AFC AJAX - Werder Bremen
Nou dit weer. Gooit Ten Cate alles op de aanval, is het weer niet goed. :nooo:Jöhnk schreef:Zit hier een ander idee achter dan 'god zegene de greep'?
Er zit niets anders op dat 'god zegene de greep' als je het nog wil proberen. Je moet er niet aan denken dat Werder op het idee komt om aan te vallen.
Het stinkt aan alle kanten!
Vast wel. En Sneijder zal de opdracht meekrijgen om als controlerende linkshalf te spelen.Muisje Andersom schreef:Ik mag toch aannemen dat de vleugelspelers de opdracht hebben gekregen het veld breed te houden!
Dat is net zoiets als Stekelenburg in de spits opstellen en verlangen dat hij 3 doelpunten maakt. Ik denk niet dat deze spelers het gewenste kunnen bieden.
@Joey: de ene week een ultra-defensieve opstelling en de andere week een naief-aanvallende opstelling. Nee, dat vind ik niet goed.
Natuurlijk niet. Het is in elk geval nooit goed. :X :redcard:Jöhnk schreef:Dat is net zoiets als Stekelenburg in de spits opstellen en verlangen dat hij 3 doelpunten maakt. Ik denk niet dat deze spelers het gewenste kunnen bieden.
Ik vind het belachelijk om zo aanvallend te spelen, want volgens mij worden we afgemaakt. Maar het moest zo nodig van jullie, dus geef Ten Cate daar in elk geval de credits voor! :nooo:
Als de spelers taakbewust spelen kunnen ze dat heus wel! Goed, Leonardo in plaats van de Mul is misschien niet handig, maar een andere smaak op links is er niet. Of je zou Mitea weer eens een kans moeten geven!
Ik ben niet ontevreden, Henk heeft goed naar me geluisterd!
Ik ben niet ontevreden, Henk heeft goed naar me geluisterd!
Muisje Andersom schreef:--------------------Gentenaar-------------------
-----------------------Stam----------------------
------Ogararu-------------------heitinga--------
Maduro-------------------------------------Anita
-------------Sneijder-------Perez----------------
Babel-----------------------------------Leonardo
---------------------Huntelaar--------------------
I think I lost my fucking headache
Ik vind niet, zoals heel AT wel vindt, dat Maduro er niets van kan. Hij zit niet in een goede periode nee, dat is duidelijk, maar een prutser zoals er hier wordt geroepen is ie zeker niet!
Overigens zou Maduro bij mij niet spelen als iedereen fit zou zijn
Laatst gewijzigd door LucaS op do feb 22, 2007 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit heeft werkelijk niets met mijn post te maken.Muisje Andersom schreef:Ik vind niet, zoals heel AT wel vindt, dat Maduro er niets van kan. Hij zit niet in een goede periode nee, dat is duidelijk, maar een prutser zoals er hier wordt geroepen is ie zeker niet!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dan nog liever Maduro in de verdediging en Ogararu op het middenveld. Het middenveld kan wel wat meer loopvermogen gebruiken. En daarnaast, Maduro of Ogararu, ze kunnen toch allebei niet verdedigen.joey schreef:Bertje schreef:Maduro aan de buitenkant van het middenveld? :X
Wie anders?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Goed, die credits krijgt hij van mij. Maar ik vraag me af of je met dit elftal uberhaupt aanvallend aanvallend kunt spelen. Immers, als je wilt aanvallen moet je de bal eerst veroveren. Wie gaat dat doen? Maduro? Roger? Aanvallend voetbal is iets anders dan zoveel mogelijk aanvallers opstellen.joey schreef:Natuurlijk niet. Het is in elk geval nooit goed. :X :redcard:Jöhnk schreef:Dat is net zoiets als Stekelenburg in de spits opstellen en verlangen dat hij 3 doelpunten maakt. Ik denk niet dat deze spelers het gewenste kunnen bieden.
Ik vind het belachelijk om zo aanvallend te spelen, want volgens mij worden we afgemaakt. Maar het moest zo nodig van jullie, dus geef Ten Cate daar in elk geval de credits voor! :nooo:
Tel daarbij op dat Leonardo bij balverlies niets anders doet dan zijn mannetje laten lopen en ik vrees dat dit een traumatische ervaring wordt.
Wat mij betreft speelt De Mul op rechts en Perez op links. Zo komt er op het middenveld een plekje vrij voor een controlerender speler (Anita bijvoorbeeld).
Verder ben ik het met Bertje eens dat Maduro niet als kanthalf gebruikt dient te worden.
Maduro in een driemansverdediging? :scared:
We missen Gabri,dat is een aderlating. Wat je verder ook van hem vindt, die jongen heeft Laufpensum voor twee.
