Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 10, 2007 8:47 pm

Baseman schreef:Edit: WOW, ManU staat bij rust met maar liefst 4-0 voor op Roma :shock:

X'C
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 10, 2007 8:48 pm

Wilhelmsson staat in de basis bij As Roma. :spijker: :drecul2:

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 10, 2007 8:54 pm

Sorry Joey, maar ik ben blij met de voorsprong van ManU :aai:

Edit: Sheva scoort de 1-1.
Jöhnk schreef:Wilhelmsson staat in de basis bij As Roma. :spijker: :drecul2:
Dat stond hij al vaker volgens mij, ik dacht in de 1e wedstrijd bijv. ook.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 10, 2007 9:00 pm

Baseman schreef:Sorry Joey, maar ik ben blij met de voorsprong van ManU :aai:

Edit: Sheva scoort de 1-1.
Ja, wat een ellende. Doe mij maar Valencia en Roma. Al is Roma uitgespeeld, ben ik bang. X'C

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 10, 2007 9:04 pm

Lijkt me wel, aangezien ManU nu 5-0 voor staat...Ronaldo met 2 goals, hij speelt echt een weergaloos seizoen :worshippy:

De gelijkmaker van Chelsea maakt de wedstrijd wel spannend, al hoop ik ook dat Valencia doorgaat :xyxthumbs:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 10, 2007 9:28 pm

Kolere 7-1

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 10, 2007 9:33 pm

Chelsea! 1-2

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 10, 2007 9:34 pm

Bah! :pukey:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 10, 2007 9:35 pm

Jippie! :cheer:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 10, 2007 9:39 pm

Dat zijn dus drie engelse clubs bij de laatste vier. Leuk hoor zo'n champions league. Had net zo goed de FA cup kunnen zijn.

Wel een indrukwekkende overwinning van Manchester trouwens.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 10, 2007 9:41 pm

Maar aan het eind hebben de Duitsers gewonnen. ;)

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 10, 2007 10:46 pm

Na zondag kon dit drama er ook nog wel bij.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di apr 10, 2007 11:01 pm

Aangezien de NOS de goals nog niet mocht uitzenden hier even de doelpuntjes.

1-0
Afbeelding

2-0
Afbeelding

3-0
Afbeelding

4-0
Afbeelding

5-0
Afbeelding

6-0
Afbeelding

6-1
Afbeelding

7-1
Afbeelding

Sorry ASR_AFCA, Joey, Peter en Jesse. :aai:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di apr 10, 2007 11:10 pm

Wat krijgt AS Roma hier genadeloos op z'n kloten. Wel veel geknal van buiten de 16 waar de keeper keer op keer op z'n verkeerde been staat te kijken hoe de bal langs 'm heen vliegt. Zelfs Sar werd er door aangestoken! En Chivu ziet eruit alsof ie voor de wedstrijd een handjevol slaappillen en een vette joint achterovergeslagen heeft. Je zou er omkoopgedachten van krijgen...
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 2:27 am

Peter schreef:Na zondag kon dit drama er ook nog wel bij.
Ik heb ook sympathie voor Roma, Peter, maar als je zo slap speelt tegen wellicht het best in elkaar stekende elftal van Europa, vraag je om klappen. Het was onthutsend zwak. Onze vriend Chivu was een van de hoofdverantwoordelijken bij 4 van de 7 tegentreffers. Het zou me niets verbazen als Cris komend weekend een wedstrijdje rust mag pakken.

Maar vrijwel iedereen was slecht hoor. Zo mag iemand Totti wel eens uitleggen dat het veld uit zo'n 5.000 vierkante meter bestaat en niet uit een A4-tje.

Ronaldo stond er vandaag en dat is vaak al genoeg om constant een paar man aan zich te binden, maar zo goed was hij vandaag niet eens. Michael Carrick begint het steeds beter te snappen en speelde vandaag z'n beste wedstrijd tot nu toe. Hetzelfde geldt voor Darren Fletcher. Die nam moeiteloos de rol van generaal Scholes over. Ferguson had z'n zaakjes sowieso goed voor elkaar, gezien het feit dat hij Scholes, Neville en Vidic moest missen.

