Het niveau van feyenoord is voor mij eigenlijk een raadsel. Op tv zie ik ze zelden of nooit voetballen, m.a.w. mijn mening is gebaseerd op Ajax - feyenoord. Ik vond feyenoord in de tweede helft toen niet slechter voetballen dan Ajax, m.a.w. het verwachte klasseverschil was niet zo groot als ik had opgemaakt uit commentaren enz.banjavi schreef:Nou... qua spel is Feyenoord niets slechter dan Ajax hoor.. dus ik weet niet waar iedereen nou zo van opkijkt... het is gewoon hetzelfde niveau...
Dan zijn er 2 vragen... is Ajax met die kwaliteit die ze hebben rondlopen zo slecht nu of is Feyenoord met die kwaliteiten die ze hebben rondlopen zo goed...
Ajax wint nu ook niet zomaar van Feyenoord (zie tegen Heerenveen)
Ongefundeerde flauwekul dus allemaal
Wint Ajax de play-offs? Zal erg zwaar worden, AZ voetbalt, over de hele competitie genomen, beter, Twente voetbalt beter en stel dat we wegeraaf krijgen. Wat feyenoord zal doen? Ajax maakte vorig jaar een slecht seizoen in één keer goed, waarom zou dat feyenoord niet lukken. Ik meen me te herinneren dat feyenoord in het begin tegen Ajax kansen genoeg kreeg.
Ik zie Ajax nu niet beter voetballen dan een paar maanden geleden.