@Jöhnk: Perez loopt ook waar hij wil. Is zeker geen linksbuiten. Eigenlijk is alleen De Mul een echte buitenspeler, maar die is fysiek een maatje te klein gebleken tegen Werder in de eerste wedstrijd.
Ik weet ook niet wie de bal moet afpakken. Maduro? Staat hij daarom op het middenveld? We missen Gabri én Davids, dus wordt het sowieso improviseren. Anita is een leuke speler, maar geen Vieira. Je zou aan Donald kunnen denken, maar die kwam er in de eerste wedstrijd in de duels niet echt aan te pas.
Ik neem aan dat Ogararu het loopwerk op rechts voor zijn rekening gaat nemen. We zullen dus zien of Ogararu in de praktijk aanvallend zal spelen of dat het achter zijn tegenstander aan rennen wordt.
We missen Gabri,dat is een aderlating. Wat je verder ook van hem vindt, die jongen heeft Laufpensum voor twee.
@Jöhnk: Perez loopt ook waar hij wil. Is zeker geen linksbuiten. Eigenlijk is alleen De Mul een echte buitenspeler, maar die is fysiek een maatje te klein gebleken tegen Werder in de eerste wedstrijd.
Ik weet ook niet wie de bal moet afpakken. Maduro? Staat hij daarom op het middenveld? We missen Gabri én Davids, dus wordt het sowieso improviseren. Anita is een leuke speler, maar geen Vieira. Je zou aan Donald kunnen denken, maar die kwam er in de eerste wedstrijd in de duels niet echt aan te pas.
Ik neem aan dat Ogararu het loopwerk op rechts voor zijn rekening gaat nemen. We zullen dus zien of Ogararu in de praktijk aanvallend zal spelen of dat het achter zijn tegenstander aan rennen wordt.
Laatst gewijzigd door joey op do feb 22, 2007 11:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou nog wel een beetje rekening met mijn mede-at'ers! Iedereen hier roept dat ze Maduro nooit meer in de verdediging willen zien!Bertje schreef:Dan nog liever Maduro in de verdediging
Heitinga en Ogararu voor de spitsen met Stam erachter en Maduro en (in mijn opstelling) Anita voor het verdedigende werk op het middenveld. En loopvermogen? Tja, dat hebben wij minder dan Werder. Heel erg compact spelen dus bij balverlies en bij balbezit breed uitwaaien!
Henk speelt zo omdat hij verder geen andere spelers heeft. Als hij deze en vorige week de kans had, dan had hij zoals zovaak 5 verdedigers opgesteld (inclusief Heitinga op het middenveld).joey schreef:Natuurlijk niet. Het is in elk geval nooit goed. :X :redcard:Jöhnk schreef:Dat is net zoiets als Stekelenburg in de spits opstellen en verlangen dat hij 3 doelpunten maakt. Ik denk niet dat deze spelers het gewenste kunnen bieden.
Ik zou net als Johnk met Perez links voorin beginnen, en Anita samen met Maduro dan maar op het middenveld beginnen. Heitinga, Anita, Maduro en Sneijder op het middenveld dus. Babel, Perez, en Huntelaar voorin.
We gaan in ieder geval wel voor de winst!
We gaan in ieder geval wel voor de winst!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- thaumaturgy
Duelkracht is meer dan groot en sterk zijn alleen. Denk aan Pienaar tegen Viera. Ik vond Anita echt verrassend goed in de duels, in tegenstelling tot Donald, die in dat opzicht vies tegenviel. Anita is zeker geen topper, maar wel een speler die al jaren als toptalent te boek staat en de afgelopen (desastreus verlopen) week misschien wel onze beste speler was na Jaap Stam. Alle ingredienten zijn dus aanwezig om hem op te stellen. Zeker als je bedenkt wie de alternatieven zijn. Jeugdspelers bij het eerste betrekken is 1, dat doet Ten Cate uitstekend. Jeugdspelers daadwerkelijke de kans geven als de situatie zich daartoe leent is 2.joey schreef:@Jöhnk: Perez loopt ook waar hij wil. Is zeker geen linksbuiten. Eigenlijk is alleen De Mul een echte buitenspeler, maar die is fysiek een maatje te klein gebleken tegen Werder in de eerste wedstrijd.
Maar goed, het zij zo. Ik wil daar ook niet zo'n punt van maken omdat het sowieso behelpen is en deze wedstrijd eigenlijk nergens over gaat.
Over Perez: ik onderken dat hij geen 'echte' linksbuiten is. Maar dat is het alternatief Babel ook niet. Daarom zou ik tegen de, met alle respect, dommekrachten achterin bij Werder kiezen voor de lepe Perez.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do feb 22, 2007 12:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.