Roma zou volgend seizoen wel eens mogen investeren in een paar nieuwe verdedigers. Hopelijk mag Chivu weg en valt hij uit de smaak bij de echte topclubs. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het een heerlijke voetballer en een fantastische persoonlijkheid op het veld, maar een echte wereldtopper is Chivu natuurlijk ook weer niet. Hij is wel een beetje gehyped.

@ Peter: Ik hoorde van de commentator van ESPN dat Mancini en Totti in geen twee jaar gesproken hebben. Wat hebben die twee dan?
Baseman schreef:Lijkt me wel, aangezien ManU nu 5-0 voor staat...Ronaldo met 2 goals, hij speelt echt een weergaloos seizoen :worshippy:
Het circus, de zaal, het theater, hij zou er allemaal terecht kunnen. Maar nergens is dit joch beter op z'n plek dan op een voetbalveld. Dit is er zo eentje van mijn tijd die ik me echt nog heel lang ga herinneren.
Baseman schreef:De gelijkmaker van Chelsea maakt de wedstrijd wel spannend, al hoop ik ook dat Valencia doorgaat :xyxthumbs:
Laat ome Abra je maar niet horen. Straks pakt ie jullie spaarpot af.

Voordat je straks weer boos wordt: ik zit je te dollen.

Valencia speelde een goede eerste helft, maar dankzij een aantal uitstekende wissels van Mourinho en het feit dat Valencia weer eens te snel en tegen de verkeerde tegenstander in z'n schulp kroop kreeg Chelsea de wedstrijd volledig in handen. Het is ook een team met zoveel kracht. Terry, Carvalho, Essien, Mikel, Lampard, Ballack, Drogba, Ashley Cole, daar kunnen de meeste teams niets tegen in brengen. Lampard en Ballack zijn fysiek zo in orde, zo de positioneel sterk, zo degelijk en beschikken over zoveel stamina dat ze naast hun aanvallende inbreng ook nog eens voor anderhalve verdedigende middenvelder tellen. Mikel is pas 19 jaar maar staat als een ervaren dertiger te poetsen en het spel te verdelen. Gezien de kracht die die jongen heeft en uitstraalt kan ik me haast niet voorstellen dat hij echt 19 is, maar dan nog is het knap dat een ventje met zo weinig ervaring op dit niveau Makelele gewoon regelmatig naar de bank speelt.

Maar nogmaals, Mourinho leverde prima werk. Diarra eruit, Essien naar het middenveld en Joe Cole erin in een vrije rol. Valencia had de tweede helft helemaal niets in te brengen en is niet in de buurt geweest van de goal van Chelsea. Niet dat Chelsea heel veel kansen creëerde, maar er vloeiend aanvalsspel inslijpen bij z'n ploegen is nooit een specialiteit geweest van the self proclaimed special one. Er had wel meer ingezeten voor het Londonse spitsenkoppel met zo'n prutser als Moretti achterin bij Valencia. Die kan zelfs Ayala niet redden. Maar goed, Chelsea speelde in de voorste linie weinig klaar. Daar kon Valencia dan regelmatig overnemen, maar verder dan het middenveld kwamen ze niet.

Overigens deed Cañizares twee geweldige reddingen teniet door z'n blunder bij de winnende van Essien.

@ RGB: Fijn om te zien dat Joaquin eindelijk een basisplek heeft veroverd en op dreef lijkt te komen.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 11, 2007 4:35 am

Ach, ik vind het nu wel weer overdreven om Man Utd gelijk het best in elkaar zittende team van Europa te noemen. Met dat team van gisteren zouden ze door een paar andere clubs toch wel pakkie krijgen. Niet voor niets verliezen ze in Rome met 2-1.

Valencia-Chelsea: Ik vond het zeer terecht dat Chelsea doorging. Valencia speelde laf voetbal. Essien kon makkelijk rechtsback spelen de 2e helft en van daaruit lekker opkomen. Mikel was zeker goed. Heel knap om Makelele naar de bank te spelen :worshippy:
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 11:07 am

Roma.

