Mee eens. Ik ben heel tevreden. Er ging nog van alles fout, maar vanavond was goed te zien waar HtC heen wil. In de combinatie was het tempo soms zelfs te hoog. Geef HtC nog een half jaar en we jagen de meeste ploegen het veld af. :yes:Trab schreef:Ik weet niet naar wat voor wedstrijd jij hebt zitten kijken, maar ik heb Ajax de laatste jaren zelden in zo'n hoog tempo zien voetballen als vanavond. Vooral het 1e uur was indrukwekkend. Goede forechecking, meteen erbovenop en bijna alle duels werden gewonnen. Het was alleen jammer dat Babel en De Mul hun dag niet hadden waardoor de eindpass vaak niet aankwam. Maar de cornerverhouding 10-0 na een uur spelen zij genoeg.
Absolute uitblinkers wat mij betreft Vermaelen en Gabri. Vermaelen won werkelijk alles. Zowel door de lucht als over de grond. Op Gabri heb ik vaak kritiek gehad, maar vanavond was hij fantastisch. Over het hele veld te vinden en won ook vrijwel al zijn duels. Graag meer van dit soort wedstrijden volgend seizoen.
RKC wilde er een schoppartij van maken, maar dat is niet gelukt. Wat een beuk kreeg KJH trouwens. Koekje van eigen deeg. ;)