Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 1:16 pm

Peter schreef:Ik heb sinds vorige week mijn abbonement opgezegd. Niet vanwege het feit dat ze Ajax kritischer benaderen, maar meer vanwege het feit dat ik het gewoon qua informatiewaarde stukken minder vind. Vroeger las je het om de mooie interviews, de nieuwtjes en dergelijke. Nu staat het vol met meningen en pulp, naar mijn bescheiden mening.
Ik ook, om dezelfde reden.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 31, 2007 2:28 pm

Geen abonnement en zal het ook niet nemen. Wel krijg ik de v.i een paar weken later (als ik een thuiswedstrijd van Ajax bezoek krijg ik de v.i.'s van de week/weken ervoor) en dan is het wel vermakelijk te lezen dat az de terechte kampioen is, wetende dat ze derde zijn geworden.

Aardig was om te lezen dat het az van Van Gaal zo goedkoop was en dan vergeet je gewoon de grote transfers te noemen en kosten geleende spelers niets!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 31, 2007 10:44 pm

Demosthenes schreef:Geen abonnement en zal het ook niet nemen. Wel krijg ik de v.i een paar weken later (als ik een thuiswedstrijd van Ajax bezoek krijg ik de v.i.'s van de week/weken ervoor) en dan is het wel vermakelijk te lezen dat az de terechte kampioen is, wetende dat ze derde zijn geworden.
Ik las laatst ook dat de stelling bij Voetbal Insite was dat AZ de CL verdiende. Gaaap. Zowel in de reguliere competitie als de playoffs heeft Ajax AZ afgetroefd. Geen twijfel over mogelijk dus.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do mei 31, 2007 10:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 10:51 pm

De mening van deze of gene journalist interesseert me weinig. Wat boeit het of Derksen denkt of hoopt of bidt dat AZ Ajax voorbij streeft of dat de GKL aanblijft bij Feyenoord? Wat boeit het of de VI Koeman een toptrainer vindt? Ik wil nieuws en feiten lezen, geen uit commerciële of andere redenen gemanipuleerde versie van de werkelijkheid. De druppel voor mij was een artikel over AZ dat alleen maar ging over het feit dat AZ Ajax zogenaamd had ingehaald. Wat moet ik met die onzin zeg, die journalist moet eens zijn kop onder de kraan houden. :smallgrin.gif:

Let wel, van mij mag het allemaal. Ik wil alleen niet betalen om zulke verhalen (niet) te lezen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 31, 2007 10:52 pm

Wisten jullie trouwens al dat Huntelaar dit seizoen in de competitie 8 (!) assists heeft geleverd. Dat is slechts 1 minder dan de topaangevers Sneijder en De Mul. Niet verkeerd voor iemand van wie de trainer niet had moeten eisen dat hij mee ging voetballen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 31, 2007 10:58 pm

Hij kan zich best ontwikkelen op dat gebied, waarom niet? Hij moet het wel willen.

BTW, vinden jullie KJH ook zo lelijk? In huize joey stonden wij er versteld van dat Koreaanse vrouwen hem een knappe man vinden. :smallgrin.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » do mei 31, 2007 11:34 pm

Vorig jaar toen hij van Heerenveen naar Ajax kwam zei mijn vader nog; "hij moet maar eens een fatsoenlijke Amsterdamse kapper opzoeken". Hij leek te luisteren maar nu laat hij alles weer in het wilde weg rond groeien. Ziet er niet uit, knullig en niet dreigen. Zijn vorige kapsel zag er veel beter uit, overigens moet hij eens met korte mouwen gaan spelen. Ik vind op de een of andere manier lange mouwen er zo knullig uit zien.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 01, 2007 7:00 am

joey schreef:De mening van deze of gene journalist interesseert me weinig. Wat boeit het of Derksen denkt of hoopt of bidt dat AZ Ajax voorbij streeft of dat de GKL aanblijft bij Feyenoord? Wat boeit het of de VI Koeman een toptrainer vindt? Ik wil nieuws en feiten lezen, geen uit commerciële of andere redenen gemanipuleerde versie van de werkelijkheid. De druppel voor mij was een artikel over AZ dat alleen maar ging over het feit dat AZ Ajax zogenaamd had ingehaald. Wat moet ik met die onzin zeg, die journalist moet eens zijn kop onder de kraan houden. :smallgrin.gif:

Let wel, van mij mag het allemaal. Ik wil alleen niet betalen om zulke verhalen (niet) te lezen.
Voor het nieuws neem je geen weeekblad. Achtergrondverhalen geschreven door een lid van het rapaille? Een voetballer blinkt i.h.a. niet uit in een gesprek en wie er linksback stond bij Helmond Sport interesseert mij niet zo. Het enige dat soms leuk is "het elftal van vroeger" en dat kun je ook drie weken later lezen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 01, 2007 9:11 am

Daniel_vT schreef:Vorig jaar toen hij van Heerenveen naar Ajax kwam zei mijn vader nog; "hij moet maar eens een fatsoenlijke Amsterdamse kapper opzoeken". Hij leek te luisteren maar nu laat hij alles weer in het wilde weg rond groeien. Ziet er niet uit, knullig en niet dreigen.
Nee joh, staat hem goed.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 01, 2007 9:23 am

joey schreef:
Peter schreef:Ik heb sinds vorige week mijn abbonement opgezegd. Niet vanwege het feit dat ze Ajax kritischer benaderen, maar meer vanwege het feit dat ik het gewoon qua informatiewaarde stukken minder vind. Vroeger las je het om de mooie interviews, de nieuwtjes en dergelijke. Nu staat het vol met meningen en pulp, naar mijn bescheiden mening.
Ik ook, om dezelfde reden.
Heel goed, dat zal ze leren! :kwijl.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Nihad

Bericht door Nihad » vr jun 01, 2007 9:25 am

joey schreef:Hij kan zich best ontwikkelen op dat gebied, waarom niet? Hij moet het wel willen.

