AZ

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 05, 2007 9:49 am

,,We kunnen ons geheim niet verklappen, want dan gaan alle clubs ons nadoen.
Natuurlijk. Ze hebben in Alkmaar iets uitgevonden waar nog nooit een mens aan heeft gedacht. Geniaal zijn ze daar. :eusa_liar:
,,Nee. Ik ben ondernemer en run nog vijftig andere bedrijven. Daar heb ik veel ervaring mee. Toevallig is dat een van mijn natuurtalenten.’’
Zeker. Vandaar dat hij niet eens begrijpt dat als hij expliciet in het contract van een werknemer laat zetten dat die per direct mag vertrekken, dat die werknemer daar wel eens gebruik van kan maken. :aai:
,,Ik zou niet weten wat. Wij hebben een begroting van ongeveer 22 miljoen. De andere Nederlandse topclubs hebben een begroting van 66 miljoen of meer. En we staan toch ongeveer op gelijke hoogte. Dan zullen wij wel iets goed doen, denk ik.’’
Tekengeld?
,,Waarom niet? Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen.
Iedereen lacht erom, maar dit is waar, hoor. Wesley Sneijder zei zelf dat het begon te kriebelen. Alleen lomp van die jongen om Alkmaar 'het buitenland' te noemen. ;)
Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Chelsea, Real Madrid, Juventus, noem maar op.
Kijken, niet kopen, hahaha.
,,Dat is altijd een gewaagd onderwerp. Ik ben bij de wedstrijd in Slovenië geweest en daar werd ik niet vrolijk van.
Louis weer bondscoach? :hypocrite:

Dit komt in de buurt van 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'. In Alkmaara kunnen ze blijkbaar slecht relativeren. Doorgaans is dat het begin van het eind. Als ze al begonnen zijn, want ze hebben nog steeds niets gewonnen.

@MA: die dingen zegt Allofs om zijn spelers op scherp te zetten. Voor een wedstrijd tegen Ajax hoeft hij zijn spelers niet te motiveren, maar nu zullen ze denken: what the f*ck is Alkmaar?
Het stinkt aan alle kanten!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do apr 05, 2007 11:01 am

’AZ wordt gezien als topclub’

Sinds die trip naar Griekenland is er veel veranderd bij AZ. De Cler: ,,Alles is nu veel professioneler geregeld. We vliegen naar onze Europese uitwedstrijden met een klein toestel met alleen spelers en begeleiding aan boord. In het begin zaten de supporters ook bij ons in het vliegtuig.’’
Wat is daar mis mee? Vliegen met supporters is toch gezellig?
En zo creëren ze nog meer afstand tussen de spelers en fans.
En dan maar afvragen waarom er steeds meer afkeer bestaat tegen de spelers....

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 12:02 pm

joey schreef:Dit komt in de buurt van 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'. In Alkmaar kunnen ze blijkbaar slecht relativeren. Doorgaans is dat het begin van het eind. Als ze al begonnen zijn, want ze hebben nog steeds niets gewonnen.
Precies. Die arrogantie is wel komisch, maar ze hebben geen enkele prijs om dat gebral mee te verdedigen.

Je zou er zo langzamerhand zomaar moe van worden. AZ is niet meer zo'n leuke club dat zulk mooi voetbal speelt. Doodvermoeiend, die opschepperij en dat gewijs.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2007 1:47 pm

Jabu schreef:Een grote mond blijven ze in Alkmaar inderdaad houden:
Volgens technisch directeur Marcel Brands moet niet worden uitgesloten dat AZ ook spelers bij Ajax en PSV gaat weghalen. Is dat een serieuze optie?

,,Waarom niet? Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen.
Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.’’

Moeten Ajax en PSV er rekening mee houden dat jullie komende zomer al spelers bij ze proberen weg te halen?

,,Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald. Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Chelsea, Real Madrid, Juventus, noem maar op. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.’’
Spelers van Ajax en PSV willen dolgraag naar AZ en de huidige spelers van AZ staan in de belangstelling van Chelsea, Real Madrid en Juventus. :eusa_liar:
Ach, Maduro Addo Lindenbergh Roger en Ogararu mogen naar AZ toe.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 05, 2007 1:50 pm

Maduro niet, hoor.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2007 1:50 pm

Die kan er ook niks van
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 05, 2007 1:53 pm

Rishi schreef:Ach, Maduro Addo Lindenbergh Roger en Ogararu mogen naar AZ toe.
En Davids.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 05, 2007 1:53 pm

Maduro houd ik liever. Zeker zolang hij de enige speler is die we voor volgend jaar onder contract hebben staan die in de punt naar achteren als vrije man kan spelen.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2007 1:54 pm

Daar komt hij handelingssnelheid tekort. Verdedigen kan hij ook al niet. Diepgang is hem ook onbekend. Die jongen zit gewoon al aan zijn top. Die groeit niet verder. Verkopen dus
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 1:56 pm

Jöhnk schreef:
Rishi schreef:Ach, Maduro Addo Lindenbergh Roger en Ogararu mogen naar AZ toe.
En Davids.
Nou nou. Je kan ook star blijven volhouden, zeg. Tot nu toe is de balans in het elftal al jaren niet zo goed geweest als de laatste wedstrijden met Davids. Ik zie Davids Urby ontlasten en zowel Gabri en Sneijder veel beter presteren met Edje naast zich. En ik ben er van overtuigd dat Davids, als iemand die heel goed voor z'n lichaam zorgt, nog een paar jaar mee gaat. Ik hoef echt niet terug naar de tijd dat Gabri alles in z'n eentje moest doen hoor.

