Nog zo'n slapjanus....joey schreef:Wegereef!Jesse schreef:Als zij er niet iets aan kunnen doen, wie dan wel?:00001757.gif:

Het ligt niet aan de scheidsrechter. Het ligt aan jezelf als je faalt!
Sport jij zelf ook ? Dan weet je dat je zo nu en dan er helemaal niets van bakt terwijl je je helemaal uit de naad werkt. Niet grijpbaar, het lukt dan gewoon niet. En dat is iets menselijks en verdomd zeg: de spelers zijn ook mensen.Marillion schreef:Dat is het zeker ja. Als je ziet hoe sommige spelers op het veld staan bij cruciale wedstrijden tegen Willem II, RKC en eerder bijvoorbeeld Excelsior dan mag je daar best iets van zeggen hoor.Neefkens schreef:Prachtig altijd die termen als "ze hebben het zélf laten liggen", net alsof het een bewuste actie is om dat te doen. Of het verwijtbaar is of zo.
Als je ze vraagt of ze kampioen willen worden zullen ze allemaal ja zeggen. En dat menen ze ook nog wel. Maar er vervolgens ook alles voor doen? Neuh....dat gaat dan wel weer erg ver. Dat geld niet voor alle spelers maar er lopen er genoeg tussen die niet beschikken over een echte winnaarsmentaliteit.
Tja, daarom hebben ze ook een " menselijk " salaris .. :00001747.gif: .Eigenlijk zou je met zo'n salaris helemaal niet aangemoedigd hoeven te worden ...Neefkens schreef:Sport jij zelf ook ? Dan weet je dat je zo nu en dan er helemaal niets van bakt terwijl je je helemaal uit de naad werkt. Niet grijpbaar, het lukt dan gewoon niet. En dat is iets menselijks en verdomd zeg: de spelers zijn ook mensen.Marillion schreef:Dat is het zeker ja. Als je ziet hoe sommige spelers op het veld staan bij cruciale wedstrijden tegen Willem II, RKC en eerder bijvoorbeeld Excelsior dan mag je daar best iets van zeggen hoor.Neefkens schreef:Prachtig altijd die termen als "ze hebben het zélf laten liggen", net alsof het een bewuste actie is om dat te doen. Of het verwijtbaar is of zo.
Als je ze vraagt of ze kampioen willen worden zullen ze allemaal ja zeggen. En dat menen ze ook nog wel. Maar er vervolgens ook alles voor doen? Neuh....dat gaat dan wel weer erg ver. Dat geld niet voor alle spelers maar er lopen er genoeg tussen die niet beschikken over een echte winnaarsmentaliteit.
Dat sluit niet uit dat er vast ook zijn die bewust de boel verkloten, maar dat zie je bij AJAX gelukkig niet vaak.
Och gut, licht het niet aan Wegereef dan licht het wel aan de supps die niet komen.. tjonge jonge zeg, laat die flapdrollen die normaal als een zoutzak in de Arena zitten morgen maar lekker sfeer maken.joey schreef: @de boycotters: als we het niet redden straks niet zeuren dat goede spelers verkocht moeten worden en vervangen worden door mindere spelers, hè? Want blijkbaar vinden jullie je eigen gelijk belangrijker dan de directe toekomst van onze club.
Ja, ik doe redelijk fanatiek aan wielrennen. En daarbij kan het best eens zo zijn dat ik een mindere dag heb maar dat betekent niet dat ik het dan maar laat lopen. Dan knok je ervoor om toch het maximale er uit te halen ook al betekent dat dat je jezelf vreselijk pijn moet doen.Neefkens schreef:Sport jij zelf ook ? Dan weet je dat je zo nu en dan er helemaal niets van bakt terwijl je je helemaal uit de naad werkt. Niet grijpbaar, het lukt dan gewoon niet. En dat is iets menselijks en verdomd zeg: de spelers zijn ook mensen.Marillion schreef:Dat is het zeker ja. Als je ziet hoe sommige spelers op het veld staan bij cruciale wedstrijden tegen Willem II, RKC en eerder bijvoorbeeld Excelsior dan mag je daar best iets van zeggen hoor.Neefkens schreef:Prachtig altijd die termen als "ze hebben het zélf laten liggen", net alsof het een bewuste actie is om dat te doen. Of het verwijtbaar is of zo.
Dat sluit niet uit dat er vast ook zijn die bewust de boel verkloten, maar dat zie je bij AJAX gelukkig niet vaak.
Precies. Die wedstrijd is me echt meer dan rauw op mijn dak gekomen. Noemde het al eerder dé blamage van het seizoen. Het is niet meer mogelijk, maar ik had graag eens gezien hoe de heren (technische staf incluis) naar deze wedstrijd toegeleefd hadden. Als je collectief zo onvoorstelbaar labbekakt in zo'n wedstrijd, dan is er daarvoor al het nodige fout gegaan. Ik vind dat de spelers en de technische staf daar de supporters en de fans ronduit in het gezicht gespuwd hebben. Een schandalige vertoning. Ze wilden zeker al een voorschotje op de vakantie nemen. Gelukkig maar, nog 1 wedstrijdje doorbijten en dan kunnen ze echt op vakantie.Marillion schreef: Duels winnen heeft niks te maken met goed spelen. Dat is een kwestie van scherp zijn en er voor willen werken. Hoe kun je nu bijvoorbeeld in een wedstrijd tegen RKC waarin je speelt om de koppositie zo goed als alle duels verliezen? Is gewoon een kwestie van instelling en wedstrijdmentaliteit.
Je was toch niet in Nijmegen gisteren? ;)Maarten127 schreef:Sorry? Wat heeft het boycotten van de play offs (oftewel, achter je eigen woorden blijven staan) in godsnaam te maken met 'hooligans'Kaboem! schreef: Grappig trouwens dat jullie conservatisme en grote bek Ajax straks gaat opbreken, heren hooligans!