BTW, vinden jullie KJH ook zo lelijk? In huize joey stonden wij er versteld van dat Koreaanse vrouwen hem een knappe man vinden. :smallgrin.gif:
Huntelaar is een heel knappe man, hoor. Vrouwen kijken toch alleen maar naar de bankrekening. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 01, 2007 9:34 am

Demosthenes schreef:Voor het nieuws neem je geen weeekblad.
Niet meer, nee. Tegenwoordig pikt VI het nieuws van internet. :smallgrin.gif:

@Duke: ik heb geen zin meer om voor de VI te betalen.

Ik geloof wel dat KJH tegenwoordig een Amsterdamse kapper heeft, maar of het veel helpt... :aai.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 01, 2007 10:03 am

Dan is ie waarschijnlijk blind, want nu zien zijn haren er weer uit als een dood beest.. Zeker na een tijdje voetballen, dan is het nat en plakt het op zijn voorhoofd.. bah.. ranzig.. Nee geef mij Jaap Stam maar, zijn haar zit altijd goed.. :smallgrin.gif:

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jun 01, 2007 10:04 am

Die gast heeft inderdaad een nep kapsel. En hij is lelijk, dat wordt in huize ASR ook beweerd.

Maar van Thomas mag ik niks meer zeggen over kapsels, het gaat erom dat Klaasje goed werk levert, met kut kapsel of niet! :blush.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 01, 2007 10:12 am

Ik ging gewoon in (met extra uitleg) op de vraag van joey of wij KJH ook zo lelijk vonden. :smallgrin.gif:

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » vr jun 01, 2007 10:44 am

Moest toch effe checken in de adresbalk bovenin of ik niet per ongeluk www.weekend-story-en-prive.nl had ingetikt hahaha. (neemt niet weg dat ook bij mij thuis gesproken wordt over de (on)aantrekkelijkheid van ons aller Klaas Jan. Maar ik kan me er niet echt druk om maken. Niet dreigend... ach, misschien onderschatten ze hem dan omdat ze het een sulletje vinden. En korte mouwen of lange... maakt me ook niet echt uit. Vind het lange mouwen zo nu en dan eigenlijk wel iets nostalgisch hebben.
Op naar de vierde ster!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jun 01, 2007 11:16 am

Ach, we hebben hem toch niet voor de elftalfoto gehaald? Als hij maar doelpunten maakt. De rest zal me echt een zorg zijn.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr jun 01, 2007 11:28 am

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem helemaal niet lelijk, evenals dat kapsel niet...als jullie nu ene Japie noemen...tja...daar kan ik helemaal inkomen, maar Klaas Jan...? :confused.gif:

Maar goed...boeien idd...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 01, 2007 11:42 am

Misschien is Ramona stiekem een Koreaanse? :smallgrin.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » vr jun 01, 2007 11:47 am

joey schreef:Misschien is Ramona stiekem een Koreaanse? :smallgrin.gif:
Bedoel je nu te zeggen dat ik voor die centen ga? :1evil.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 01, 2007 12:04 pm

ASR_AFCA schreef:Die gast heeft inderdaad een nep kapsel. En hij is lelijk, dat wordt in huize ASR ook beweerd.

Maar van Thomas mag ik niks meer zeggen over kapsels, het gaat erom dat Klaasje goed werk levert, met kut kapsel of niet! :blush.gif:
:smallgrin.gif:

Ik vind de meeste Ajacieden op dit moment vrij lelijk, trouwens.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jun 01, 2007 12:06 pm

Ramona schreef:Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem helemaal niet lelijk, evenals dat kapsel niet...als jullie nu ene Japie noemen...tja...daar kan ik helemaal inkomen, maar Klaas Jan...? :confused.gif:

Maar goed...boeien idd...
Japie is juist weer aantrekkelijk door zijn tattoo en torso (volgens het vrouwelijk deel om mij heen) en het onoverwinnelijke in zijn uiterlijk.

Ramona

Bericht door Ramona » vr jun 01, 2007 12:07 pm

Brrrr...maar smaken verschillen gelukkig... doet niks aan aan 't feit dat ik een enorme fan van Japie ben natuurlijk!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jun 01, 2007 12:08 pm

Thomas schreef:
ASR_AFCA schreef:Die gast heeft inderdaad een nep kapsel. En hij is lelijk, dat wordt in huize ASR ook beweerd.

:smallgrin.gif:

Ik vind de meeste Ajacieden op dit moment vrij lelijk, trouwens.
Ik vind de meeste maar arrogante eikels. Maar dat heb ik al vaker gemeld volgens mij. :pienaar10.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jun 01, 2007 12:12 pm

Ik hoor het voor het eerst. Vertel.

Gesloten