Heel goed, dat zal ze leren!joey schreef:Ik ook, om dezelfde reden.Peter schreef:Ik heb sinds vorige week mijn abbonement opgezegd. Niet vanwege het feit dat ze Ajax kritischer benaderen, maar meer vanwege het feit dat ik het gewoon qua informatiewaarde stukken minder vind. Vroeger las je het om de mooie interviews, de nieuwtjes en dergelijke. Nu staat het vol met meningen en pulp, naar mijn bescheiden mening.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Huntelaar is een heel knappe man, hoor. Vrouwen kijken toch alleen maar naar de bankrekening.joey schreef:Hij kan zich best ontwikkelen op dat gebied, waarom niet? Hij moet het wel willen.
BTW, vinden jullie KJH ook zo lelijk? In huize joey stonden wij er versteld van dat Koreaanse vrouwen hem een knappe man vinden.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Moest toch effe checken in de adresbalk bovenin of ik niet per ongeluk www.weekend-story-en-prive.nl had ingetikt hahaha. (neemt niet weg dat ook bij mij thuis gesproken wordt over de (on)aantrekkelijkheid van ons aller Klaas Jan. Maar ik kan me er niet echt druk om maken. Niet dreigend... ach, misschien onderschatten ze hem dan omdat ze het een sulletje vinden. En korte mouwen of lange... maakt me ook niet echt uit. Vind het lange mouwen zo nu en dan eigenlijk wel iets nostalgisch hebben.
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Japie is juist weer aantrekkelijk door zijn tattoo en torso (volgens het vrouwelijk deel om mij heen) en het onoverwinnelijke in zijn uiterlijk.Ramona schreef:Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem helemaal niet lelijk, evenals dat kapsel niet...als jullie nu ene Japie noemen...tja...daar kan ik helemaal inkomen, maar Klaas Jan...?![]()
Maar goed...boeien idd...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik vind de meeste maar arrogante eikels. Maar dat heb ik al vaker gemeld volgens mij.Thomas schreef:ASR_AFCA schreef:Die gast heeft inderdaad een nep kapsel. En hij is lelijk, dat wordt in huize ASR ook beweerd.
Maar van Thomas mag ik niks meer zeggen over kapsels, het gaat erom dat Klaasje goed werk levert, met kut kapsel of niet!![]()
Ik vind de meeste Ajacieden op dit moment vrij lelijk, trouwens.