Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » wo apr 25, 2007 8:31 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:
Jöhnk schreef:De Boer, De Boer, Litmanen, Van Gaal, om er een paar te noemen.

Barcelona. :pukey:
Litmanen en van Gaal waren transfer vrij, Jöhnk, om maar wat te noemen ;)
Cruijff, Neefkens, Witschge.

Was Litmanen wel transfervrij?
Ja, maar vindt het leeg roven wel meevallen ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 8:32 pm

Jesse schreef:'Zo'n bal moet je maar kunnen hebben, hoor. Dan moet je niet alleen héél sterk in je schoenen staan, dan moet je gewoon héél sterk zijn.'
Vooral deze was sterk. Drogba kopt een balletje door.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 8:33 pm

Jöhnk schreef:Ik snap niet hoe je als Ajacied iets met Barcelona kunt hebben. De club die regelmatig onze toko leegrooft.
Het was Van Gaal die ons leeg roofde. En dat is in de ogen van vrijwel alle Ajacieden (moi inclusief) nog steeds een held.

Chelsea strooit met centen zoals geen enkele club dat ooit tevoren deed en toont nog steeds niet de ballen om aanvallend voetbal te spelen.

Jesse schreef:Nu geen Evert ten Napel, maar Frank Snoeks. Waar Evert Old Trafford het hele repetoire heeft gegeven is bij Snoeks Drogba aan de beurt.

'Cristiano Ronaldo is tot beste voetballer van Engeland gekozen. Natuurlijk, die kan wel een beetje voetballen. Maar dit...'

'Shevchenko alleen voorin omdat Drogba aan het meeverdedigen is. Natuurlijk, daar haalt hij z'n neus niet voor op!'

'Zo'n bal moet je maar kunnen hebben, hoor. Dan moet je niet alleen héél sterk in je schoenen staan, dan moet je gewoon héél sterk zijn.'

:D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 25, 2007 8:37 pm

Chelsea speelt vooralsnog aanvallender tegen Liverpool dan Barcelona kon.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 8:38 pm

Denk niet dat Van Gaal de transfergelden zelf heeft overgemaakt.

Dat je als Ajacied geen zwak voor Chelsea kan hebben vind ik niet. Mij persoonlijk doet Chelsea niets, maar met Mourinho hebben ze een klasbak eersteklas in huis. Qua uitstraling vind ik hem eerlijk gezegd nog een trede hoger staan dan Van Gaal.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 8:39 pm

Ik begin Mourinho steeds meer te waarderen. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 25, 2007 8:44 pm

Prachtige goal, hoor. Liverpool laat maar bar weinig zien, zeg. Vind het sowieso niet echt een wedstrijd van hoog niveau nog.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:46 pm

Ik kom net binnen. Hoe is de 'zweer' in het stadion? En hoe vaak heeft de verslaggever al gezegd dat Kuijt o zo heel erg ontzettend nuttig is voor Liverpool omdat hij zo hard werkt?
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 8:46 pm

Voor joey: Drogba is vanavond het 'slachtoffer'.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter

Bericht door peter » wo apr 25, 2007 8:48 pm

Kuijt werkt hard en is verder feitelijk onzichtbaar, net zoals Liverpool dat over het geheel is. Chelsea is gewoon een paar maatjes te groot, zo lijkt het.

Verder heb je weinig gemist in die eerste helft, hoor. Paar kansen van Chelsea, maar hoogstaand was het zeker niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 8:50 pm

Kuijt is een net-niet-speler. Hij speelt zoals hij altijd speelt: werkt hard maar is absoluut niet gevaarlijk.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 8:50 pm

Bertje schreef:Chelsea speelt vooralsnog aanvallender tegen Liverpool dan Barcelona kon.
Gelukkig zegt één wedstrijd niet alles over de intenties en kwaliteiten van een ploeg. Ik kan de wedstrijd op dit moment niet kijken, maar ik neem aan dat meesterstrateeg Benitez tegen Chelsea met een ander strijdplan voor de dag is gekomen dan tegen Barcelona. Tegen Barça had Benitez z’n team met de perfecte opdracht het veld ingestuurd en mede daardoor kon Barcelona weinig klaarspelen.
Jöhnk schreef:Denk niet dat Van Gaal de transfergelden zelf heeft overgemaakt.
Nee, maar denk je dat al die spelers van Ajax de overstap hadden gemaakt of waren benaderd als Van Gaal geen trainer was geweest bij Barcelona.

Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Jöhnk schreef:Dat je als Ajacied geen zwak voor Chelsea kan hebben vind ik niet. Mij persoonlijk doet Chelsea niets, maar met Mourinho hebben ze een klasbak eersteklas in huis. Qua uitstraling vind ik hem eerlijk gezegd nog een trede hoger staan dan Van Gaal.
Chelsea koopt alleen maar en daarnaast staat de club niet voor aanvallend voetbal. Eerder voor de degelijkheid van PSV.

