Ja, maar vindt het leeg roven wel meevallen ...Jöhnk schreef:Cruijff, Neefkens, Witschge.Voetske schreef:Litmanen en van Gaal waren transfer vrij, Jöhnk, om maar wat te noemen ;)Jöhnk schreef:De Boer, De Boer, Litmanen, Van Gaal, om er een paar te noemen.
Barcelona. :pukey:
Was Litmanen wel transfervrij?
Champions League
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Het was Van Gaal die ons leeg roofde. En dat is in de ogen van vrijwel alle Ajacieden (moi inclusief) nog steeds een held.Jöhnk schreef:Ik snap niet hoe je als Ajacied iets met Barcelona kunt hebben. De club die regelmatig onze toko leegrooft.
Chelsea strooit met centen zoals geen enkele club dat ooit tevoren deed en toont nog steeds niet de ballen om aanvallend voetbal te spelen.
:DJesse schreef:Nu geen Evert ten Napel, maar Frank Snoeks. Waar Evert Old Trafford het hele repetoire heeft gegeven is bij Snoeks Drogba aan de beurt.
'Cristiano Ronaldo is tot beste voetballer van Engeland gekozen. Natuurlijk, die kan wel een beetje voetballen. Maar dit...'
'Shevchenko alleen voorin omdat Drogba aan het meeverdedigen is. Natuurlijk, daar haalt hij z'n neus niet voor op!'
'Zo'n bal moet je maar kunnen hebben, hoor. Dan moet je niet alleen héél sterk in je schoenen staan, dan moet je gewoon héél sterk zijn.'
:D
Denk niet dat Van Gaal de transfergelden zelf heeft overgemaakt.
Dat je als Ajacied geen zwak voor Chelsea kan hebben vind ik niet. Mij persoonlijk doet Chelsea niets, maar met Mourinho hebben ze een klasbak eersteklas in huis. Qua uitstraling vind ik hem eerlijk gezegd nog een trede hoger staan dan Van Gaal.
Dat je als Ajacied geen zwak voor Chelsea kan hebben vind ik niet. Mij persoonlijk doet Chelsea niets, maar met Mourinho hebben ze een klasbak eersteklas in huis. Qua uitstraling vind ik hem eerlijk gezegd nog een trede hoger staan dan Van Gaal.
Gelukkig zegt één wedstrijd niet alles over de intenties en kwaliteiten van een ploeg. Ik kan de wedstrijd op dit moment niet kijken, maar ik neem aan dat meesterstrateeg Benitez tegen Chelsea met een ander strijdplan voor de dag is gekomen dan tegen Barcelona. Tegen Barça had Benitez z’n team met de perfecte opdracht het veld ingestuurd en mede daardoor kon Barcelona weinig klaarspelen.Bertje schreef:Chelsea speelt vooralsnog aanvallender tegen Liverpool dan Barcelona kon.
Nee, maar denk je dat al die spelers van Ajax de overstap hadden gemaakt of waren benaderd als Van Gaal geen trainer was geweest bij Barcelona.Jöhnk schreef:Denk niet dat Van Gaal de transfergelden zelf heeft overgemaakt.
Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Chelsea koopt alleen maar en daarnaast staat de club niet voor aanvallend voetbal. Eerder voor de degelijkheid van PSV.Jöhnk schreef:Dat je als Ajacied geen zwak voor Chelsea kan hebben vind ik niet. Mij persoonlijk doet Chelsea niets, maar met Mourinho hebben ze een klasbak eersteklas in huis. Qua uitstraling vind ik hem eerlijk gezegd nog een trede hoger staan dan Van Gaal.
Mourinho heeft meer uitstraling (lees: looks) dan Van Gaal, maar qua aanvallende voetbalvisie zit Van Gaal in heel ander zonnestelsel dan Mourinho.
