Natuurlijk. Ze hebben in Alkmaar iets uitgevonden waar nog nooit een mens aan heeft gedacht. Geniaal zijn ze daar. :eusa_liar:,,We kunnen ons geheim niet verklappen, want dan gaan alle clubs ons nadoen.
Zeker. Vandaar dat hij niet eens begrijpt dat als hij expliciet in het contract van een werknemer laat zetten dat die per direct mag vertrekken, dat die werknemer daar wel eens gebruik van kan maken. :aai:,,Nee. Ik ben ondernemer en run nog vijftig andere bedrijven. Daar heb ik veel ervaring mee. Toevallig is dat een van mijn natuurtalenten.’’
Tekengeld?,,Ik zou niet weten wat. Wij hebben een begroting van ongeveer 22 miljoen. De andere Nederlandse topclubs hebben een begroting van 66 miljoen of meer. En we staan toch ongeveer op gelijke hoogte. Dan zullen wij wel iets goed doen, denk ik.’’
Iedereen lacht erom, maar dit is waar, hoor. Wesley Sneijder zei zelf dat het begon te kriebelen. Alleen lomp van die jongen om Alkmaar 'het buitenland' te noemen. ;),,Waarom niet? Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen.
Kijken, niet kopen, hahaha.Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Chelsea, Real Madrid, Juventus, noem maar op.
Louis weer bondscoach? :hypocrite:,,Dat is altijd een gewaagd onderwerp. Ik ben bij de wedstrijd in Slovenië geweest en daar werd ik niet vrolijk van.
Dit komt in de buurt van 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste'. In Alkmaara kunnen ze blijkbaar slecht relativeren. Doorgaans is dat het begin van het eind. Als ze al begonnen zijn, want ze hebben nog steeds niets gewonnen.
@MA: die dingen zegt Allofs om zijn spelers op scherp te zetten. Voor een wedstrijd tegen Ajax hoeft hij zijn spelers niet te motiveren, maar nu zullen ze denken: what the f*ck is Alkmaar?