Mourinho heeft meer uitstraling (lees: looks) dan Van Gaal, maar qua aanvallende voetbalvisie zit Van Gaal in heel ander zonnestelsel dan Mourinho.
Jöhnk schreef:Kuijt is een net-niet-speler. Hij speelt zoals hij altijd speelt: werkt hard maar is absoluut niet gevaarlijk.
Kuijt is uiteraard geen wereldtopper. Qua voetballende kwaliteiten is hij nog net een subtopper, maar z'n werklust tilt hem naar een hoger niveau. Dirkie draait overigens een prima seizoen bij Liverpool.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo apr 25, 2007 8:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:51 pm

Jesse schreef:Voor joey: Drogba is vanavond het 'slachtoffer'.
Aha! :D
En Zenden dan? Hoe nuttig is die? :hypocrite:

Weinig gemist? Dacht ik al. Geen aantrekkelijke ploeg, dat Chelsea.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo apr 25, 2007 8:51 pm

Volleyballen mag tegenwoordig ook van Markus Merk.

peter

Bericht door peter » wo apr 25, 2007 8:52 pm

joey schreef: Weinig gemist? Dacht ik al. Geen aantrekkelijke ploeg, dat Chelsea.
Het is juist Liverpool wat altijd stiervervelend speelt tegen Chelsea.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 8:53 pm

Thomas schreef:Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Omdat Van Gaal talloze prijzen heeft gewonnen met Ajax misschien??
Mourinho heeft meer uitstraling (lees: looks) dan Van Gaal, maar qua aanvallende voetbalvisie zit Van Gaal in heel ander zonnestelsel dan Mourinho.
Chelsea speelt altijd aanvallend als ik kijk. Dit in tegenstelling tot Psv.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 8:59 pm

Daar ging die weer. Drogba maakt een overstapje:

'Hij kan zelfs een goede bal geven zonder de bal aan te raken!' 'Iedereen stapt weleens over de bal, maar hij doet het zo geraffineerd blablabla...'

:headbang:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 9:04 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Ik snap niet hoe je een hekel kunt hebben aan Barcelona maar Van Gaal hoog hebt zitten.
Omdat Van Gaal talloze prijzen heeft gewonnen met Ajax misschien??
Catalaan Gabri en Barcelona-assistent trainer gaan ons binnenkort ook talloze prijzen bezorgen. Hoera voor Barcelona! ;)

Maar even zonder dollen, het leegroven van het Ajax van 1995 is net zo goed op het conto te schrijven van onze held Van Gaal als op dat van Barcelona.
Chelsea speelt altijd aanvallend als ik kijk. Dit in tegenstelling tot Psv.
Mourinho is een tactisch ijzersterke trainer, maar hij laat z’n elftallen zelden aanvallend sterk en verzorgd voetbal spelen. In het Premiership hebben de Blues dit seizoen met hun spel wederom zelden oeh’s en ah’s opgeroepen. Chelsea is een machine. Een machine die gemaakt is om te winnen, maar niet echt om te entertainen. Zeker niet gezien het kapitaal dat er op het veld staat.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 9:10 pm

Thomas schreef:Maar even zonder dollen, het leegroven van het Ajax van 1995 is net zo goed op het conto te schrijven van onze held Van Gaal als op dat van Barcelona.
Kijk, nu komen we ergens. Barcelona en Van Gaal zaten dus allebei 'fout' (niet echt natuurlijk, maar wel in mijn beleving als Ajaxsupporter). Welnu, dan is het een simpele optelsom: Van Gaal heeft een bijna oneindig krediet, Barcelona niet.

Het Ajax van Van Gaal vond ik overigens ook een machine.

Maar als je echt zo om aanvallend voetbal geeft, waarom ben je dan nog voor Ajax? Het spel is hier sinds 1999 niet om aan te zien. :X
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo apr 25, 2007 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 9:12 pm

Jesse schreef:Daar ging die weer. Drogba maakt een overstapje:

'Hij kan zelfs een goede bal geven zonder de bal aan te raken!' 'Iedereen stapt weleens over de bal, maar hij doet het zo geraffineerd blablabla...'

:headbang:

Ik hoop nu steeds dat hij aan de bal komt. :eusa_pray:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 9:16 pm

Jöhnk schreef:Het Ajax van Van Gaal vond ik ook een machine.

Maar als je echt zo om aanvallend voetbal geeft, waarom ben je dan nog voor Ajax? Het spel is hier sinds 1999 niet om aan te zien. :X
Omdat ik ooit verliefd ben geworden op Ajax toen het spel schitterend was. En in vrijwel alle afgelopen jaren was de intentie er om mooi voetbal op de mat te leggen. Je gaat de vrouw van wie je houdt toch ook niet verlaten omdat ze naarmate ze ouder wordt wat aan aantrekkelijkheid inboet? ;)

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo apr 25, 2007 9:22 pm

Precies, en Chelsea heeft ook niet altijd zo gespeeld zoals het nu doet.

OT: Zenden is dramatisch.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 9:29 pm

Misschien kan de verslaggever Merck gaan assisteren. Als vijfde man, speciaal om in de gaten te houden of Drogba wordt geduwd. :hypocrite:

'Drogba, niet van de bal te krijgen maar uiteindelijk toch wel...' :D :headbang:

@Thomas: Ajax is niet verlept, verdorie! :furious3: ;)

999

Bericht door 999 » wo apr 25, 2007 9:31 pm

Nou om nu te zeggen dat Chelsea leuk en aantrekkelijk voetbal speelt :nooo:
Blij met de punten ...

DCLXVI
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » wo apr 25, 2007 9:33 pm

joey schreef:Ajax is niet verlept, verdorie!
Ajax niet. AjaxTalk daarentegen...

Om een of andere reden ben ik er door deze wedstrijd heel erg voor dat ManUre de CL wint.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

Plaats reactie