X'C
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 11, 2007 11:36 am

Zelden een keeper gezien die er zo sukkelig uitziet als bij Roma.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 11, 2007 11:48 am

Duke schreef:Zelden een keeper gezien die er zo sukkelig uitziet als bij Roma.
Dramatische wedstrijd, maar voor de rest niets dan lof voor die Doni. Topkeeper.
Laatst gewijzigd door peter op wo apr 11, 2007 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo apr 11, 2007 11:52 am

ManU was niet beter in Manchester dan ASR was in Rome. Alleen wist ManU wel te scoren waar ASR die kans liet liggen. Erg jammer, maar gisteren wel genoten van een geweldige partij. :worshippy:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 11:57 am

Rishi schreef:Ach, ik vind het nu wel weer overdreven om Man Utd gelijk het best in elkaar zittende team van Europa te noemen. Met dat team van gisteren zouden ze door een paar andere clubs toch wel pakkie krijgen. Niet voor niets verliezen ze in Rome met 2-1.
Niet voor niets, nee. Scholes kreeg na een half uur al rood.

Ik zie Manchester week in, week uit spelen. Beter is er in Europa niet te vinden. Al ben ik benieuwd of ze het gaan redden zonder Vidic en Neville. Brown en O'Shea zijn toch wel even wat minder.

Het enige dat Manchester zo nu en dan mist is iemand die goed kan afmaken.

Dit was overigens de grootste slachting in de geschiedenis van de knockout rondes van de CL.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo apr 11, 2007 12:01 pm

Roma had thuis meer moeten brengen in plaats van achteruit te lopen tegen 10 man.
En gisteren, X'C , ga ik niet eens meer wat over zeggen. Het kan gebeuren, maar 7-1 is echt te erg. Je kan best verliezen en je dag niet hebben, maar dan nog mag het never nooit niet 7-1 worden.
Al moet je met 7 man de wedstrijd beëindigen, dan nog mag er geen 7-1 op het scorebord staan.
:nooo:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo apr 11, 2007 1:41 pm

De 1-0 was een zondagsschot van Carrick (wel een mooie trouwens). De 2-0 een grote fout van Chivu (wat was hij aan het doen?). De derde was mooi uitgespeeld maar weer laat Chivu z'n man wel heel makkelijk lopen. De 4-0 een fout van de keeper die die bal natuurlijk nooit in de korte hoek mag laten vallen.

De tweede helft eigenlijk hetzelfde verhaal. De 5-0 was buitenspel van Smith maar omdat Chivu 'm belemmert kan hij de bal net niet raken en kan Ronaldo 'm zo binnenlopen. De 6-0 weer een zondagsschot van Carrick (dat doet ie anders nooit..) en de 7-1 een schot van Evra in dezelfde korte hoek waar eerst Ronaldo aan de andere kant binnenschoot.

Ik denk dat ManU in totaal 4 kansen heeft gehad en daar scoren ze er 7 van :D

Die keeper viel gewoon om bij het doelpunt van Carrick. Helemaal verbouwereerd.

Overigens is ManU gewoon een heel sterk team.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 11, 2007 1:59 pm

Er vliegen wel veel zondagsschoten in. :hypocrite:

Manchester. :worshippy:

En weer een Italiaans team overrompeld door het Engelse tempo.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 2:27 pm

Bertje schreef:Er vliegen wel veel zondagsschoten in. :hypocrite:

Manchester. :worshippy:

En weer een Italiaans team overrompeld door het Engelse tempo.
Terugkomend op een eerdere discussie met jou of met de Juhnk: tempo is inderdaad niet het enige dat een hoog niveau van een competitie aangeeft, maar het is wel heel erg belangrijk. Dit seizoen blijkt maar weer eens dat de PL misschien wel de beste competitie is. Al ontlopen de PL en La Liga elkaar niet veel.

Plaats reactie