Gewoon een prima aankoop tot nu toe, vind je niet?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 05, 2007 1:59 pm

Beetje korte termijn-werk.

Ajax lijkt momenteel beter dan het is door de ineenstorting van Psv. Davids voegt inderdaad iets toe, maar zo geweldig vind ik hem niet meer. Hij mag wat mij betreft voor een zacht prijsje naar Az.

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 05, 2007 2:07 pm

Dit is potsierlijk.

Davids voegt niks toe. Hoe Blind (haha) kan je zijn. :sad:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 2:08 pm

Ik denk eerlijk gezegd dat je nog steeds een beetje beïnvloed bent door de wisselvallige start van Davids en je grote twijfels vooraf. Inmiddels laat Davids drie spelers op het veld aanzienlijk beter spelen, pakt hij heel veel ballen af, is hij zowel in woorden als gebaar een aanjager in het veld en heeft hij zelfs zo nu en dan aanvallende inbreng met mooie passes.

Davids begint steeds beter op gang te komen. En als hij na dit seizoen nog twee jaar mee kan is het zeker geen korte termijn denken geweest van Ajax.

Ik ben het wel met je eens dat er nu in rap tempo een aantal iets overdreven verhalen media verschijnen, maar dat zul je altijd zien.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 05, 2007 2:13 pm

Nihad schreef:Dit is potsierlijk.

Davids voegt niks toe. Hoe Blind (haha) kan je zijn. :sad:
Is dit laatste niet op jou van toepassing? Er staat namelijk:
Davids voegt inderdaad iets toe

@Thomas: jij zegt zo ongeveer wat in die overdreven positieve artikelen staat. Ik zet er mijn vraagtekens bij dat Davids 3 spelers aanzienlijk beter zou laten spelen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 2:22 pm

Gabri speelt sinds de komst van Davids veel beter en rustiger. Eens?

Sneijder etaleert fantastische vorm en hoeft zich amper met het verdedigende aspect bezig te houden. Je ziet regelmatig dat Gabri, Heitinga of Davids even de bal wegtikken bij hun tegenstander waarna Sneijder er met de bal vandoor kan. Eens?

Emanuelson was de laatste weken veel vaker in verdedigend opzicht in de problemen gekomen (zie vooral de confrontatie met Farfan) zonder Davids die z'n puin moest ruimen. Eens?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do apr 05, 2007 2:25 pm

Niet sinds Davids er is. Wel sinds Twente uit. Ik denk persoonlijk dat Gabri Davids beter laat spelen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 2:28 pm

Ik vond het in ieder geval overduidelijk dat Gabri niet meer het hele veld over hoefde te zwoegen. En opvallend dat Gabri sinds de komst van Davids zelfs in de mindere wedstrijden van Ajax vaak in positief opzicht opviel.

goodfella

Bericht door goodfella » do apr 05, 2007 3:32 pm

Urby heeft in het verleden al eens hele aardige duels uitgevochten met Farfan. Die kan het ook zeker zonder Davids.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 3:40 pm

Maar in de afgelopen editie niet. Het gaat erom dat Davids Emanuelson heel veel ontlast.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 05, 2007 3:59 pm

Jöhnk schreef:Davids voegt inderdaad iets toe, maar zo geweldig vind ik hem niet meer. Hij mag wat mij betreft voor een zacht prijsje naar Az.
Meen je dat nou? :shock:

Op PN gaat het gerucht dat de met AZ flirtende PSV'ers Cocu en Culina zijn.

Arthur

Bericht door Arthur » do apr 05, 2007 5:46 pm

Zou het bij ons Perez zijn?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 5:52 pm

Zou Scheringa hem terug willen?

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 05, 2007 5:54 pm

Vast wel. Tenzij hij daar ook zo slecht in de groep lag. ;)

Culina, Cocu, Maduro, dat zijn de namen die worden genoemd. Ik ben niet onder de indruk. Davids koos níet voor Alkmaar, zelfs al zat 'zijn' trainer daar.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do apr 05, 2007 6:08 pm

de spelers die bij AJAX psv weg mogen zullen daar naartoe gaan; Lamey, Mitea e.d.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 05, 2007 6:14 pm

En daar moeten wij van onder de indruk zijn? Een speler als Lamey wil ook best naar FC Utrecht.

Tot op dit moment zijn er vooral voorbeelden te noemen van spelers die Ajax verkozen boven AZ. Lindenbergh. Perez. Huntelaar. Davids. Vlaar.

Gesloten