Kuijt is uiteraard geen wereldtopper. Qua voetballende kwaliteiten is hij nog net een subtopper, maar z'n werklust tilt hem naar een hoger niveau. Dirkie draait overigens een prima seizoen bij Liverpool.Jöhnk schreef:Kuijt is een net-niet-speler. Hij speelt zoals hij altijd speelt: werkt hard maar is absoluut niet gevaarlijk.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo apr 25, 2007 8:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Omdat Van Gaal talloze prijzen heeft gewonnen met Ajax misschien??Thomas schreef:Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Chelsea speelt altijd aanvallend als ik kijk. Dit in tegenstelling tot Psv.Mourinho heeft meer uitstraling (lees: looks) dan Van Gaal, maar qua aanvallende voetbalvisie zit Van Gaal in heel ander zonnestelsel dan Mourinho.
Daar ging die weer. Drogba maakt een overstapje:
'Hij kan zelfs een goede bal geven zonder de bal aan te raken!' 'Iedereen stapt weleens over de bal, maar hij doet het zo geraffineerd blablabla...'
:headbang:
'Hij kan zelfs een goede bal geven zonder de bal aan te raken!' 'Iedereen stapt weleens over de bal, maar hij doet het zo geraffineerd blablabla...'
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Catalaan Gabri en Barcelona-assistent trainer gaan ons binnenkort ook talloze prijzen bezorgen. Hoera voor Barcelona! ;)Jöhnk schreef:Omdat Van Gaal talloze prijzen heeft gewonnen met Ajax misschien??Thomas schreef:Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Maar even zonder dollen, het leegroven van het Ajax van 1995 is net zo goed op het conto te schrijven van onze held Van Gaal als op dat van Barcelona.
Mourinho is een tactisch ijzersterke trainer, maar hij laat z’n elftallen zelden aanvallend sterk en verzorgd voetbal spelen. In het Premiership hebben de Blues dit seizoen met hun spel wederom zelden oeh’s en ah’s opgeroepen. Chelsea is een machine. Een machine die gemaakt is om te winnen, maar niet echt om te entertainen. Zeker niet gezien het kapitaal dat er op het veld staat.Chelsea speelt altijd aanvallend als ik kijk. Dit in tegenstelling tot Psv.
Kijk, nu komen we ergens. Barcelona en Van Gaal zaten dus allebei 'fout' (niet echt natuurlijk, maar wel in mijn beleving als Ajaxsupporter). Welnu, dan is het een simpele optelsom: Van Gaal heeft een bijna oneindig krediet, Barcelona niet.Thomas schreef:Maar even zonder dollen, het leegroven van het Ajax van 1995 is net zo goed op het conto te schrijven van onze held Van Gaal als op dat van Barcelona.
Het Ajax van Van Gaal vond ik overigens ook een machine.
Maar als je echt zo om aanvallend voetbal geeft, waarom ben je dan nog voor Ajax? Het spel is hier sinds 1999 niet om aan te zien. :X
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo apr 25, 2007 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jesse schreef:Daar ging die weer. Drogba maakt een overstapje:
:D
Ik hoop nu steeds dat hij aan de bal komt. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
Omdat ik ooit verliefd ben geworden op Ajax toen het spel schitterend was. En in vrijwel alle afgelopen jaren was de intentie er om mooi voetbal op de mat te leggen. Je gaat de vrouw van wie je houdt toch ook niet verlaten omdat ze naarmate ze ouder wordt wat aan aantrekkelijkheid inboet? ;)Jöhnk schreef:Het Ajax van Van Gaal vond ik ook een machine.
Maar als je echt zo om aanvallend voetbal geeft, waarom ben je dan nog voor Ajax? Het spel is hier sinds 1999 niet om aan te zien. :X
Misschien kan de verslaggever Merck gaan assisteren. Als vijfde man, speciaal om in de gaten te houden of Drogba wordt geduwd. :hypocrite:
'Drogba, niet van de bal te krijgen maar uiteindelijk toch wel...' :D :headbang:
@Thomas: Ajax is niet verlept, verdorie! :furious3: ;)
'Drogba, niet van de bal te krijgen maar uiteindelijk toch wel...' :D :headbang:
@Thomas: Ajax is niet verlept, verdorie! :furious3: ;)
Het stinkt aan alle kanten!