Baseman schreef:Edit: WOW, ManU staat bij rust met maar liefst 4-0 voor op Roma :shock:
X'C
Moderator: mods
Ik heb ook sympathie voor Roma, Peter, maar als je zo slap speelt tegen wellicht het best in elkaar stekende elftal van Europa, vraag je om klappen. Het was onthutsend zwak. Onze vriend Chivu was een van de hoofdverantwoordelijken bij 4 van de 7 tegentreffers. Het zou me niets verbazen als Cris komend weekend een wedstrijdje rust mag pakken.Peter schreef:Na zondag kon dit drama er ook nog wel bij.
Het circus, de zaal, het theater, hij zou er allemaal terecht kunnen. Maar nergens is dit joch beter op z'n plek dan op een voetbalveld. Dit is er zo eentje van mijn tijd die ik me echt nog heel lang ga herinneren.Baseman schreef:Lijkt me wel, aangezien ManU nu 5-0 voor staat...Ronaldo met 2 goals, hij speelt echt een weergaloos seizoen :worshippy:
Laat ome Abra je maar niet horen. Straks pakt ie jullie spaarpot af.Baseman schreef:De gelijkmaker van Chelsea maakt de wedstrijd wel spannend, al hoop ik ook dat Valencia doorgaat :xyxthumbs:
Dramatische wedstrijd, maar voor de rest niets dan lof voor die Doni. Topkeeper.Duke schreef:Zelden een keeper gezien die er zo sukkelig uitziet als bij Roma.
Niet voor niets, nee. Scholes kreeg na een half uur al rood.Rishi schreef:Ach, ik vind het nu wel weer overdreven om Man Utd gelijk het best in elkaar zittende team van Europa te noemen. Met dat team van gisteren zouden ze door een paar andere clubs toch wel pakkie krijgen. Niet voor niets verliezen ze in Rome met 2-1.
Terugkomend op een eerdere discussie met jou of met de Juhnk: tempo is inderdaad niet het enige dat een hoog niveau van een competitie aangeeft, maar het is wel heel erg belangrijk. Dit seizoen blijkt maar weer eens dat de PL misschien wel de beste competitie is. Al ontlopen de PL en La Liga elkaar niet veel.Bertje schreef:Er vliegen wel veel zondagsschoten in. :hypocrite:
Manchester. :worshippy:
En weer een Italiaans team overrompeld door het Engelse tempo.